326 Відредаговано Александр007 (2023-02-08 10:02:58)

Re: Выбор аккумулятора

floyd47,
Я заказывал с Китая
У нас это в три раза дороже .
Не вижу смысла переплачивать.
Главное импульсное зарядное никогда не перегреет акб.
Малым током,  луче для ресурса акб.
Лёгкое, взять в пакет с гаража домой или на дачу...

Показывает каким током и напряжением заряжает.
Можно подключить к авто и определить насколько заряжен или севший акб.

Пользоваться просто как заряжать мобильный телефон,  фирменные зарядки все делают в Китае
https://youtu.be/ygQYUIzlmrM

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0



327

Re: Выбор аккумулятора

Александр007 написав:

Главное импульсное зарядное никогда не перегреет акб.

Сашко, я зрозумів Вас; Ваша теза спрямована у першу чергу на економію фінансів, а моя--на універсальність та надійність пристрою. тут, у своєму посту, я, нажаль, не в змозі викласти світлини роботи пристрою (Зевс конкретно "забив" на мої усі питання по роботі "галереї"), але зайдіть у "галерею" та подивіться останні завантаження (тільки но виклав). там Ви побачите початок заряджання акб та її кінцівку. обмеження по напрузі (14,2В) задаю я, обмеження по силі струму (5А) задаю я. на початку роботи (тобто, заряджання) пристрій оцінює мої задані ліміти, оцінює стан навантаження (тобто, власне акб) та починає заряд й одночасно вносить свої корективи у процес. там видно, що пріоритет роботи зроблено на напругу, котра є константою. потім корегується струм заряду. максимальна спроможність пристрою по струму (якшо точніше, то за це відповідають фізичні кондиції саме трансформатора) дорівнює трохи більше 5 Ампер. оскільки при вмиканні пристрою навантаження (акб) у середньому стані розряджання, то "валити" на нього максимальні 5,2А зовсім не обов'язково і пристрій видає по струму зазвичай 2,8--3,1А. у "кінці" зарядки струм дорівнює 0,05--0,06А (50--60мА). а якшо заряд вести тижнями, то врешті решт сила струму, задана пристроєм, буде дорівнювати струму саморозряду самої акб. скажу по суті згаданого Вами "пєрєгрєва": ніколи корпус акб навіть натяку не мав на "теплий" та ніколи не чув вухом, щоб він "кипів". тобто, процес йде лагідно та контрольовано.
про перевагу:
1. я зможу виставити на своєму пристрою будь яку напругу від 0 до 32В та заряджати будь які джерела живлення напругою 1,5, 5,0, 6,0, 9,0, 12, 24 тощо до 32В включно постійного струму. а Ви?
2. надійність (має усі ступені захисту (переполюсовка, к.з., перегрів) та навіть (!) запобіжник ).
підсумок: усі ми різні та, власне, самі підбираємо собі фломастери за смаком. smile

ПТН-ПНХ
"Нам не страшні московські воші, нам страшні українські гниди." (С. В. Петлюра)
"Переговори з окупантами на твоїй землі можуть тривати не довше автоматної черги!" (В. С. Кук)
Дастер 4х2, робот, К9К G667, 2024
  0

328

Re: Выбор аккумулятора

Після такої зарядки потрібно підняти напругу і прокип"ятити акумулятор щоби перемішати електроліт, бо під пластинами і над пластинами щільність буде мала, а в районі пластин завелика.

Dacia Logan MCV 1.4 F2 2009 р.в.
  0

329

Re: Выбор аккумулятора

vlad5229, Ви пропонуєте жити над автоакумулятором? той пристрій виконує ту саму функцію, як і генератор на автівці.

vlad5229 написав:

потрібно підняти напругу

це як, почати свідомо виводити акб з ладу? для звичайного свинцево-кислотного акб все, що вище 14,2--14,4В, веде до дуже нехороших наслідків. про неоднорідність щільності електроліту у процесах заряд/розряд мені відомо.
буду Вам вдячний, якшо Ви опишите в усіх деталях, як Ви це робите. які параметри виставляєте на зарядці (у цифрах)? коли встигаєте? скільки часу у Вас цей процес займає тощо?

