1

Тема: Проблема з заведеням авто

В мене Логан 1,4 МРі . Машина почала погано заводитись якщо постоїть хоча б 1-2 години , тобто треба крутити стартером 2-3 рази по 5сек приблизно . При цьому чекаю щоб лампочка накачки бензонасоса погасла , а потім починаю заводити . Навіть включивши 2-3 рази запалювання перед стартом - це не помагає .... Але коли заведеться . то з пів оберта буде заводитись безпроблемно . На трасі їде добре , мотор можна спокійно на перших 3х передачах крутити до 6 тис об ( далі відсікає ) . Значить на бензонасос жалітися не має чого .
Навіть зимою в 20ти градусний мороз машина заводилась з пів оберта ...  Фільтр топливний мінявся 5 тис тому . Ставив оригінальний . Воздушний так само 5 тис тому - чистий зараз . Свічки поміняв на нові . Поїхав на діагностику - на діагностиці жодних помилок не показало . Виходячи з того що все ніби добре - все ж рішили поміняти бензонасос . За годину поміняв бензонасос - і нічого доброго воно знову не дало .... Куда ще лізти не знаю
Може є якийсь клапан на возвратці чи ще десь , який має  тримати тиск у топливній рампі ???? бо можливо бензин знову десь втікає в бак ..
Що підскажите ? ....

  0



2

Re: Проблема з заведеням авто

Myrik86 написав:

лампочка накачки бензонасоса

Такого нету.

Myrik86 написав:

Навіть включивши 2-3 рази запалювання перед стартом

Это незачем делать.

Стандартный набор мероприятий:
1. Сменить АЗС.
2. Проверить/сменить свечи.
3. Проверить/почистить сетку бензонаноса.
4. Поверить/почистить/обжать контакты датчик Холла.
5. Почистить дроссель и клапан ХХ.

  0

3

Re: Проблема з заведеням авто

Не мучте себе й машину.

Причина проста - бензин поганий. Леткі фракції, що легко займаються, випаровуються. Залишається в баку щось вісімдесяте.

Я їжджу на пропані, і коли не можу завестись на бензині, а таке цього літа трапляється часто, заводжусь миттєво на пропані.

Але на днях я викатав повністю пропан, а бензин поганий в баку ще залишався, літрів 10. На ньому, бензині, я ніяк не міг завестись. Було спроб 10-15.
Пішов додому, взяв балончик з газом для запальничок (бутаном), від"єднав повітрозабірну трубу, цвиркнув бутану в корпус повітряного фільтру, під"єднав трубу назад і зразу ж завівся. Експеримент проведено два рази - позавчора зранку (вимушено) і вчора (цілеспрямовано). Випадковостей бути не може.

Єдиний ризик: якщо двигун несправний, можливий зворотний хлопок. (А може й ні. Це треба зі спеціалістами порадитись). Це коли іскра в циліндрі спалахує, а впускний клапан повністю не закрився. Але це можливо лише у випадку виходу з ладу впускної системи. Що у Вас не повинно мати місця.

При движении по встречке желательно соблюдать хотя бы рядность. (пункт Правил дорожного движения - проект)
  0

4

Re: Проблема з заведеням авто

Sniff - азс змінив , але інша моя машина їздить на тому ж бензині тієї ж азс і все добре .
Провірив і замінив свічки - купив ті що необхідні для Логана 1,4 МРі . Но думаю навіть на інших заводитись він має безпроблемно . Вот їхати може  не так добре ....
Сітку в бензобаці провіряв , але так як був куплений інший бензонасос ( новий ) вже з новою сіткою , то поставив його . Там ніяких проблем не має бути ...
дросельна заслонка чиста - чистилась тисяч 5ть тому. Всі розєми там в нормі ...
Датчик холла не провіряв .... Де він знаходиться ? - ще подивлюсь на нього .... Але якб була помилка на ньому - то думаю б діагностика показала помилку ?
Щодо лампочки бензонасоса - коли включаєш запалювання , то лампочка кругла яка мигає і має звязок до імобілайзера здається , то вона горить рівно стільки , скільки качає бензонасос при  першому старті автомобіля , а потім гасне , коли вже і бензонасос перестає качати а мотор не заведений .

LawGun - можливо і таке .... а в мене там пів бака бензина ..... Но тоді чому вона лиш перший раз заводиться погано , а далі все нормально і з пів обента все заводиться чудово , та і їде машина без ніяких нарікань ...

  0

5 Відредаговано mekena (2010-08-14 14:33:28)

Re: Проблема з заведеням авто

Myrik86 написав:

Но тоді чому вона лиш перший раз заводиться погано

жарко, бенз из топливопровода быстро испаряется. Пару раз вкл/выкл. зажигание для накачки топлива в магистарль - должно лучше заводиться. Других причин не вижу - это то же, что и в соседней теме .

