alexaY написав:У мене на Ланосі після переходу з 80w-90 на 75w-90 переключення стало м’якшим, особливо взимку
Синхронізаторам щоби вирівняти швидкість шестерні і муфти що входить з нею в зачеплення потрібно подолати навантаження щоби розігнати весь блок шестерень в КПП, причому половина з них знаходиться в маслі, і чим нижча передача, тим більше навантаження потрібно подолати бо до більшої швидкості розганяються шестерні при тих самих обертах двигуна. Для прикладу в славуті на маслі залитому з заводу щоби на ходу увімкнути першу передачу, доводилось скидати швидкість до 5 кмг, а з переходом на рідке масло 75w-90 перша вмикалась навіть на 30 кмг.
Також зокрема і на логані якщо вірити нету, в більшості автомобілів шестерні 5-ї передачі знаходяться в окремому картері після підшипників на кінцях валів, і не завжди вони добре змазуються густим маслом на низьких швидкостях.
Dacia Logan MCV 1.4 F2 2009 р.в.
0