ПТН-ПНХ
"Нам не страшні московські воші, нам страшні українські гниди." (С. В. Петлюра)
"Переговори з окупантами на твоїй землі можуть тривати не довше автоматної черги!" (В. С. Кук)
Дастер 4х2, робот, К9К G667, 2024
  0

330 Відредаговано Александр007 (2023-02-08 14:28:14)

Re: Выбор аккумулятора

floyd47,
Я понял, заряжает... wink
Но есть минус, жирный....
При начале сульфации батарея не будет брать Заряд до полного обычным током.
Как результат народ решает бежать за новым акб.
Импульсное зарядное тут спасает,  может продлить срок службы.

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0

331 Відредаговано vlad5229 (2023-02-08 15:21:07)

Re: Выбор аккумулятора

floyd47 написав:

vlad5229, Ви пропонуєте жити над автоакумулятором? той пристрій виконує ту саму функцію, як і генератор на автівці.

vlad5229 написав:

потрібно підняти напругу

це як, почати свідомо виводити акб з ладу? для звичайного свинцево-кислотного акб все, що вище 14,2--14,4В, веде до дуже нехороших наслідків. про неоднорідність щільності електроліту у процесах заряд/розряд мені відомо.

Є в мене акумулятор веста, куплений в 2011-му році, живий досі, літом авто  запускав без проблем.

Роки через роки три експлуатації засульфатувався, то після цього я йому два рази в рік робив десульфацію. Зарядне дуже просте, через лампу 100 вт зараджається конденсатор, коли напруга доходить до 180 в, тиристор відкривається і розряджає його в АКБ. При кожній такій десульфації в кінці процесу на клемах цілодобово протягом кількох діб була напруга 15,8-16,0 в, що супроводжувалось легким газовиділенням.

https://voltex.com.ua/image/cache/catalog/product_akb/westa/westa-50ah-480a-L-front-475x475-product_thumb.jpg

Зярядне.

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/79.jpg

floyd47 написав:

буду Вам вдячний, якшо Ви опишите в усіх деталях, як Ви це робите. які параметри виставляєте на зарядці (у цифрах)? коли встигаєте? скільки часу у Вас цей процес займає тощо?

Я заряджаю в два етапи, спочатку ставлю на постійну напругу 14.4 в, коли зарядний струм падає до мінімуму, то піднімаю напругу до  початку газовиділення, через пів години вимикаю. Дехто пише раз в рік робить таку зарядку і на напрузі 16,0 в заряджає 2 години. Багато користої інформації про заряд можна черпнути на цьому каналі https://www.youtube.com/channel/UCjB7a1 … P0k-RrMT3w

Dacia Logan MCV 1.4 F2 2009 р.в.
  0
Спасибо сказали: Александр007, floyd472

332 Відредаговано TDream (2023-02-08 16:36:59)

Re: Выбор аккумулятора

TDream написав:

В среду дают похолодание, посмотрю как запустится и буду принимать решение.

Сегодня утром машинка завелась охотно и с удовольствием). В гараже -4С. Наверно на аккум повлиял заряд "через силу" малым током с напругой 14,8В неделю назад. Покупка новой батарейки пока откладывается. Продолжаем наблюдение  smile

2106 1,3 >> 1102 1,3 >> 21099 1,6i >> Stepway 1,5dCi '2020
  0

333

Re: Выбор аккумулятора

TDream,
Отлично, Заряд малым током  plus

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0

334 Відредаговано floyd47 (2023-02-09 13:47:01)

Re: Выбор аккумулятора

vlad5229 написав:

я йому два рази в рік робив десульфацію

те саме роблю і я імпульсним зарядним. а з обслуговуванням робочої АКБ існують певні проблеми: вона не має жодної кришки/отвору по "банках". тому спостерігати візуально процес гідролізу ("кипіння") не представляється можливим. та й розраховувати щільність електроліту доводиться математичним шляхом.
/upload/iblock/fe4/cgkhtzy8c6x0tcduu92dxabe4uxvg39o/Pochatok-zaryada-AKB.jpg
/upload/iblock/eca/dkqnccmqqgf0upxoqhx8rsqy13507s9v/Kinets-zaryadki-AKB.jpg

ПТН-ПНХ
"Нам не страшні московські воші, нам страшні українські гниди." (С. В. Петлюра)
"Переговори з окупантами на твоїй землі можуть тривати не довше автоматної черги!" (В. С. Кук)
Дастер 4х2, робот, К9К G667, 2024
  0

335

Re: Выбор аккумулятора

vlad5229 написав:

Зярядне.

Ухтижйо..., мотнстертаким такими заряджати. Це треба фізику і багато вільного часу сидіти біля цієї адської машини, щоб акб в космос не злетів і не вибухнув. Навіщо воно? Автомати ж є цивільні з повним функціоналом - тестування/відновлення/заряджання, наприклад:
https://storgom.ua/cache/i/products/59/146975/zaryadnoye-ustroystvo-vitals-professional-ds-70-03-1000x1000.999x386.jpg

Stepway 1.6 8V  '2011 (+ГБО)
  0

336

Re: Выбор аккумулятора

floyd47 написав:

те саме роблю і я імпульсним зарядним. а з обслуговуванням робочої АКБ існують певні проблеми: вона не має жодної кришки/отвору по "банках". тому спостерігати візуально процес гідролізу ("кипіння") не представляється можливим. та й розраховувати щільність електроліту доводиться математичним шляхом.

Газовиділення чути на слух.

gatuno написав:

Ухтижйо..., мотнстертаким такими заряджати. Це треба фізику і багато вільного часу сидіти біля цієї адської машини, щоб акб в космос не злетів і не вибухнув.

Його ніхто не пильнує, викручую пробки якщо вони є і залишаю на два тижні. Раз в день дивлюсь напругу на клемах під час зарадки і заглядаю в банки спостерігаючи як розчиняється сульфат на пластинах.

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0012.jpg

Dacia Logan MCV 1.4 F2 2009 р.в.
  0

337 Відредаговано igorsh88 (2023-02-09 23:00:21)

Re: Выбор аккумулятора

Ого shok, з початку було подумав що це зарядний пристрій. З розетки 230В через лампочку, що як запобіжник/індикатор заряду, і на гасящі конденсатори до напруги 15-16В, далі на випрямляч і на АКБ. Просто однако.

Ох і бабахне ж ммм...  focus, якщо кондер/діод коротне. Я б з сусідом поділився такою зарядочкою   vissla

Потім дійшло - то не діод, а тиристор. Десульфататор по схемі типу такого

/upload/iblock/fad/8g7qv2e2h0sn227euqe35pih4lhit4e7/images.jpeg

Сусіду повезло...

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0

338

Re: Выбор аккумулятора

Така сама схема, тільки елементи інші. Якщо все спаяно надійно, до АКБ провода підключені надійно і ніхто з запальничкою не підсвічує біля відкритих банок щоби подивитись що робиться в середині, то нічого не бабахне. Приміщення повинне провітрюватись щоби не накопичувався гремучий газ. Навіть один раз переплюсував підлючення АКБ, то також не бабахнуло, замітив що напруга на АКБ замість того щоби рости падає, то зрозумів що щось не так.

Контенсатори повинні бути стрічкові, я взяв від старих ламп денного світла, тиристор потужний на 160А, враховуючи величину радіатора, то тільки на початку заряду ледь теплий.

