Donpedro написав:гараж, щей не металевий це дуже добре.
Якось залишив у гаражі цегляному (глиняна цегла не штукатурена, утеплені ворота, витяжка та приток природні (труби)), так ось, залишив я в такому гаражі автівку Запорожець. Авто не мало ознак корозії (дідуся машинка була). Рік до авто не підходив. А як навідався.... жах!!! Пропала машина, дно "пішло", ЛКП точками іржи вкрилося...... До того, як попала автівка у гараж годів шість паркувалась коло хати. Все було гаразд...
Якщо застосовувати автохімію - вимтити авто, та нанести віск, то краще зберігається кузов на дворі. Взимку температура низька, швидкість корозії зменьшується, до того ж продувається автівка добре. Влітку то й зовсім нема потреби (коли хіба тіки град випада) ховати авто у гараж...
Що відбувається взимку з кузовом авто, яке паркується у гаражі? З морозу, з льодяними налепами авто потрапляє в гараж. Поки вичахає двигун, крига, сніг перетворюється на воду, стікають на підлогу, заповнюють щилини на кузові в тому числі в ЛКП (капіляр-мікротріщіни). Але через деякий час двигун вичахає і вода замерзає, розширюється в тріщинах та щілинах, рве захистні покриття (ЛКП). До того ж підвищення температури робить сприятливимиші умови для корозії в місцях, де вже пошкоджені захистні покриття. Сіль з доріг, що збирається на кузові авто сприяє активізації процесу корозії...
Волога, що збігає з авто насичує повітря, а як авто вичахає, конденсується на поверхнях та замерзає. Оп"ять таки конденсат заповнює не вилики щілини і "рве" їх.
До того ж є таке обладняння гаражу як оглядова яма. Де температура і вологість повітря вищі, тепле повітря несе вологу та збирається на днищі авто, оп"ять таки створюючи умови для більш активного кородування.
Вранці власник авто з"являється в гаражі, запускає двигун, відкриває ворота і авто оп"ять потрапляє в умови де температура повітря більш низька (різниця нині може складати 15-20 град цель). Під впливом зниження температури довколішнього середовища конструктивні елементи охолоджуються, вода, що потрапила у щілини сильніш замерзає, розширюється і "рве" захистні покриття, збільшуючи площу враження...
ТАк, що гараж - місце паркування добре вимитого, просушеного, покритого автовіском, та консервантами, встановленого на колодки, знеструмленного авто на тривалий час - сезон. А кожного дня піддавати автівку закалюванню - шкідлива практика...
PS Суб"єктивна думка....
0