Re: БЖ Sash_KO
Сашко настолько грустный, что даже на приветственные Фа-Фа не отвечает.
Если надо одолжить 1...2 кгрн на неделю или дней 10 - скажи, вечером увидимся у спортзала.
С уважением, Александр
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → БЖ Sash_KO
Сашко настолько грустный, что даже на приветственные Фа-Фа не отвечает.
Если надо одолжить 1...2 кгрн на неделю или дней 10 - скажи, вечером увидимся у спортзала.
az74, Как это не отвечаю??? Не сразу разбираюсь в чем дело, что за шум)))
Спасибо за предложение...ремонт дома делаю...придется машине подождать...
На одометрі хз скільки. Потекло так що далі нікуди. Придбано та встановлено новий радіатор.
Рідний має дуже галімий вигляд
Новий взяв виробника Ніссенс. Щось біля 700 грн. Ще не розрахувався за нього))))
Став дуже добре. Навіть кріплення дифузора кустарного співпали.
Так як розкурочено всю систему, запихнув у патрубок відведення з радіатора опалення, електричну помпу БОШ, яка валялася у гаражі місяць чи може більше і заодно термостат. Термостат узяв на Гумиці.
Місце та спосіб кріплення здер у якогось логановода російського.
Фішка до насоса підійшла від якогось Пежо з форсунки (хлопці підігнали). Здається 605.
Включав на пряму, жужжить.
Часу та матеріалів щоб скрутить електрику сьогодні немає. Треба на радіоринок поїхати за діодом, релюхою та кнопкою.
Вирішив на насос запаралелить з вентилятором охолодження. А роботу з пічкою, через реле і кнопку. Діод встромить хочу щоб відсікав вентилятор охолодження при ввімкненні насоса від пічки.
Може в кого є інші пропозиції підключення?
Знаходив у мережі спосіб коли вішали керування реле на габарити. Маразматична придумка...Якоби габарити слугують індикатором того що помпа ввімкнена...
Сань, как учтена производительность штатной помпы?
_AlexSander_, о чем ты? О том что мех. помпы для обогрева достаточно? Полностью с тобой согласен. Установка эл. помпы чистой воды эксперимент. Будет теплее или нет хз. Но гонять ОЖ при маслающем карлсоне на заглушенном движке не помешает.
Саша я понял о чем ты. Никак не учтена. Есть сообщения в сети от том что на оборотах движка больше 2500 и работающей ел. помпе, циркуляция через радиатор печки ухудшается. Нужно пробовать...В любом случае ел. помпа не преятствует току ОЖ. Придет зима более точно опишу все...
На одометрі без чогось 215 тисяч. Завив ступичний лівий передній підшипник. Люфту немає зовсім, але шум в діапазоні 55-105 глушив музику. Після 120 шум двигуна перебивав підшипник. Доки не дуже холодно, вирішив замінить. Взяв FAG за 420 рупій.
Сама робота не важка, але без преса і кучі проставок не обійтися ніяк...прийміть до уваги...
Їду далі...
родной снр стоит столько же... почему фаг?
_AlexSander_, 50 % от стоимости оплатило предприятие по безналу. У поставщика был ФАГ...
Вы же не хотите ООО плательщика НДС забацать...
мне на едином налоге проще работать, чем с этой дрянью плательщика ндс.
І так. На одометрі 216900 км. Після ряду експериментів з термостатом, катаюся з відчуттям тимчасової сатисфакції.
З похолоданням, помітив що температура ОР по БК не відповідає технічним вимогам, на трасі покази 81-83гр. В місті рідко до 90 дотягує. Грішив на датчик температури ОР. Спробував із завідомо робочим - така ж історія. Устромив нового термоса, Бехр. На трасі 85 і нижче. Потім узяв Аврору від Ланоса на 87 гр. Діапазон роботи 78-80 гр.
Отож почаав курить форуми: начитася про опелівські термоси на 92 гр., про вкорочення шпиндика який стирчить із термоелемента і про термостат від 323 Мазди виробник ТАМА W52ER-88.
Спочатку спиляв 2,5мм із шпиндика на Лузарі - температура відкривання піднялася, але галімий термоелемент довго спрацьовував. Через те відкриватися почав на 88 гр., але доки закриється, температура падала до 80 гр. Бехра попиляти не вдалося, через конструктивну особливість. Потім запиляв Аврору, два дні поїздив у режимі 84-89 гр., а потім чогось знову стало 81-83 - більше ніж було, але не те що треба...Не зважаючи на потепління, вище температура не підіймалася...
Взагалі подумав що Аврора заклинила, отож ще раз розкручувать і дивитися що там сталося не було бажання...вирішив спробувати вернет від опеля на 92, приїхав на базар у Жуляни і згадав що забувся артикула. Лаврика за часи експериментів замучив так, що на прохання знайти в інеті артикул сказав що віддасть логановського вернета аби я тільки відчепився. Звичайно щедрий душевний порив був відхилений. Так потинявся, нічого не знайшов і поїхав.
На днях потрапив на Перова - трошки купив релюх, кнопавок, ремінь генератора (те що стояло не підлягало натягуванню і потріскалося) + придбав маздовський термос на 88 градусів.
Він трошки ширший, причому центр трошки зміщений.
