Re: Эксплуатация ГБО
Hidden message by (0) 2011-11-17 11:51:58
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → Эксплуатация ГБО
Сторінки Назад 1 … 5 6 7 8 9 … 48 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
а сам факт того, що Ви поставивши газ, зникли практично із теми, підтверджує мої слова.
Зник з теми бо пів дня потратив через ту установку, треба було підігнати хвости по роботі.
А вечером пару годин катався містом виїзджаючи перший балон газу, що мені так і не вдалося.
Вночі писати не міг бо мала дитина дома, не завжди получається.
А взагалі попередні заміри показують таке.
Заправив я 34л газу на сервісі сказали що заправили 5л. Хай для тестування і доїзду до АЗС витратилось 3л.
Получається в балоні було 36л.
Я вже проїхав 380 км а балон ще не порожній і ще нема звукового сигналу про закінчення.
Зараз їзджу, по черзі світиться то червона лампочка, то 1 зелена.
Шляхом простих математичних дій вже получається розхід 9.5л/100км.
А я думаю що проїду на тому залишку ще певну відстань.
Думаю що 9л/100км досягну, і це проти моїх 8.5л на бензині, і без повторного, точного регулювання сервісменів.
Другий раз заповню балон вже як треба, на заправці мене не обманять, повірте на слово.
Тоді буду засікати ще раз.
ведется учет заправок газа и бензина
У меня ведется. На протяжении всегда. С 2006 года, как только купил машину, а в 2008 установил ГБО. И примерные расходы я писал уже с десяток раз на разных форумах. Повторюсь еще раз. С ГБО, - а наездил я на нем уже более 170 тыс. км, - идет расход примерно поллитра бензина и семь с половиной литров пропана. Двигатель 1.4 литра.
А взагалі попередні заміри показують таке.
Заправив я 34л газу на сервісі сказали що заправили 5л. Хай для тестування і доїзду до АЗС витратилось 3л.
Получається в балоні було 36л.
Я вже проїхав 380 км а балон ще не порожній і ще нема звукового сигналу про закінчення.
Зараз їзджу, по черзі світиться то червона лампочка, то 1 зелена.
Шляхом простих математичних дій вже получається розхід 9.5л/100км.
А я думаю що проїду на тому залишку ще певну відстань.
Думаю що 9л/100км досягну, і це проти моїх 8.5л на бензині, і без повторного, точного регулювання сервісменів.Другий раз заповню балон вже як треба, на заправці мене не обманять, повірте на слово.
Тоді буду засікати ще раз.
Виїжджати до пустого балона не бажано, оскільки бідна суміш означає догоряння в випускних клапанах, а по-друге, коли пропану стає мало, може автоматично підсьорбуватися бензин, у всякому разі, так може буди налаштований комп - довприск.
Тому точні заміри дасть лише порівняно великий пробіг.
У меня ведется. На протяжении всегда. С 2006 года, как только купил машину, а в 2008 установил ГБО. И примерные расходы я писал уже с десяток раз на разных форумах. Повторюсь еще раз. С ГБО, - а наездил я на нем уже более 170 тыс. км, - идет расход примерно поллитра бензина и семь с половиной литров пропана. Двигатель 1.4 литра.
Можно ссылки?
Можно ссылки?
Даю Вам свежий расчет:
Одометр --- Литров ----Цена ----Стоимость
208885 ----- 33,36 -----6,00 --- 200,16 ----- В пустой баллон недалеко от дома
209068 ----- 17,17 ----- 5,80 --- 99,60 -
209317 ----- 24,16 ----- 5,70 --- 137,70 --- подешевевшим поверх поплавка.
209715 ----- 11,20 ----- 6,25 --- 70,00 --- вдали от Киева, чтобы дотянуть до дешевого газа
209990 ----- ----------------------------------- я в Киеве, баллон пустой.
Плюс к тому же ушло 3 литра бензина по 9,70 грн = 30 грн грубо
На газ потратил с чаевыми заправщикам, будем считать 520 гривен
Итого, за 550 гривен я проехал 1105 км.
Сотня километров мне обходилась примерно в 49 гривен. Двигатель 1,4.
Около 86 литров пропана плюс 3 литра бензина (прогрев, переключение при интенсивных обгонах, до Киева газа не хватило, шины зимние, местами полный салон попутчиков - отбить копейку)
Расход газа 7,81 л на 100 км плюс 270 мл бензина.
Попробуйте на одном бензине при нынешних ценах проехать 1100 км за 550 гривен. Dis.
...
Спасибо за столь подробный отчет. От себя приведу данные по бензину двиг. 1.4 (начиная с апреля 2010)
Суммарный пробег 50215
Кол-во заправок 90
Заправлено (л) 3434.38
Потрачено 31662.79
Цена за 1 км. 0.62
що за фігня? де повідомлення?
Ділюся досвідом, може, комусь пригодиться.
На газу двигун почав троїти на холостих. Коли стою в пробці, ручкою коробки передач трясе, коли перемикаюсь на бензин - перестає трясти.
Думав уже їхати до майстрів, а сьогодні вирішив сам заглянути. Виявилось, що на четвертій газовій форсунці загубилась шайба упорна
Через це електромагнітна котушка, що керує подачею газу, їздила по форсунці і не загубилася лише тому, що трималася кабелем.
