З вашого дозволу дам відповіді на деякі запитання, озвучені тут.
Потужності європейської, китайської чи якоїсь іншої не буває, бо потужність - вона і в Африці у ватах вимірюється.
При виборі апаратури слід орієнтуватись на так звану середньоквадратичну потужність, RMS. Це довготривала потужність, тобто та, яку апаратура може тривалий час видавити, якщо мова про підсилювачі, чи "переварювати", якщо це динаміки.
Є ще максимальна потужність - та, яку апаратура або може видати коротким імпульсом, або може пропустити через себе тим самим коротким імпульсом і не згоріти.
Якщо на повній гучності чути хрипи, то винуваті тут не динаміки у більшості випадків, а підсилювачі. Особливо, якщо динаміки підключені прямо до внутрішнього підсилювача ресівера (тобто магнітолки), потужність якого 18 Вт на канал (так-так, 18, а не 45, 50, 52... надіюся, усі вчили фізику в школі, і згадають формулу обчислення потужності, яка свідчить, що вона, ця потужність, залежить лише від підведеної напруги, і навіть при мостовому увімкненні мікросхем можна отримати з 12 В лише 18 Вт, ну або 20 з копійками, якщо двигун завести, напруга тоді зросте до 13,8). А будь-який підсилювач на максимальній потіжності буде видавати хрипи, так звані нелінійні спотворення, коли амплітуда сигналу намагатиметься вийти за межі, накладені напругою живлення.
Тому щоб забезпечити якісне звучання аудіо системи на достатній гучності, потрібно встановлювати підсилювач. Блоки живлення в підсилювачах зовсім інші, ніж в магнітолках, бі-полярні, напруга тому значно більша, це і дозволяє отримати на виході більші значення потужності.
Але... Поставити підсилювач добре. Проте потім доведеться підрізати динаміки спеціальними акустичними фільтрами знизу, нижче їх резонансної частоти, щоб вони не стукали котушками.
А далі... Далі почнуть вилазити призвуки дверей - від дзинчання різних механізмів, скрипіння пластикових карт, до підспівування бляхи, з якої зроблені двері. Тому обов`язково потрібна акустична підготовка дверей - спеціальним чином проведена вібро- шумоізоляція.
Тому просто заміна штатних динаміків на якісь інші майже ніякого виграшу не дасть, особливо, якщо ці інші коаксиальні, а ще й з дешевих.
Стосовно динаміків з більшою чутливістю - це палка в двох кінцях, бо висока чутливість в недорогих компонентах як правило досягається за рахунок нерівномірності дуже важливої амплітудно-частотної характеристики. Так що 89-91 дБ для підключення прямо до магнітолки буде в самий раз.
Взагалі, якщо когось цікавить питання автозвуку, в себе на сайті я розмістив декілька статей, які можуть допомогти зрозуміти суть побудови аудіо систем. Тому велькам, як то кажуть.
Радий, якщо був комусь корисним.
-----------------------
0