PavelTim написав:добавили на всяк случай фреона (чуть-чуть).
На майбутнє - знайте. Це не зовсім правильно вони зробили.
Річ у тому, що будь який холодильний агрегат розраховується і кількість закачаного в систему хладагенту (фреону) повинна відповідати розрахунковій кількості. Якщо у сервісменів виникла підозра в тім, що кондиціонер не працює, як треба з причини витоку фреону з системи, вони повинні б були видалити весь фреон, провести роботи по перевірці системи на герметичність і лише тоді, відвакуумавши систему заповнити її (за допомогою вагів) точною (розрахунковою) кількістю фреону. А так, як зробили вони ("на глазок") могло б привести до виходу компресору з ладу. У Вашому випадку - повезло - вгадали.
Отаке.
Пока-пока.
ВАЗ, BMW, Wartburg, Volkswagen, LOGAN, EMGRAND ... далі буде (?)
0