Suzuki SX4 New (S-Cross)

Logan Ambiance-1,6 (2006-2014)
  0

6

Re: Проблема з заведеням авто

Терміново відрегулюйте клапана! Дуже схоже на те, що клапана "перетягнуті"!!!

Российско-фашистская "Империя зла" - стойло для безмозглого козла!
http://www.youtube.com/watch?v=m4qPH0LDxeg
http://www.youtube.com/watch?v=hdyZMVuVGss
http://www.youtube.com/watch?v=QYRIwfvsyww
  0

7

Re: Проблема з заведеням авто

Myrik86 написав:

LawGun - можливо і таке .... а в мене там пів бака бензина ..... Но тоді чому вона лиш перший раз заводиться погано , а далі все нормально і з пів обента все заводиться чудово , та і їде машина без ніяких нарікань ...

Всі холодні двигуни заводяться гірше, ніж прогріті. Можливий залишок вологи де завгодно: і в циліндрі, і у впускній системі, і на свічках. І зазори клапанів "не ті". Деякі двигуни "на холодну" навіть "троять", хоча прогріті працюють, як годинник.

Згадайте вогнище. Розпалити мокрі багаття важко, потрібні сухі дрова, а у вогнище, що горить, можна навіть мокрі дрова підкладати.
Навіть у формулі-1 їздять одне коло для прогріву двигунів, щоби вони ввійшли в режим.
В інжекторних двигунах контролюються викиди. Якщо вони перевищують норму, комп"ютер починає підбирати оптимум. У багатьох при запуску холодного двигуна оберти "плавають" від 1500 до 200-300, а іноді і до нуля.

Варіанти можливі, але мій  - однозначний (для холодного двигуна) . Поганий бензин - не завівся, хороший - завівся, на пропані - завівся. За два з лишнім роки перевірено не один десяток разів.

До речі, клапани в мене в нормі. Недавно перевіряв і регулював.

Чи затиснуті клапани, можна перевірити компресометром (що замість свічки вставляється). Якщо клапан затиснутий, тоді буде невелика щілина між тарілкою і сідлом, і не буде потрібної компресії.
Але затиснутість клапанів для нової машини практично виключена, чого не скажеш про наші бензини. Наші бензини - як мокрі дрова. Їх перед продажею здобрюють ефірами, а потім ефіри випаровуються, залишається те, "що маємо".

При движении по встречке желательно соблюдать хотя бы рядность. (пункт Правил дорожного движения - проект)
  0

8 Відредаговано Дядя Федор (2010-08-14 16:28:47)

Re: Проблема з заведеням авто

Волога в камері згоряння окремо взятого Логана та ще й в таке пекло?! Це містика!!!! І паливо тут ні до чого (за те свідчать маніпуляції з паливною системою, проведені нещодавно автором теми)!!! Поганий запуск на холодну (при такй диспозиції) то симптом збоїв у системі запалення, або недостатня компрессія. Система запалення в нормі - проведені тести на сервісі та заміна свічок за те говорить. Залишаеться компрессія. По такій жарі якщо трошки загріти мотор то можливий варіант з "заляганням" кілець. Або підвищена температура на подвір"ї викликає збільшення розміру деталей механізму газорозподілення, що й викликає зменшення компрессії (клапан не прилягає щільно), в разі зменьшення зазорів. Тому двигун приходиться "накачати", тобто за рахунок збільшення кількості циклів стискання довести суміш до стану запалення. "Пережаті" клапана - дуже шкідливо впливає на двигун. Вигоряють сідла, що веде до дорогого ремонту авто. Тому зволікати не треба, негайно регулювати клапана!!!

PS Логан легко, з півоберта заводиться на любому бензині, аби той горів. Їхати, інша справа, але запуск двигуна з новими фільтром, бензонасосом і свічками відбувається легко, аби рідина з баку горіла...

Российско-фашистская "Империя зла" - стойло для безмозглого козла!
http://www.youtube.com/watch?v=m4qPH0LDxeg
http://www.youtube.com/watch?v=hdyZMVuVGss
http://www.youtube.com/watch?v=QYRIwfvsyww
  0

9

Re: Проблема з заведеням авто

Дядя Федор написав:

Волога в камері згоряння окремо взятого Логана та ще й в таке пекло?!

Не забувайте, що колега із Мукачева. А там не таке уже й пекло. Там повені. Це по-перше.
По-друге, в той ранок, коли я не міг завестись, я стирав росу зі стекол мого авто. Моя стоянка в ярку. Там волого.
По-третє, я розповідаю про свій випадок. Можливі і інші варіанти.

