Re: Амортизаторы
Че, серьезно?
Вывез гараж, а то уже и зайти некуда было. Все равно больше использовать не планировалось такие компоненты. Дали, почему-то цифра запомнилась, по 20 долларов за каждую.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Ходова → Амортизаторы
Сторінки Назад 1 … 16 17 18 19 20 … 26 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Че, серьезно?
Вывез гараж, а то уже и зайти некуда было. Все равно больше использовать не планировалось такие компоненты. Дали, почему-то цифра запомнилась, по 20 долларов за каждую.
Ну Логан не болид Ф1, а жоловозка smile
Потек передний правый, уже давно, пробег 82 тыс
Перечитал тему, а вопрос остался открытым, что брать Монро или Каябу???
Каяба жестче, а хочется сохранить мягкость авто и Монро дешевле, переплачивать не хочется
Но в разных источниках встречаю, да и на СТО мне сказали, что Монро уже не то....
Кто что скажет и посоветует? А то последние страницы про диски да резину
Потек передний правый, уже давно, пробег 82 тыс
Перечитал тему, а вопрос остался открытым, что брать Монро или Каябу???
Каяба жестче, а хочется сохранить мягкость авто и Монро дешевле, а переплачивать не хочется
Но в разных источниках встречаю, да и на СТО мне сказали, что Монро уже не то....
Кто что скажет и посоветует? А то последние страницы про диски да резину
Доброй ночи,и хорошего дня следующего!!!! Покупал на ЭКЗИСТ и доволен (Monroe G 7369).Цена-+,доставка-+качество-+.Катаюсь второй год.Машина не стоит!!!Не вник в вопрос резины -но 5 зим ----Ханкок!!!!Все диски (лето-зима )сталь!Я же не мальчик титанами форсить,а ремонт их????Девки не на диски смотрят ,а на лове.....
Но в разных источниках встречаю, да и на СТО мне сказали, что Монро уже не то....
Монро мне очень нравятся. Подвеска работает так, как кажется не работала с новья. Но вопрос надежности открыт. Мои прошли 10 тыс, что даже для самого плохого амморта не пробег
RUNO, що що передувало перед заміною амортизаторів? Старі на стенді перевірялися?
що передувало перед заміною амортизаторів? Старі на стенді перевірялися?
Реставрувалась рульова хрестовина, мінялась рульова тяга та амортизатори. За декілька тисяч до цього мінялися стійки стабілізатора. Зараз точно не пам'ятаю що ще коли робилося а подивитися записи не можу. Старі амортизатори перевіряти на стенді не бачу сенсу. Задній потік - мінялась пара. Стук в рульовій загнав на диагностику, де порекомендували міняти й передні. Пробіг 100 тисяч. Ніякі амортизатори не будуть працювати як нові з таким пробігом,тим більше з моїм пробігом по місту. Люфт в амортизаторах робить налаштування ходової мало ефективним. З поганими амортизаторами ходова розбивається швидше. Так що про заміну передніх я не вагався, хоча вони не текли. Після заміни амортизаторів дороги в місті стали набагато краще
Мои прошли 10 тыс, что даже для самого плохого амморта не пробег
Надеюсь, они прошли пока 10 тыс. и хорошо себя чувствуют? Или есть замечания?
Svetlov, амортизатори така річ, що у багатьох випадках ти відчуваєш їх роботу коли змінюєш на нові. До поступової деградації вмів водій звикає.
Монро мне очень нравятся. Подвеска работает так, как кажется не работала с новья. Но вопрос надежности открыт. Мои прошли 10 тыс, что даже для самого плохого амморта не пробег
Мне Монро тоже нравятся, но все говорят о высоком уровне брака, поэтому и сомневаюсь
Наверное придется брать Каябу, НО они жестче и дороже
Как то не хочется через год наблюдать опять потекший аморт
Надеюсь, они прошли пока 10 тыс. и хорошо себя чувствуют? Или есть замечания?
Нет, все нормально. Обычно зимняя резина с индексом XL при давлении 2,4-2,6 бара чувствовалась жестковатой. Сейчас таких ощущений нет, стыки, ямы машина проходит менее жестко.
Что обычно для Монро - это хлопание холодных аммортизаторов при -10 и ниже пока не нагреются в работе. Поэтому первые километры стараюсь не громыхать по ямам
при давлении 2,4-2,6 бара
Фигасе
Я двойку качаю
при давлении 2,4-2,6 бара
ти не думав про вплив тиску на ходову? Цікаво як зношується протектор.
В мене при меншому тиску гризе середину.
N@Z@R,
Двойка для мсв маловато.
Хотябы 2.2
Я 2.1 на седане и не жестко зимяя и так мягкая.
ти не думав про вплив тиску на ходову? Цікаво як зношується протектор.
В мене при меншому тиску гризе середину.
Тиск вплива, звичайно. У мене 185/70, з таким профілем у машини є хиткість на віражах при тиску 2,0 чи менше. З цим можна боротися збільшенням тиску. Наприклад, низькопрофільна гума потребує високого тиску. Підвіска на низкьопрофільній працює в спортивному стилі, наскільки це можливо на даному авто. Збільшення тиску на високопрофільній гумі не робить авто спортивним але наближається до низькопрофільної гуми по деяким рисам. Більший тиск на високопрофільній гумі - це стійкість до гриж та порізів диском, це гостре керування й правильна робота боковини шини на віражах, це більш точна робота амортизаторів на нерівностях дороги. Тобто збільшенням тиску я роблю роботу шини більш наближеною до низькопрофільної з усіма наслідками як позитивними так і негативними. Так,я навантажую амортизатори й підвіску взагалі більше. Але що зробиш. Виробник рекомендує 2,4-2,6 для МСВ, значить знає чому. Тим більше, що я регулярно навантажую споряджену масу авто до 1500-1600 кг а то й більше
Виробник рекомендує 2,4-2,6 для МСВ, значить знає чому
Так, кермування при такому тиску значно краще але стан наших доріг бажає кращого. Поки катав літню Дебіку то балансував тиском в меншу сторону для пом'якшення. До того ж при високому тиску моя спина сильно страждає. Взагалі тиск перевіряєш на в який момент?
Взагалі тиск перевіряєш на в який момент?
Раз на тиждень
RUNO, мав на увазі по нагрітості шин... до їздки чи після...
до їздки чи після...
Тиск виставляю на холодних шинах
А кто подскажет, при заказе передних амортов Каяба, нужно ли заказывать пылезащитный комплект???
А кто подскажет, при заказе передних амортов Каяба, нужно ли заказывать пылезащитный комплект???
Если с 2008 г. ни разу не менялись, то однозначно заказывать, дабы лишний раз не снимать стойки (проверено на собственном опыте).
GENAULT, визуально они целые, вопрос подойдут ли???
визуально они целые
Кроме функции пыльников (нижняя гофрированная часть), они выполняют роль отбойников (верхняя часть). У меня отбойники были порваны (увидел после снятия).
подойдут ли???
Подойдут. Но лучше поддомкратить колесо, и убедиться в целостности отбойников.
А кто подскажет, при заказе передних амортов Каяба, нужно ли заказывать пылезащитный комплект???
Назар, неважно, каяба или нет. по регламенту любого производителя и для "гарантии", при замене аморта должны меняться ВСЕ сопутствующие детали. а именно: комплект опорного подшипника, пружина, пыльник/отбойник.
Сторінки Назад 1 … 16 17 18 19 20 … 26 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Ходова → Амортизаторы
Згенеровано за 0.188 секунд(и), виконано 91 запитів