Dacia Logan MCV 1.4 F2 2009 р.в.
  0

339

Re: Выбор аккумулятора

З усього прочитаного зробив висновок... Як же та Тварюка з білокам'яної пез...и нам життя зіпсувала. Хто? Коли? переймався зарядкою, відновленням, сульфатацією. Купували новий і не парились. Щоб він скоріш здох!

Все простое надежно, все сложное не нужно!
  1
Спасибо сказали: floyd47, сяся2

340

Re: Выбор аккумулятора

YURAN написав:

Купували новий і не парились. Щоб він скоріш здох!

, Акб?

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0

341

Re: Выбор аккумулятора

Александр007 написав:
YURAN написав:

Купували новий і не парились. Щоб він скоріш здох!

, Акб?

Дуже смішно.

Все простое надежно, все сложное не нужно!
  0

342

Re: Выбор аккумулятора

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0

343

Re: Выбор аккумулятора

Приветствую. Есть ли способ открутить пробки родного аккума не повредив их?
https://i.ibb.co/7YpXd3T/photo-2022-05-28-23-45-46.jpg

2106 1,3 >> 1102 1,3 >> 21099 1,6i >> Stepway 1,5dCi '2020
  0

344 Відредаговано Migen (2023-02-26 17:31:47)

Re: Выбор аккумулятора

Плоская отвертка и молоточек. Сам так делал. Только нежно smile

Установка, обслуживание и ремонт ГБО. Компьютерная диагностика (CLIP).
Регулировка клапанов с выездом к клиенту.
  0

345

Re: Выбор аккумулятора

в мене в цьому році в морози теж акб відїхав купив на заміну Бошш  S4 синій на 60А  роблять наче на одному заводі з вартою в чехії

  0

346 Відредаговано Александр007 (2024-03-11 09:43:28)

Re: Выбор аккумулятора

Установил на Дастер Westa EFB 78 ah.
На шкоду Westa EFB 63 EFB.

Покупать разные бош и прочее не вижу смысла,  после разреза таких акб оказывается стали делать хуже чем раньше.
Да и добавить возможность воды  нет возможности, технически одноразовые.

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0

347

Re: Выбор аккумулятора

Варта в новых акб меньше пластин чем в старых акб, развод на дурака

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0
Спасибо сказали: floyd471

348

Re: Выбор аккумулятора

Александр007 написав:

Установил на Дастер Westa EFB 78 ah.
На шкоду Westa EFB 63 EFB.

Ви їх не зважували?

ПТН-ПНХ
"Нам не страшні московські воші, нам страшні українські гниди." (С. В. Петлюра)
"Переговори з окупантами на твоїй землі можуть тривати не довше автоматної черги!" (В. С. Кук)
Дастер 4х2, робот, К9К G667, 2024
  0

349 Відредаговано Александр007 (2024-03-11 12:42:05)

Re: Выбор аккумулятора

floyd47,
Нет.
Но есть инфа в интернете
Westa 63 ЕFB 15кг - база автозвука взвешивали на тесте. Выдаёт 660А после зарядки,  больше чем заявлено .

Westa 78 efb 19кг,
Поднимал так замеметно тяжелее чем штатный на 70 а, наверное около 17кг
Вес тут-  https://westa.dp.ua/

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0

350

Re: Выбор аккумулятора

floyd47 написав:
Александр007 написав:

Установил на Дастер Westa EFB 78 ah.
На шкоду Westa EFB 63 EFB.

Ви їх не зважували?

В весті з пластинами все Ок, недавно брав 50-ку, то так само як і 13 років тому батарея важка і в середині в банці по 10 пластин, в аналогічному форсе преміум по 9 пластин і він на 0.5 кг легший, хоча ємність і пусковий ток малюють той самий, і на тому самому заводі зроблені.

Доречі веста куплена в 2011 році, на авто постійно їздила 11 років, плюс два роки періодично, місяць тому після підзарядки замкнула одна банка, то на тому її історія закінчилась.

Dacia Logan MCV 1.4 F2 2009 р.в.
  0