RUNO написав:Я розумію, що до ідеалу дуже далеко, так само, як нашим машинам до майбахів. Справа в тім, що щоб щось оцінити, потрібна точка відліку. В мене був бюджет на музику, який я хотів на неї потратити. І в результаті дуже задоволений. Я слухав в багатьох машинах недорогий компонентний 17-й Піонер, його ж в коаксиалі, 18-ті овали, не кажучи про різні 13-ті. Різні голови. Водії тих машин кажуть, що у мене звучить найкраще. Можливо причина в тому, як казав електрик з Рено сервісу - у МСВ дуже гарно звучить люба акустика. Можливо справа в тім, що в тих машинах, що я слухав, не розташована акустика так, як потрібно. Щоб оцінити звук об'єктивно, потрібно щоб ії оцінили спеціалісти. Але ж справа не тільки в тім, як вона звучить а в тім, подобається тобі чи ні. До речі маю домашній усилок 001 класу и гарні колонки. Але подобається слухати в машині. Музика в ній більш жива.
Я ж писав - не переймайтеся.
Якби ви просто написали в цю тему, я б нічого і не сказав на те. Але ви чомусь адресували свій допис мені. А це приблизно так, ніби розказати пілоту формульного боліда про те, як ви поставили в таврію фільтр нульового опору, і як та таврія після того швидко розганяється.
Якщо вже торкатися цієї теми, то давайте копнемо глибше.
Що робить дуже багато людей зараз? Купує двд-програвачі. В машину. При чому 99% двд в автомобілі потрібне як зайцю п'ята нога. Але ж це чарівне слово дівіді! Грошей, як завжди, мало, тому вибирається якийсь оріон чи щось подібне. Доларів за 300. Зате він і з монітором, і з навігацією, і ще казна що. Правда, якість... Ну але і ціна!
А тепер давайте рахувати.
Варіант 1. Простий. За 300-350 тих самих доларів купуємо Кларіон (він же Аддзест для японського ринку) ДРХ 9255. Бувший у вжитку, звісно, але це не проблема знайти апарат в хорошому стані, ну і вони цілком ремонтопридатні. Він, звичайно, не вміє відтворювати двд, навіть не знає, що таке мп3. Але. Наші умільці не сплять. І вже навчили його читати цифру ззовні, тому до нього можна під'єднати цифровий плеєр і навіть управляти з нього цим плеєром.
Варіант 2. Складніший, але і гнучкіший в плані розбудови системи. Береться найпростіший транспорт (згодом можна поміняти), доларів за 100 цілком можна організувати. Береться якийсь накамічівський зовнішній ЦАП (ДАК 41, ДАК 100, ДАК 101, їх там ціла купа, класних мультибітників), доларів за 200-250. Доставляється регулятор гучності (Альпс, або тут Халін нарив недавно ще деякі не менш цікаві варіанти - ще 50).
В результаті обох варіантів ми отримуємо фактично хай-ендівське джерело звуку за суму, співставиму з дівідішним китайським плеєром. І, повірте мені, різниця в звуці між ними така ж, як різниця між таврією і болідом формули 1.
Чому ж так люди не поступають? Бо вони читають інтернет, форуми. А на форумах хто? Птахи говоруни. Які, реально не знаючи нічого, чомусь найбільше порад і роздають. І навіть якщо хтось знаючий спробує щось підказати, ці говоруни його просто перекричать. Вони ж краще знають. Нє?
Navariec написав:Ростислав зробив пару машин які виграли престижні змагання. Але шановний пан Ростислав Ваша манера вислослюватися трошки незрозуміла.
Моя манера, як хочу, так і висловлююсь
Після того, що я щойно написав вище стало зрозуміліше?
Sniff написав:Ишь вумный какой.
Череп не жмёт?
"Габи, как шахматный партнер Вы меня не интересуете".
В інтернеті, на різних форумах, дуже багато войовничих дилетантів. Ти з їх числа. Тому спілкування з тобою на автозвукові теми, зрештою, як і на усі інші, мені не цікаве. Розслабся.
Sniff написав:P.S. Слово "цвях" пишется без апострофа.
Дякую. Навіть з дилетанта інколи може бути користь
-----------------------
0