Дядя Федор написав:

Поганий запуск на холодну (при такій диспозиції) то симптом збоїв у системі запалення, або недостатня компрессія.

Чомусь у моєму випадку варто лише залити свіжого бензину або спробувати завестись напряму на пропані, як і збої, і недостатність зникають.

Так було і торік, і позаторік, і цього року.

От і цього року. Заправився пару місяців тому на Авіасі (долив літрів сім бензину). Двигун запускається на холодну без проблем із місяць. Потім - з другого-третього разу, потім - зовсім не запускається (на холодну, зранку). Заїжджаю на ОККО і доливаю літрів п"ять. Зранку холодний - як часи. Проходить місяць-півтора, і от знову не запускається. А на пропані - як часи. Питається, при чому тут компресія чи збої в системі запалення?
От якби я не зміг завестись на пропані! (три рази перехрещусь).

А оскільки в мене така морока, цілком допускаю, що і ще в когось може бути. Тому і раджу цвиркнути в повітряний фільтр бутану з балончика і спробувати завестись.

А свічки, компресія, датчик ВМТ,  неконтакти - це, звичайно, не виключається.

Я про свої випадки пишу на російському форумі http://forum.logan.ru/viewtopic.php?t=7 … start=1710 під тим же ніком.

При движении по встречке желательно соблюдать хотя бы рядность. (пункт Правил дорожного движения - проект)
  0

10

Re: Проблема з заведеням авто

да уж ... ситуація весела , да не для мене ...... Щодо жари - є вона під 40 градусів . Повені - де ???? у Польщі ??? так Польша , то не Закарпаття ( а жалко )  big_smile  ....
Щодо перегрівання движка - такого не було ... Значить чого там кольцам мав би прийти кирдик . Поміряти компресію можна - то і зроблю на наступному тижні . Щодо заведення на холодну - так мотор може погано заводитись як і на холодну . наприклад після ночі , так і після любої поїздки наприклад через пів години , коли на датчику температури двигуна є ще 2 поділки . То який движок холодний  .... Навіть якщо холодний і заведеться , то я його можу глушити через секунду і з пів оберта заводити ще раз .
Містика якась ..... хоч піти і священу воду в систему охолодження залити smile
Все ж ніхто не може сказати , чи є десь коло топливної рампи якийсь клапан , який би міг нетримати і пускати все топливо в возвратку .
Ще попробую заміряти тиск в топливній рампі коли в хлопців час буде .

  0

11

Re: Проблема з заведеням авто

Myrik86

Загляньте сюди http://forum.logan.ru/viewtopic.php?t=7 … tart=1710, там про проводи, контакти, та інше йдеться.

При движении по встречке желательно соблюдать хотя бы рядность. (пункт Правил дорожного движения - проект)
  0

12

Re: Проблема з заведеням авто

LawGun написав:

Загляньте сюди http://forum.logan.ru/viewtopic.php?t=7 … tart=1710,

на твой родной форум?... smoke

Suzuki SX4 New (S-Cross)

Logan Ambiance-1,6 (2006-2014)
  0

13 Відредаговано LawGun (2010-08-14 19:32:12)

Re: Проблема з заведеням авто

Myrik86 написав:

Все ж ніхто не може сказати , чи є десь коло топливної рампи якийсь клапан , який би міг нетримати і пускати все топливо в возвратку .

Десь мені на російському форумі казали, що в двигунів Логана обратки немає.

А ще, кить маєте дяку, можете сходити своїм мотором в Ниредьхазу, там заправитись по повній. Якщо проблема зникне на деякий час, значить проблема в бензині.
(Я похизувався, що трохи закарпатську знаю  smile  )

При движении по встречке желательно соблюдать хотя бы рядность. (пункт Правил дорожного движения - проект)
  0

14

Re: Проблема з заведеням авто

LawGun написав:

що в двигунів Логана обратки немає.

есть, при избыточном давлении топливо сбрасывается назад в бак...