Лузар і ТАМА
10 хв. роботи на точилі (гріється корпус, давав охолонути) і получилося так:
(ТАМА внизу, зліва на право Лузар і Аврора)
Тепер по трасі 87-90 гр. По місту 85 і до потолка.
Чекаю на мінусову температуру, цікаво що буде показувати потім...
Придбаний ремінь додаткового обладнання також уже встановлено, нічого не свистить, двигун знову став працювати рівно...
Лаврика за часи експериментів замучив так
Саня, завжди радий тебе чути, бачити та поспілкуватись
Та залиш ти авто у спокої, та дай їй нормально працювати.....
2 роки тішився Тамі і на ній теж почала сповзати т-ра. При -5...-10°С за бортом, двиг 85°С. При +5°С тримає 89. Капот утеплений, нижня решітка радіатора закрита.
rk03, Два роки то добре, якщо і мій так відкатає, буду не проти...
Пробіг близько 220 тис. Вирішив сьогодні заморочитись підключенням додаткової помпи. Саму помпу встановив хз коли, тоді ж придбав релюхи і т. д. для підключення. Пошарився в неті. Інформації багато. Намалював схемку.
Вирішив вкл. примусово через кнопавку, а не вішати на реостат вентилятора опалювання салону.
Не кваплячись за 4,5 год. справився. Все працює. Запускається помпа або при вкл. кнопавці і ключу в першому положенні, або ввімкненні вентилятора охолодження радіатора...
Sash_KO
1. В схемі не вистачає запобіжника на ділянці +АКБ/клема 30 реле1.
2. Без реле2 можна обійтись. Для цього потрібна "кнопавка", тобто перемикач з однією групою на перемекання. Вмикаємо його наступним чином - загальний контакт на клему 86 реле1, нормально відкритий контакт на замок запалення, нормально закритий контакт на провід вентилятор/ЕБУ.
Георгич, По факту запобіжник поставив відразу після клеми на 10 А.
Доповідаю по роботі ел. помпи. На першій швидкості, при теперішній температурі на вулиці за 30 хв. охолодив двигун до 60 градусів. Повітря ледь теплим стає при 45. Гадаю що великого сенсу вмикати помпу на стадіі прогріву двигуна немає, так як більшість тепла однаково тратиться на нагрів воздуховодів. Але коли вони нагрілися то руку втримати важко.
Можливо якщо демонтувати радіатор пічки і почистити його то стало б це краще, адже машина їздила 4 роки без фільтра салону і як мінімум пилюки там совочок.
Із не зовсім приємного: переламалася труба, точніше по місцю зварки відпав резонатор. На повному ходу щось як заторохтіло. Виявилося що труба встромлена в тіло резонатора десь на 2 см. Так і доїхав до зварювального апарату. Поки заварили, але майстри рекомендують придбати труби і переварити магістраль використавши рідні глушник, резонатор і стронгер який вварений на місце каталізатора...
Пробіг трошки за 220. Задовбав уже свист натяжного ролика ременя аксесуарів. Зняв, люфтить відчутно. На заміну. Узяв SNR за новими цінами 500 грн. Давай збирати, а тоді генератора круть; підшипнички вже підходять. Повіз на Петрівку в ремонт. Знос щіток 50% - не міняв (На Бошовських генераторах щітки в зборі з реле регулятором. Сказали що ціна на вузол від 500 грн) Короче з роботою (100 грн) і запчастинами получилося ще 340 рупій. Поки що все крутиться справно))) але як усунув один свист, то почув інший, не значний, на холодну від натяжного ролика ГРМ. На 230 поміняю...
N@Z@R, В комплектации с кондюком три провода и две релюхи на вкл. двух скоростей. У меня база - два провода, маслает сразу на полную...
Обратись к Александру запорожскому, он точно подскажет куда копать...
Посмотрел схему: таки там два провода, две релюшки и резистор...
1 — реле включения большой скорости электровентилятора; 2 — ЭБУ; 3 — монтажный блок реле и предохранителей в моторном отсеке; 4 — реле включения малой скорости электровентилятора: 5 — электровентилятор; 6 — дополнительный резистор электровентилятора
Назар, ну там реально три провода))) "-" и два "+". Один прямой, второй через резистор который в "корпусе" вентилятора сидит....
Саня, тебя так пригласили не очень вежливо...
Ты в субботу будешь? Или на Киевскую, 12?
Ты в субботу будешь? Или на Киевскую, 12?
Буду, только время прибытия уточните...
А что по указаному адресу???
За ЖЭЕком кооператив, 92-й гараж, наберешь, если заблудишься, 067 сорок один 77 один один один
На два часа дня примерно, я буду там раньше, а Юра - как подъедет.
Перепутал, Киевская, 2.
Твою машину там вижу чаще, чем у спортзала
Отак взял и брательника спалил)))))))) Буду знать куда он катается)))
Пробіг майже 222000. Силами місцевих майстрів замінили ГРМ та помпу.
Не по регламенту (можна було по пробігу ще 8-10 тис. кататися), але як виявилося помпа почала підтікати, через один із гвинтів кріплення помпи "сочилося" масло і потрапляло на ремінь ГРМ.
Навертається насос ГУР, то свистить то пропадає, але ще не тече...треба знімати і щось там реставрувати...
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → БЖ Sash_KO
Згенеровано за 0.126 секунд(и), виконано 94 запитів