Re: Чип тюнинг во Львове - 2
Тим хто зберігав свою прошивку (оригінал) на флешку з ноутбука філіна: флешка буде заражена купою вірусів
На моїй флешці немає вірусів, перевірив dr. Web. Я теж скопіював собі свою прошивку.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Захід → Чип тюнинг во Львове - 2
Сторінки Назад 1 2 3 4 5 6 … 10 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Тим хто зберігав свою прошивку (оригінал) на флешку з ноутбука філіна: флешка буде заражена купою вірусів
На моїй флешці немає вірусів, перевірив dr. Web. Я теж скопіював собі свою прошивку.
Тоді неясно бо у мене флешка також перед тим була чиста а прийшов додому і побачив там зайві файли (трояни). Автозапуск відключений отож файли не запускаються самі. Витер і все.
Сподіваюсь комп із чіп-прошивкою машини не заражені Уявляєте якби вірус оселився в машині ...
Ну , там же не винда стоит. Так что не страшно. Вирусня под Линуксом например не работает.
і так пройшло пів тижня, враження, розхід,
ше хто 1.6 прошив і якою 92 опт, 95 опт і враження при тесті від них
В мене, правда, 1,4. Але розхід тримається стабільно. По місту без кондюка 7,8, з кондюком 8,2. Раніше було 9,5 і 10,2 відповідно
Расход потихоньку поднимается. Но это из за пробок. Езжу практически по одному маршруту. Раньше было 9,5 на 92-м. Сейчас 8,3-8,4. На трассе расход сразу падает на колени - 7,5 - 7,7. Наблюдаем.
Враження: вже звик.
Мені тяжко говорити про витрату палива. Наприклад, на роботу я їжджу через гірку, часом з гірки просто кочуся, а часом, поспішаючи, добре тисну, відповідно, дві великі різниці у витраті пального. Часто моя середня швидкість 24км/год. Але таки, здається, що палива йде зараз менше.
Помітив, що тепер при рівномірному русі по прямій, наприклад в тягнучці, для підтримки руху треба менше тиснути на педаль. Оберти холостого ходу не змінилися.
Таке враження, що зараз паливо подається програмно більш оптимально, якраз тоді, коли потрібно, автоматично.
Не хочу нікого ворохобити. Зміни є, вони невеликі.
На трассе расход сразу падает на колени - 7,5 - 7,7.
многовато мне кажется... Я с 1,6 по трассе вкладываюсь в 6 - 6,5...
многовато мне кажется... Я с 1,6 по трассе вкладываюсь в 6 - 6,5...
Так я далеко не ехал, 15-20км. Если дольше ехать я думаю и до 5л упасть может. Мультик показывает моментальный расход 5л при равномерном движении и скорости 90.
Вот объяснение Filina:
"Сложно обьяснить,конечно,но попробую.Вкратце-все львовские выбрали именно третью прошивку.Ее отличие-октановое число в ней виртуальное,от 95 до 92.Четче отслеживается сигнал с датчика детонации.Если залили плохой бензин-при начале детонации будет корректироваться УОЗ в минус,до устранения,как уйдет-плавный подьем УОЗ по 0,25 градуса за четыре такта,и так далее,все зависит от температуры,нагрузки и положения дросселя.Блин,ну сложно так обьяснить.Если бензин хороший-сразу с таблицы берется максимальный УОЗ и не снижается,если нет детонации...Хоть что-то понятно??? Блин,не умею я расписывать.Мозгами понимаю,а выразить сложно...."
По місту без кондюка 7,8, з кондюком 8,2. Раніше було 9,5 і 10,2 відповідно
як це раніше було 9,5 л на 1,4 мотор, в мене стабільно десь 7,3-7,7л
в мене стабільно десь 7,3-7,7л
бо льотраєш по місту і не стоїш по пів години в пробках, як шо середня швидкість менша а ніж 20км/год, такого росходу не буде
У мене вчора заміський розхід (Львів(Рясне) - кільцева-Звенигород і назад ~80 км) 5.1 Л на 100 км. вийшов. Двоє в салоні. Швидкість старався тримати 100-120. Мені сподобалось Перших два ранки після чіпування на прогіванні був шум ГРМ але зараз ніби все ОК. Розхід на трасі зменшився на 8-10%.
бо льотраєш по місту і не стоїш по пів години в пробках, як шо середня швидкість менша а ніж 20км/год, такого росходу не буде
згідний десь на 95%.
а по трасі стабільно 6л, ніяк менше не виходить, ні з дальніми поїздками, ні з ближніми
як це раніше було 9,5 л на 1,4 мотор, в мене стабільно десь 7,3-7,7л
Якраз у моєму випадку це називається "по місту". Ти живеш в Наварії біля Львова, тому в твоєму випадку важко назвати "по місту"
Ну десь так. В мене із 100 км десь 80 по Львову і 20 поїздка за містом, але там майже завжди село. навіть світлофор є
У кого нет компьютера попробуйте сориентироваться по этим графикам с российского форума:
Замеры производились на Logan Prestige (двигатель 1.6 л, пробег на момент испытаний около 8500 км) с выключенными электрическими приборами, за исключением габаритных огней и ближнего света фар. Машина шла по дороге с закрытыми стёклами, без груза и без пассажиров. Тип горючего — бензин АИ-92.
