Re: Выбор аккумулятора
evgenius, правильно зробили, що замінили акб..
Ваш старий вже був присмерті))
Незалежна, вільна і єдина Україна!!!
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Электрика → Выбор аккумулятора
Сторінки Назад 1 … 10 11 12 13 14 15 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
evgenius, правильно зробили, що замінили акб..
Ваш старий вже був присмерті))
На моем Логане 2013 родной аккумулятор прослужил 8 лет, причем пользовалась женщина для коротких ежедневных поездок.У меня сдох внезапно, на утро, после нормальной работы.Купил Исту 65, обслуживаемую, весной и летом проверяю уровень, добавляю дистилляту, гоняю зарядником прямо на авто 1 раз в месяц.Пока держит 12.65в когда бы не замерял, как долго протянет не знаю..
Начало эксплуатации. Нужно ли делать первый заряд. Как правильно обслужить.
https://www.youtube.com/watch?v=W5AdDNQsTik&t=623s
Аккумулятор Са-Са. Правильная зарядка при каком напряжении. И убьёт ли его 16V. Надо ТАК.
https://www.youtube.com/watch?v=_1IB_4rB5IA&t=572s
Аккумулятор Са-Са. Правильная зарядка при каком напряжении. И убьёт ли его 16V. Надо ТАК.
https://www.youtube.com/watch?v=MU44DnxelIM
gatuno написав:Заміряв струм витікання(leakage current) - то 0.12А, що абс нормально
Не нормально. За неделю простоя высасывается почти половину заряда аккума. Особенно это критично для зимы.
Так, забагато, це я щось в розрядності помилився. 0.12 то було споживання до засинання ЕБУ. Перепровірив:
через 40 хв падало до 0.06А що теж багато, відключив від OBD БК Штат і ток в нормі: 0.03А.
Тепер думаю як той БК на кнопку Вкл/викл зробити, щоб ОБД не чіпати, бо вже звик до нього.
ток в нормі: 0.03А.
Вот это другое дело.
В моем случае по ощущениям он еще меньше. Постоянно подключен БК Мультитроникс и нештатная балалайка, кроме того езжу редко, мало, по городу с остановками. При всём этом аккум живчик в плане заряда, крутит бодро. Сам удивляюсь )
ток в нормі: 0.03А.
як заміряли струм? куда підключалися і яка методика заміру?
TDream написав:gatuno написав:Заміряв струм витікання(leakage current) - то 0.12А, що абс нормально
Не нормально. За неделю простоя высасывается почти половину заряда аккума. Особенно это критично для зимы.
Так, забагато, це я щось в розрядності помилився. 0.12 то було споживання до засинання ЕБУ. Перепровірив:
через 40 хв падало до 0.06А що теж багато, відключив від OBD БК Штат і ток в нормі: 0.03А.
Тепер думаю як той БК на кнопку Вкл/викл зробити, щоб ОБД не чіпати, бо вже звик до нього.
В мене на славуті свіжий акумулятор форсе, ток холостохо також був 0,03А, відключив магнітолу впав до 0,02А, але всерівно, зараз морози, то акумулятор висаюжується до 12,3 в. Коли відключаю масу, то тиждень простою, на клемах 12,75в. Тобто, якщо кожного дня не їздити, то масу бажано відключати, бо АКБ розраджається і пластини сульфатуються.
Авто буде стояти довго. Буде добре якщо: раз у тиждень прогреть на холостих (5 мінут) , потім погазовать мінут п’ять ?
Варіант поехать покататися неприємлим.
Авто буде стояти довго. Буде добре якщо: раз у тиждень прогреть на холостих (5 мінут) , потім погазовать мінут п’ять ?
Варіант поехать покататися неприємлим.
При такому режимі допоможе тільки підзарядка зарядний пристроєм. Простіше зняти аккум і закинути на балкон, наприклад.
gatuno написав:ток в нормі: 0.03А.
як заміряли струм? куда підключалися і яка методика заміру?
Мульт в розрив мінусової. Всі двері закрив і не відкривав. 0.12А. Через 40хв. - 0.06А. Відключив БК. 40хв - 0.03А.
...Постоянно подключен БК Мультитроникс и нештатная балалайка
У Мультитроникс середній струм споживання в черговому режимі теж < 0,03А. А так прямо цікаво, для стат., скільки ток в покої бере.
Якщо чесно, то я здивований, що нова акб стала так швидко розряджуватися. До на попередніх двох таких фокусів не було. А тут новий, ще року немає і такі просадки від 0.06А. Генератор в роботі видає 14.1-14.4.
Авто буде стояти довго. Буде добре якщо: раз у тиждень прогреть на холостих (5 мінут) , потім погазовать мінут п’ять ?
Уж лучше вообще машину не трогать. Аккум отключить, зарядить его хорошенько, хранить в прохладном месте и периодически контролировать
У Мультитроникс середній струм споживання в черговому режимі теж < 0,03А. А так прямо цікаво, для стат., скільки ток в покої бере.