Suzuki SX4 New (S-Cross)

Logan Ambiance-1,6 (2006-2014)
  0

15 Відредаговано Antnick (2010-08-14 19:27:31)

Re: Проблема з заведеням авто

Myrik86  все таки посмотри на датчик верхней мертвой точки ( датчик Холла).
Вот здесь картинка есть, предпоследнее сообщение на странице:
http://forum.logan.ru/viewtopic.php?t=5 … 9f9fcc9d10

и тут хорошие картинки с описанием:
http://yourdacia.info/Logan-Sandero/sys … tchiki.php

Peugeot 308 SW 1.6 eHDI
  0

16

Re: Проблема з заведеням авто

mekena написав:
LawGun написав:

Загляньте сюди http://forum.logan.ru/viewtopic.php?t=7 … tart=1710,

на твой родной форум?... smoke

Так си стало.  dntknw

При движении по встречке желательно соблюдать хотя бы рядность. (пункт Правил дорожного движения - проект)
  0

17

Re: Проблема з заведеням авто

Antnick - дякую за корисну інформацію . Буде вихідний - передивлюся всі ще датчики
LawGun - так ся стало , но та нич , кідь она ще поки їде , та значить ще всьо добрі , ну а кідь уже стане , та вже 100 проц найду причину того , що барахлить  dumbom  З мене такий закарпатець як і з тебе smile)))) но бачу що відпочинок в закарпатті не дався просто так smile прийшлось наслухатись smile))))))
Зараз пробую виїздити весь бензин що є в баці . Зато катаюся зараз по веселому ... до 110 км/год і то на 3й . А вона після 3,5 тис об їде дуже весело  crazy_pilot  , але заводиться так само за 3м разом гірше любого конченого жигуля ....

  0

18

Re: Проблема з заведеням авто

Для проверки редукционного клапана желательно бы посмотреть манометром давление в рейке (вовремя езды).Есть переходнички быстросъёмника со штуцером.
Как из вариантов если в моменты проблемного  запуска немножко приоткрыть дроссель и она зеведётся, необходимо почистить клапан ХХ.   
Датчик коленвала (если ему капец) начинает капризничать от нагрева. На холодную сопротивление одно (низкое) а когда нагреется плывёт в верх (можно проверить)
На запуск очень сильно влияет температура ОЖ. Он у вас небарахлит случайно.При низких значениях температуры мотора время впрыска увеличивается и он просто заливает.

  0

19

Re: Проблема з заведеням авто

продовжу тему раньше відкриту мною .
За довгі 2 місяці машина їздила нормально , но все ж заводитись ніяк не хотіла нормально коли постоїть .
Щодо компресії - тут ви праві - треба її міряти хоча б 1 раз в рік , ато я як заміряв компресію в двигуні - просто був шокований .... коли в циліндрах перепад компресії до 2,5 атм ....  При цьому авто нормально їздило , но все ж тяги такої як треба не було ( але я її взяв коли вона взагалі не їхала нормально ) , то думав що зараз все гуд , а моторчик просто слабуватий , та і підйоми в Закарпатті завеликі .  Ще одне що наблюдалось , це при прогріві коли на тахометрі 1200 об і при прогріві оберти починали потихеньку знижатися , то мотор починало "колбасити" трохи , таке враження ніби підтраював ( як писали вище ) , но прогрівшись робив прекрасно . Тому сильно не звертав на це увагу . 
Після регулювання клапанів зявилась краща тяга , мотор при прогріві робить рівно  , компресію ще не міряв бо треба покататись трохи , но сам відчуваю що краще .
Але все ж авто заводитись нормально не хоче .
Може я не правий,  що не неписав вище , що на авто стоїть Метанова установка 4го покоління , оскільки авто і так заводиться усе на бензині а потім лиш вклювається на газ .
Доречі вище написавший форумчанин говорив що на бензині в нього авто не заводиться а вот на газі да . Вот я так зробити як він не міг із за установки 4го покоління .
Навчився заводити авто за першим чи 2м разом но довше крутячи стартером . При цьому треба було тримати педаль газа на тритину привідкриту ( відкривши дросельну заслонку ) .
Но це не вихід .
Один раз у мене закінчився газ , як говориться до останього , заправившись на заправці метаном клапан включення газової установки заклинив із за перепада тисків в системі . Їздив на бензині . І як я здивувався коли машина після 3х годин стоянки завелась з пів оберта . І до тих пір поки клапан подачі газа не спрацював . А потім ті же качелі з заведенням .
Роблю просто . Перекриваю балон з газом на працюючому авто на газу . Машина після закінчення газа переходить автоматично на бензин . Стоїть 2 години - заводиться з пів оберта !!!!!!!
Значить причину найшли . Винна газова установка , а тобто її механічна частина . Так підрозуміваю що клапан після довгої стоянки авто  травить газ в впускний колектор , а при запуску мотора бензинові форсунки впорскують бензин . Горюючої смесі стає забагато і  поки газ не піде в вихлопну - то авто заводитись не хоче . А вот лямда поки машина не заведена не робить і того , що трориться при старті бачити не може .
Значить будем розбиратись з газовою установкою коли буде час .
Всім велике дякую за допомогу і надану інформацію по датчикам і мотору  coffee

  0