OKurylyshyn написав:А от різниця між 15 і 16 вже суттєва, тут в грошах попадалово
Різниця дійсно значна, якщо орієнтуватись на дешевих виробників. Якщо один раз купити дорогу шосейну гуму - отримуєш повний кайф за ці гроші
6apakyga написав:низкопрофильная резина (50 или 55 профиль) умирает быстро на наших дорогах (будут шишки после каждой большой ямы
Вже третій сезон стоять диски на 16" та гума 205/55R16. Разів з 10 ця гума їздила з Києва до Львова(розповідати про дорогу до Львова і про дороги у Львові, чи так всі знають?) і три рази в Карпати (в Карпатах також є напрямки, часами навіть асфальтовані). Цієї весни в Києві тала вода взєла всі дороги й полишила ями. Гума в ідеальному стані, хоча того року вночі під Рівним влетів в таку яму, що думав й диски там полишу. Фіг там - всьо живоє! Не б'є і навіть гарно балансується (максимальне грузило - 25 грамів)
6apakyga написав:у логана не самая мягкая подвеска
Порівняно з чим? Якщо з Бьюіком випусків до 1990-х років, або Кадиллаком тих же років - згоден на 200%
В Логана одна з найенергоємніших підвісок серед машин свого класу! Саме тому людей з вразливим вестибулярним апаратом на задній сідушці в Логані вкачує, а в Ланосі і в ВАЗ-21110 ні.
6apakyga написав:Смотрится конечно круто, но не для наших дорог и не для такого авто
Як що до таких фоток? 
А що до доріг, то на трасі, наприклад, на швидкості набагато краще машина стала себе почувати на широкому профілі - як влити стає на дорогу. Та й по дизайну набагато вигідніше відрізняється від стоку.
6apakyga написав:в обсчем не советую
Це на чому грунтується? Я пораджу, бо маю досвід вже три сезони.
Maxim
Пару порад (не в нагруз):
1. Диски бери дорогі від відомого виробника - вони надійні. Я купив DOTZ, модель Brands Hatch Dark, має звання "Колесо 2007 року" параметри 7x16 4x100 ET38 d60.1 

(OZ, AEZ - входять в холдинг), заплатив 650 баксів в Польщі ( в Києві - штука баксів). За весь час диски навіть не потребуть ні рихтовки ні прокатки. Хоча бувало ловив гаву й влітав в ями.
2. Гуму я також брав не з дешевих TOYO Proxes T1R
з Side Protection, тобто товта бокова кромка. Важливий фактор, особливо до львівських умов паркування в центрі. Товста боковина виступає за диск, не дає диску дряпатись об бровку й власне не рветься об бордюр як BARUM Bravuris. Гуму брав рідну Японську, не Словацьку, не Поляцьку - тому й не підводить.
Враження від їзди на таких колесах можеш спитати в Смика - він на колі В.Великого-Кн.Ольги заходив під 90 км/год.
Надалі - обирай сам. Але до твого Логана пасувалиб чорні диски 16" (я тобі від ту-тукав у львівській темі того тижня)
DACIA Logan 1.4 MPI Laureate Torreadore Red, чёрное литьё c наклейкай нажёпе+в салоне клёво:) R.I.P. 29.12.2011
Hyundai Sonata YF 2.4 L A/T 178 h.p.
САША не водка, чтобы его ффсе любили © Помните! Ничто так не защищает Ваши зубы 24 часа в сутки, как уважительное отношение к окружающим!©
[img]http://ametric.ru/r3qu.gif[/img]
0