По мануалу да, а в реальности гораздо меньше этих 30-ти мА, имхо.
Ток покоя балалайки - это тайна от Pioneer, но судя по результатам простоев машины он мизерный.
Якщо чесно, то я здивований, що нова акб стала так швидко розряджуватися. До на попередніх двох таких фокусів не було. А тут новий, ще року немає і такі просадки від 0.06А. Генератор в роботі видає 14.1-14.4.
На моей прошлой 99-й от ЗАЗа ток покоя был 60-65мА (и это норма, учитывая тоже БК и балалайку), вот на ней в зимний период я периодически аккум подзаряжал. При том, что был заменен РН генератора с напругой 14,0-14,5В в зависимости от температуры. Генератор Степвея тоже +- столько же выдает (по БК), а зарядник стоит пылится без дела )
Уж лучше вообще машину не трогать. Аккум отключить, зарядить его хорошенько, хранить в прохладном месте и периодически контролировать
Купив навесні 2022 Midac Sigillum s2 64ah. ...А тут перший мороз -2..-4 і показала рівно 12.0В... І це при тому, що вчора їздив. ...
Історія має позитивний гарантійний фінал: звернувся в київський магазин мережі акб.супермаркетів "АКБ ПЛЮС", лишив їм АКБ з озвученою проблемою, в той же день подзвонили "приїздіть на гарантійну заміну". В епікризі було "втрата ємності, оплавлення '+' пластин". Сказали "вам можна в лотерею грати" з таким везінням - % браку дуже малий, тим більше це лінійка Sigillum, типу їх прєміум.
+ для стат ціна була 2300, зараз 3900.
Сказали "вам можна в лотерею грати" з таким везінням - % браку дуже малий,
стандартна відповідь продавців у таких випадках; фантазія у них бідна.
% браку дуже малий, тим більше це лінійка Sigillum, типу їх прєміум.
залишається лише здогадуватися якої якості у цієї контори "не преміум"... а взагалі то, я б не особо довіряв якості краму, де на самому видному місці великими літерами пишуть "made in нетуреччина/некєтай". до речі, яка ж таки вага вашого придбання?
де на самому видному місці великими літерами пишуть "made in нетуреччина/некєтай"
Виробництво свинцево-кислотних акумуляторів в наш час ,особливо складання з готових пакетів пластин не є чимось супертехнологічним. Я такий висновок зробив ,поспілкувавшись з колишнім колегою, який певний час заробітчанствував на акумуляторному заводі в Польщі. Тому і Туреччина-Китай-Україна-Польща спроможні виготовляти цілком пристойні АКБ
Sivil,
Наш точно не хуже, возможно и лучше...
Смотря с чем сравнивать.
WESTA EFB характеристикам на уровне премиут, а цена намного меньше.
Туреччина-Китай-Україна-Польща спроможні виготовляти цілком пристойні АКБ
авжеж. і вони це роблять. але специфіка цього сегменту товарів є такою, що ціна залежить у першу чергу від ваги, а у другу -- від шильдіка/бренду. переконався у цьому власноруч, коли підбирав свинцево-кислотні акб і до автівки, і до ліхтаря, і до сигналізації.
а взагалі то, я б не особо довіряв якості краму, де на самому видному місці великими літерами пишуть "made in нетуреччина/некєтай...
до речі, яка ж таки вага?"
Headquarter має адресу: MIDAC S.P.A. Via A.Volta, 2 - Z.I. - 37038 Soave Verona - ITALIA, завод в CREMONA ITALIA(і по Європі ще кілька). Мабуть вони не соромляться свого "made in italy" ))
Не важив, а в ТТХ для цього 64Аг вказують 15кг .
Не важив,
було б таки дуже цікаво дізнатися.
просто для довідки: наш стандартний румунський ромбат 60Аг важить 15,5 кг, український топкар 65Аг -- 16,5 кг, український форсе 74Аг -- 17,2 кг.
gatuno, приветствую. А как определить дату производства у Midac? И был ли он запечатан в пленку до покупки?
TDream, вітаю.
На всі АКБ наклеїні гарантійні стікери і там код в якому останні дві цифри це рік виробництва. Midac'и не запечатують в плівку.
Це мій новий гарантійний:
gatuno, понял, спасибо. Предлагают Midac 82Ач 770А, если не старый - возьму. Не нравится мне как родной работает...
Приветствую. Кто-то имел дело с таким? http://prtscr.cx.ua/22acc7.html
TDream,
75А , ток всего 640. Слабо для хорошего акб.
Вот 78, пусковой ток 750
https://atl.ua/product/avtomobilnyj-akk … rt-s-93954
74А , -720.
https://atl.ua/product/avtomobilnyj-akk … 400l3-9092
Сторінки Назад 1 … 10 11 12 13 14 15 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Электрика → Выбор аккумулятора
Згенеровано за 0.160 секунд(и), виконано 93 запитів