Re: ГБО на МСВ...
Не зрозумів чому час газу більший ніж бензину.
Саня пояснив. І ще інерційність ГФ - чим дешевша, тим інерційніша. Рампа з 4 ГФ Валтек 300грн. А скільки одна бензинова хай Саня скаже.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → ГБО на МСВ...
Сторінки Назад 1 … 8 9 10 11 12 13 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Не зрозумів чому час газу більший ніж бензину.
Саня пояснив. І ще інерційність ГФ - чим дешевша, тим інерційніша. Рампа з 4 ГФ Валтек 300грн. А скільки одна бензинова хай Саня скаже.
rk03, через те, що газу треба більше - час мілісекундах більший. Так?
при тапкі в піл), а оскільки при таких вприсках коеф кривої прямує до 1
чому прямує до одиниці?
rk03, через те, що газу треба більше - час мілісекундах більший. Так?
rk03 написав:при тапкі в піл), а оскільки при таких вприсках коеф кривої прямує до 1
чому прямує до одиниці?
1. Ну да, більше давиш педал, більше повітря, значить, відповідно більше палива - форси довше відкриті.
2. Наприклад, рух відкриття і закриття ГФ займе сумарно 0,5+0,5=1мс. При 5мс це буде 1/5=20%часу роботи, а при 10мс 1/10=10%, тобто з ростом часу вприску, час відкр/закр (інерційність, тормознутість) нівелюється, коеф прямує до одиниці, або й трохи менше. Багато менше 1 не єсть гут, тому що газмозк повинен побачити кінець бензоімпульса і закрити ГФ.
вот топливная карта на примере стага:
Проїхав перший повний бак на газу по трасі близько 560км.
Витрата 8,2л/100км.
При аналогічній подорожі на бензині витрата пального була 7,0-7,3 на 100км 95 Євро (ОккО).
Оберти двигуна 2500-2700. Швидкість 80-90 км.
Можливо трохи забагато через приспущені шини та завантажене авто.
Хоча, як на мене, суміш подається збагачена.
Після закінчення газу і переходу на бензин відчувається більший шум двигуна.
ребята о какой регестрации гбо вы говорите разве ее не отменили еще пару лет назад? я общался недавно по етому поводу с газовшиками они говорят не че оформлять не нужно только от них документы и все.
я чего то не знаю или не допонимаю? подскажите пожалуйста .
Серёг ,нормальный расход
Серёг ,нормальный расход
Хотілося б трохи менше але та динаміка яка є зараз мене влаштовує.
При натисканні на педаль - авто нормально реагує.
До того ж під гору ще й набираю швидкість.
Ще трохи покатаюсь і поїду підстроїти після пробігу в 1000км.
Ну і звісно треба щось вирішувати з свічками чи їх зазорами.
Поки стоять рідні, на яких проїхав близько 20т. км.
не трогай пока ничего. накатаешь адапташки ,настройщик подправит кривулю, свечки в штате 0.95, можно уменьшить до 0.9. меньше особо смысла не вижу.или купи свечки BERU LPG. стоят понт. в отличии от НЖКашных по 14 евро з штуку..
Ну і звісно треба щось вирішувати з свічками чи їх зазорами.
Поки стоять рідні, на яких проїхав близько 20т. км.
Маю 4ри комплекти свічок: рідні Eyquem 2-конт (60ткм), два комплекти NGK BKR6E (50 і 10ткм), Brisk LPG (10ткм). Все на газу. Ставлю будь-який і жодних змін ані динаміки, ані розходу. Для самозаспокоєння купи й переконайся.
По розходу: 8,2 на Hana при 90км/год многувато, як на мене, але якщо на бензі було 7, то в 20% вписуєшся. Ще донастроять і впаде. При повній загрузці і 100 -110 вписуюсь в 8газу або 7бензи.
По розходу: 8,2 на Hana при 90км/год многувато,
Так. Але по динаміці відчуваю що газу подається трохи більше. Загалом на газу близько 800км. ще трохи покатаюсь і підлаштую.
Була можливість засікти витрату газу після регулювання.
Орієнтовна витрата 8,3-8,5л на 100км. Швидкість 90км/год.
