Re: Поліуританові втулки та сайлентблоки
r-styling написав:Жовтий поліуретан жодної "аури спортивності" не дає, оскільки по жорсткості ідентичний резині..
Червоний дає додаткову жортскість на 30%..Як по мені, то залежність твердості від кольору поліуретанової запчастини - БРЄД (рос.), або дурниця... Поліуретан - майже не має кольору, або може мати трошки пастельне забарвлення... Є спеціальні барвники, але то скоріш маркетенговий прийом, чим властивість матеріалу... Принанні стандартів забарвлення для певної твердості поліуретану не існує (не зустрічав).
А для ходової авто важливим є саме твердість матеріалу сайлентблока. Гума для сайлентів має твердість по Шору 65-70 одиниць. Таку ж твердість повинен мати поліуретан у сайленті! Як що сайлент більш твердий, то вграти підвіску на один-два питання не великого проміжку часу, а слідом за підвіскою, або точніш паралельно з нею, вграєте і конструктивні елементи кузова авто!!!!!Тому питання - як (чим) Ви можете гарантувати необхідну твердість сайленту? Чи є якісь сертифікати на Вашу продукцію? Як контролюється якість та відповідність Ваших запчастин вимогам виробника авто до запасних частин, та вимогам стандартів?
Так в праві - поліуретан безколірний..тому наш виробник і додає жовтий барвник ,яким показує продукцію. яка аналогічна по жорсткості резині, а червоний барвник для деталей, які мають більшу жорсткість..
65-70 од по Шору відповідає саме жовтий поліуретан у нашого виробника...
Сертифікація є у виробника, хоча в Росії сертифікація не є обов'язковою на дану продукцію.. але наш виробник її пройшов добровільно.. якщо потрібно сертифікат надам..
На рахунок того що твердими сайлентами можна вбити ходову - дам відповідь просту.. Хто хоче жорстку підвіску ставить червоний поліуретан, амортизатори Коні/Більштейн Б6, занижені пружини.. І повірте така підвіска в рази краще ходить за стандарт і на диво решта елементів ходять не гірше