Нарешті! Сьогодні здох мій акумулятор на Логані,рідний Ромбат.Внутрішній обрив між банками,зарядне вказує що заряджений,пускове теж не допомогло(бо працює тільки з справним акб).Логан 2010 року,акумулятор теж...я вважаю що 8 років для акумулятора-це дуже добрий результат .Чекав що він здохне ще в ту зиму.
Сьогодні продовження .Не здох мій акумулятор,живий зараза.
Отож,того дня...треба було терміново з*їздити по лікаря(захворіли усією сім*єю ).Сівши в Логана,повернув ключ на старт-замигтіла уся панель приборів(недостатньо напруги),й стартер звісно й звуку не подавав.Оперативно вирішивши завести з допомогою пускового,я приєднав крокодили зарядного до акумулятора не знімаючи клем(звісно мінусову на масу на двигуні,й плюсову до акумулятора).Зарядне запікало(звукова сигналізація що акумулятор заряджений),я добавив ще току до 100 ампер(для пуску) й поліз в авто заводити...та ж кольрова музика й стартер зробив півоберта.
Гадати було ніколи,й я вирішив що акумулятор в обриві,оперативно поміняв старий Ромбат на інший(благо у запасі був ТАБ).Завівся й поїхав по лікарку.
Коли вже звільнився,то загнавши авто у гараж,вирішив поставити Ромбат на зарядку...й яке ж було здивування коли він почав брати зарядку .Виявилося ,що якась із клем на авто була окислена й не пропускала ток...а зарядне було приєднане тільки до бортової мережі авто-легко міг спалити щось з електроніки в Логані....бо вже зараз згадую що коли заліз заводити з приєднаним пусковим(а пускове було налаштоване на 100 ампер й імпульсне)..помітив що занадто ярко сполохували лампи підсвітки салону й панелі приборів.
Так як розкис зовсім,то тільки сьогодні ввечері поставив старий Ромбат на Логана(але свербіло цілий день перевірити здогадку)...завівся чудово,й ніяких питань.
Вирішив залишити старий акумулятор на авто,цікаво-скільки він ще відпрацює .
Як здохне остаточно,вже перевірю гарантовано й відпишу...йду на рекорд
Логан синий 1.5dCi Laureat ABS диски...
Citroen Berlingo 1.6 XTR HDi
0