Зрозуміло, що магнітне поле, що втягувало сердечник, було слабкішим, а отже, подавалось менше газу в циліндр, тому й троїло.
На великих обертах, не на холостих, хоча газу також подавалась менша порція, але достатня, щоб він згоряв в циліндрі, отже, троїння не було.
Я помітив, що начебто машина стала трохи тупішою, але не дуже. Тупість списував на зимові шини, недавно одягнуті.
Ця вся катавасія трапилась з четвертим циліндром. Тепер стало зрозуміло, чому в ньому, на відміну від інших циліндрів, сильно зменшились зазори клапанів.
Бідна суміш на холостих згоряла острівцями і повільно, тому часто догоряла, коли вже випускний клапан відкривався.
Вийшов із ситуації таким чином.
Слід сказати, що в мене є запасна газова рампа зі ще майже новими трьома газовими форсунками в зборі.
Тому я маю змогу викрутити форсунку разом із котушкою і виконати заміну.
Що я і зробив.
Для цього я із старого велосипедного накидного ключа на 13 зробив за допомогою ножівки рожковий (бо звичайним ключом туди не підлізеш).
Відкрутив форсунку з загубленою шайбою і вкрутив справну.
Якщо намагатися під капотом поставити шайбу, то можна їх із десяток впустити, що й не дістанеш. Крім того, шайба на форсунку не так-то легко й налазить, потрібно сильно притискати тримаючу скобу, щоб шайба попала в паз.
Тому шайбу краще ставити, попередньо демонтувавши форсунку із рампи.
Тепер, коли двигун працює на холостих, по ручці коробки передач не помітно, коли - бензин, а коли - газ.
У меня средий расход газа 9 л/100 км +0,5 л бензина и меньше не получается. А кто нибудь фильтры очистки газа сам менял?
У меня средий расход газа 9 л/100 км +0,5 л бензина и меньше не получается. А кто нибудь фильтры очистки газа сам менял?
Какой редуктор? В Аляске я пока не менял,пару раз выстукивал,продувал за 30000км,там надо открутить 3 болта. Поставьте пластиковые трубки вместо медных и будет вам счастье,не будет этого порошка серого цвета.
У меня средий расход газа 9 л/100 км +0,5 л бензина и меньше не получается. А кто нибудь фильтры очистки газа сам менял?
Для города и зимы это вполне нормально
На Пертовке вчера газ по 5.40
А кто нибудь фильтры очистки газа сам менял?
Меняю сам каждые 10 тыс. км. И каждый раз они (фильтр в редукторе и фильтр паровой фазы, который перед форсунками) в очень грязном состоянии.
muravyovmmc написав:А кто нибудь фильтры очистки газа сам менял?
Меняю сам каждые 10 тыс. км. И каждый раз они (фильтр в редукторе и фильтр паровой фазы, который перед форсунками) в очень грязном состоянии.
Почём, где и какие фильтра для газа покупаешь?
Беру в специализированном магазине (последние лет 10 отовариваюсь там). Особо не выбираю. Беру те, что есть в продаже. Два фильтра в сумме получаются около 50 грн.
Ребят, подскажите по ГБО. Стоит с завода, сегодня в Харькове до -7 днём. С утра завёлся - на ГБО перешло и запищало, хотя и показывало 3 рисочки остатка газа. Потом поездил, оставил на улице через 2 часа пришёл, нормально перешло на газ. К концу рабочего дня ехал домой, опять не смог перейти на газ - нажимаю на кнопочку - пищит, типа закончился газ. Что это может быть?
Ребят, подскажите по ГБО. Стоит с завода, сегодня в Харькове до -7 днём. С утра завёлся - на ГБО перешло и запищало, хотя и показывало 3 рисочки остатка газа. Потом поездил, оставил на улице через 2 часа пришёл, нормально перешло на газ. К концу рабочего дня ехал домой, опять не смог перейти на газ - нажимаю на кнопочку - пищит, типа закончился газ. Что это может быть?
Может газовый редуктор морозом прихватило, и что там может пищать ? У меня маленькая фишечка со светодиодами и кнопочкой без каких либо динамиков и пищалок:(
Ребят, подскажите по ГБО. Стоит с завода, сегодня в Харькове до -7 днём. С утра завёлся - на ГБО перешло и запищало, хотя и показывало 3 рисочки остатка газа. Потом поездил, оставил на улице через 2 часа пришёл, нормально перешло на газ. К концу рабочего дня ехал домой, опять не смог перейти на газ - нажимаю на кнопочку - пищит, типа закончился газ. Что это может быть?
А сколько газа фактически в баллоне? Скорее всего газ не поступает в редуктор.
Примерно такое же наблюдалось в бытовых пропановых баллонах при эксплуатации зимой. Газ есть, но на газовой плите не горит, до тех пор пока баллон не поставишь в тазик с теплой водой. дело в качестве газа.
Теоретически, газ для автомобилей должен соответствовать ГОСТу http://www.nge.ru/g_27578-87.htm Что на самом деле - кто это знает?
А есть еще ГОСТ на бытовой газ http://www.nge.ru/g_20448-90.htm
Сторінки Назад 1 … 5 6 7 8 9 … 48 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → Эксплуатация ГБО
Згенеровано за 0.178 секунд(и), виконано 85 запитів