Тема: Створене авто, що працює на воді
Японці придумали машину, яка працює на воді.
Винахід робить високі ціни на бензин та дизпаливо, м’яко кажучи, неактуальними.
Якщо водяну машину пустять у серійне виробництво, нафтові держави ридатимуть крокодилячими сльозами. Технологію японці тримають у суворому секреті, і нині реєструють авторські права. Для нашого залежного від вуглецевих енергоносіїв світу винахід може стати справжнім переворотом і змінити абсолютно всі геополітичні “розклади”.
Невеличке авто, створене японською корпорацією “Дженепекс” – справжня революція. Одного літра води йому досить, аби проїхати 80 кілометрів. На швидкості – тих же 80 кілометрів за годину. До того ж – увага, автомобілісти – заправлятися можна будь-якою водою – прісною, морською, річковою, дощовою, хоч із калюжі. Винахідники кажуть – навіть чай підійде.
Кійоші Хірасава, генеральний директор корпорації “Дженепекс”: “Головна особливість цієї машини, що їй не потрібні ніякі зовнішні рушії. Вона їхатиме доти, доки у вас є під рукою пляшка води, аби час від часу доливати в бак.”
З баку вода потрапляє до спеціального генератора. Він вилучає з неї водень, звільняє електрони і далі – отримує електроенергію, яка, власне, і рухає автівку. До того ж води потрібно значно менше, аніж двигунам внутрішнього згоряння - бензину. І це не єдиний плюс.
Кійоші Хірасава, генеральний директор корпорації “Дженепекс”: “Ми дуже рекомендуємо нашу систему, оскільки вона не потребує ніякої інфраструктури для перезарядки аккумуляторів, які зазвичай використовують у більшості електромобілів.”
Реакції від країн-нафтовиробників поки що не було ніякої. Мабуть, оніміли від приголомшення. Адже їхня влада на світовому ринкові енергоносіїв може дуже швидко добігти кінця. До речі, новий генератор електроенергії можна використовувати не лише для автомобілів, а й, наприклад, для опалення будинків. Для звичайних споживачів це значне зменшення витрат на тепло, а для країн у цілому – незалежність від монопольних газопостачальників.
Переглянути відео-репортаж: http://video.novy.tv/reporter/reporter_ … _18-10.htm (13.5 Mb)