Метод замера состоял в следующем. Набор скорости до необходимой величины на нужной передаче, сброс счётчика показаний бортового компьютера (БК) и движение с выбранной скоростью без переключения передачи до тех пор, пока на табло БК не высветится значение расхода топлива.
Выводы:
1.При равномерном движении со скоростями 20-130 км/ч на передачах со 2ой по 5ую, расход бензина находится в пределах 4 — 8 л/100 км.
2.При скоростях выше 130 км/ч возрастает сопротивление воздушного потока, вследствие чего расход горючего резко увеличивается
Третя прошивка справді досить прискіплива до палива. Вже три дні після заправки на ОККО 95-м чую під час рушання стукіт пальців. Ще й 30 літрів залив Викатаю і буду залиавти по 5 л для пошуку нормального палива. Цікаво що пульс скаже.
Donpedro
Попробуй Шелл!!
Я залил 92-й -- никаких стуков пальцев. Пробую во всех режимах,
1 -рву с места,
2- трогаюсь потихоньку, почти без нажатия на газ
3- на 4-й или 5-й еду на 2000 оборотов в горку на мост Сихов-Н.Львов 2 пассажира
Может быть уже привык, не знаю, но кажеться, что немного тяга упала на тех-же оборотах, чем сразу после прошивки. Скорее всего привык и хочется ещё большего.
Donpedro
Попробуй Шелл!!
Я залил 92-й -- никаких стуков пальцев. Пробую во всех режимах,
1 -рву с места,
2- трогаюсь потихоньку, почти без нажатия на газ
3- на 4-й или 5-й еду на 2000 оборотов в горку на мост Сихов-Н.Львов 2 пассажира
Может быть уже привык, не знаю, но кажеться, что немного тяга упала на тех-же оборотах, чем сразу после прошивки. Скорее всего привык и хочется ещё большего.
Пробувати буду як відкатаю вже залите. Дещо тяга впала бо потепліло. Але якщо взяти до уваги на скільки падала тяга від жари до чіпування, то все ОК. Стукіт чути із відкритим вікном і власне на рушанні на межі зриву коліс. 92-й взагалі стрьомно лити. Незнаю де є нормальний 92-й. Шел від мене далеченько
Третя прошивка справді досить прискіплива до палива
Насколько я понял по классификации Филина это 28 прошивка - адаптивная, т.е сама приспосабливается к качеству топлива. Я заливаюсь только 92 - пока только сверх эмоции Реакция машины обалденно нравится. Рвет (условно и по сравнению с заводской прошивкой) с 1 передачи и выше. Такое впечатление, что максимальный крутящий момент уже не 3000 оборотов. а с 2000. Для города то,что надо. Что касается 95 попробуй поменять поставщика бензина или попробуй перейти на 92. Я на нем уже три года езжу - одни только положительные эмоции (дешевле и свечи дольше ходят ), просто на хороший 95 труднее попасть.
scorp
Та от сьогодні-завтра залию нове паливо...
Насколько я понял по классификации Филина это 28 прошивка - адаптивная
28 - це ідентифікатор прошивки? На сайтах чіпувальників вони ставлять так звані ідентифікатори щоб орієнтуватись про яку прошивку йдеться.
92-й взагалі стрьомно лити
Остап, я на 92-м уже больше года езжу, причем на ОККОвском. Нареканий небыло никогда. Пальцы начали звенеть после того как залил 80-й. Ну его нах. Буду пробовать Шелловский 92-й.
Я лив ОККівський 92-й і мені несподобалось. Витрата зростає а тяга пропадає.
Отож продовжу про враження від прошивки. По методології нештатного компа мультисет http://multi-set.ru/ провів детальну перевірку стану двигуна після прошивки в порівнянні із стоком. Висновки: витрата палива збільшилась на Х.Х.(750 об.) на 8%, в діапазоні від 2т обертів до 3,5т (без навантаження ніби ХХ з підгазовкою) також витрата збільшена на 8-10%. Разом із цим, як писав раніше, шляхова витрата зменшилась на 8-10% але в неагресивному режимі водіння. Із цього робляться висновки, що поперше екологічність явно погіршилась (по методиці її вимірювання при ТО), потужнісь двигуна та осоливо крутний момент також піднялись але в основному до 3,5-4т. об. Еластичність двигуна також набагато краща. Прискіпливість до палива на порядок вища.
Сторінки Назад 1 2 3 4 5 6 … 10 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Захід → Чип тюнинг во Львове - 2
Згенеровано за 0.200 секунд(и), виконано 93 запитів