Поки багато. Або "надувають" на АЗС, або включили ОБД корекцію,
через яку витрата може бути більшою ніж в звичайних ГБО.
Мотор працює тихіше, тяга не гірша ніж на бензині.
Орієнтовна витрата 8,3-8,5л на 100км. Швидкість 90км/год.
Поки багато. Або "надувають" на АЗС, або включили ОБД корекцію,
через яку витрата може бути більшою ніж в звичайних ГБО.
На АЗС намахують приблизно стабільно, так що до уваги не бери. У мене без OBD. На кой тоді таке OBD, що з ним гірше, ніж без. Вчора замінив свічки на Brisk LPG, виставивши 0,8 зазору. В старих зазор в різнобій. Сьодні веселіше їде. Темп-ру переходу знизив до 32 С. Завтра калібрану газофорси.
На кой тоді таке OBD
Коли йде навантаження то воно само змінює газову карту у відповідності до бензинової.
Вчора замінив свічки на Brisk LPG, виставивши 0,8 зазору
Ціна питання? Які зазори були до цього?
Ціна питання? Які зазори були до цього?
Біля 100грн рік тому. Зазори гуляли 0,8-0,9. Вирівняв.
Виглядає так, що на своєму комплекті ГБО досягнув максимуму. Регулювати більше нІчого, розхід в місті нижче 10 не збивається (т-ра переходу 32гр). Прийнято рішення міняти форси на Хану. Ціна питання біля 80€. І буде нагода порівняти хвалену Хану з найдешевшим Валтеком за решта ідентичних умов.
Завтра калібрану газофорси.
Микрометром? И на какой ход штоков?
Виглядає так, що на своєму комплекті ГБО досягнув максимуму
В чому секрет?
Температура переходу не замала?
Скільки в тебе сумісних вприсків газу і бензину?
Затримка перед перемиканням?
Кількість вприсків між перемиканням?
Микрометром? И на какой ход штоков?
Уже було і індикатором на 0,4, потім на стенді по продуктивності. Доречі різниця між методами невелика.
rk03, ПП дивився?
В чому секрет?
Температура переходу не замала?
Скільки в тебе сумісних вприсків газу і бензину?
Затримка перед перемиканням?
Кількість вприсків між перемиканням?
Де секрет? Який секрет?
Дик, добився що й при такій т-рі працює гут, а чим нижча, тим менше бензи.
Ми не вміємо сумісно порскати газ і бенз.
Якщо ти про перемик на газ по т-рі , поставив 8с. При заведенні логан переходить на роботу по корекціях десь за 12-15с.
rk03, ПП дивився?
Вчора біля 5ої відповів. Що нема? Виложи скріни з кархелпа сюди. Може ще кого зацікавить.
Ми не вміємо сумісно порскати газ і бенз
Це сам блок управління? Відповідь остання в 11-29. А перемикання на бензин на скількох обертах чи по якому навантаженню стоїть? Довприсків, як я зрозумів, немає?
Це сам блок управління? А перемикання на бензин на скількох обертах чи по якому навантаженню стоїть? Довприсків, як я зрозумів, немає?
Йа-йа, блок. В мене 4500об і 100%, але з Ханою бери по максимуму. Логан без довприсків. Корекцію по т-рі редуктора прибрав, як тобі радили?
По температурі р-ра прибрав. По "максимуму" розглядати можна по різному. Зараз стоїть 4200. Я правда так не гяняю, можливо тільки десь з 3-ї на 5-ту.
rk03 написав:
тиск/корекція (приблизно): 0,5бар/+5%; 0,85/+5; 1,04/0; 1,3/-4%; 3/-4%. Звісно що вприск бензи на ХХ і пильную, щоб т-ра газу скакала макс +-2град, бо більше вже теж вплине на час.
точно вприск бензи на ХХ не газу?
Зараз наприклад в мене налаштовано на 1,1атм. Крутити тиск поки по всім параметрам які вказані в діапазоні? Ось фото http://piccy.info/view3/6420169/5df5b2f … 33b4e2477/
Ще поясни стосовно температури газу - чому вона змінюється і що робити якщо виходить за межі +-2град.?
Сторінки Назад 1 … 8 9 10 11 12 13 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → ГБО на МСВ...
Згенеровано за 0.136 секунд(и), виконано 91 запитів