1,451 Відредаговано LawGun (2015-03-08 21:26:01)

Re: Газовое оборудование для Логана

rk03 написав:

LawGun, все вірно написав, а головне доступно.
Щоб суміш встигала згорати дозуємо точно і вприскуємо швидко, а це вже обмежується форсами.

qwerty_Doc написав:

а в у.е. установка стоит, так же как 5 лет назад))))

У 2008р за комплект нижче середнього видав 1000$. Аналогічний нині 390 ойро.

На жаль, у Ваші висновки вкралась помилка.
А саме, як би ми не вприскували, швидко чи повільно, головне, щоб стільки, скільки треба. А потім.після фази наповнення циліндру (вприску і надходження повітря) іде фаза стиснення суміші, і вже нічого не вприскується. А після того (точніше майже тоді) як суміш буде стиснена, спалахує іскра, і починається робоча фаза роботи циліндра. І горить воно незалежно від того швидко ми під час фази наповнення циліндра вприскували, чи повільно, рівномірно чи ні. Головне, щоб була вірна пропорція в суміші чи то бензину-повітря, чи то пропану-повітря.

А от точність(величина дози) вприску грає роль. Щоб було вприснуто рівно стільки, скільки треба, і за кожним тактом при однаково нажатій педалі акселератора в кожен циліндр - однаково. І це вже залежить від якості форсунок. І форсунки мають бути якісно відтаровані (мікрометром виставляється положення сердечника форсунки)

Якщо буде в суміші відносно багато пропану і мало повітря, газ, а з ним і наші гроші вилітатимуть в трубу, бо якась частина не згорить.
А якщо буде мало газу і багато повітря, то це також погано, бо тоді не буде рівномірного фронту горіння, а буде приблизно так як відбувається з тополиним пухом, що лежить острівцями. Ми його підпалили, а цей пух горить не рівномірним фронтом, а один острівець згорів, потім по перемичці вогонь перейшов до іншого острівця і так далі. Ясно що пух горітиме довше.
Так само дуже бідна пропаново-повітряна суміш горітиме довше, а значить, догорятиме, можливо, вже в вихлопній системі при відкритих клапанах.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2015-03-08 20:40:37[/merge_posts_bbcode]

AleX_FZS написав:

п.с. Наварядчи там "десятки тисяч градусів"

Та то я так, для красоти написав. Там, здається тисячі півтори.
Стосовно балансу між циліндричною виробкою і відкриттям-закриттям, тут я не знаю.
При циліндричній виробці клапан відкривається пізніше, а закривається раніше. Тобто, зменшується проміжок часу, протягом якого відпрацьована суміш має покинути циліндр. В такому випадку в циліндрі залишається більша частина відпрацьованих газів, чим залишалось би у випадку нового двигуна. А це значить, що порушується оптимальний режим роботи двигуна. Падає потужність.

При движении по встречке желательно соблюдать хотя бы рядность. (пункт Правил дорожного движения - проект)
  0



1,452

Re: Газовое оборудование для Логана

scorp написав:
mekena написав:

Значит ли это, что если применять более продвинутые форсы, типа Ханы или Барракуды перегрев седел клапанов не происходит?

К, сожалению, не значит...

Погоджуюсь.
Перегрів відбувається саме через особливості горіння пропаново-повітряної суміші. Горить повільніше, і на великих обертах того проміжку часу, поки закриті клапани, не вистачає, щоб все згоріло повністю.
Навіть якщо в циліндр буде подано суміш ідеальної пропорції і ідеальною і своєчасною буде іскра.
Ну, звичайно, при поганих форсунках і свічках капець підкрадеться до двигуна швидше, "при прочих равных"

При движении по встречке желательно соблюдать хотя бы рядность. (пункт Правил дорожного движения - проект)
  0

1,453

Re: Газовое оборудование для Логана

scorp написав:
mekena написав:

Значит ли это, что если применять более продвинутые форсы, типа Ханы или Барракуды перегрев седел клапанов не происходит?

К, сожалению, не значит...

но я так понимаю  в виду более точного дозирования    снижает  на не большой процент

  0

1,454

Re: Газовое оборудование для Логана

LawGun, швидко я мав на увазі вчасно.
Наприклад. Час БФ 15мс, наша дохла ГФ відкривається на 20мс, щоб влити аналогічної калорійності дозу. А час відкритого стану впускного клапана 18мс (наприклад). А ще лаг газомозку 0,8-1мс, що є гут, оскільки газ тре лити на відкритий клапан, на відміну від бензи, яка лиється на закритий і випаровується. Отримуємо 18-1=17мс в циліндр і 20-17=3мс гуляючих по колектору.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 9th Mar 2015 11:25:23[/merge_posts_bbcode]

mekena написав:

Значит ли это, что если применять более продвинутые форсы, типа Ханы или Барракуды перегрев седел клапанов не происходит?

Форси + настройка + нюанси з японами + варіатор, можливо.
Пошукай на кархелпі газ на твою машинку або двиг.
http://www.carhelp.info/forums/showthread.php?t=37483

Blue MCV 1,6 Ambiance 2008  LPG 190Мм (15.08.2017)
  0

1,455

Re: Газовое оборудование для Логана

rk03 написав:

А час відкритого стану впускного клапана 18мс (наприклад)

Не крутити двигун на великих обертах, тоді і впускний клапан буде довше відкритий - ексцентрик повільніше "повзе".
Їзда на газу - для поміркованих людей.
Звичайно, що кращі форсунки - краще.

При движении по встречке желательно соблюдать хотя бы рядность. (пункт Правил дорожного движения - проект)
  0

1,456

Re: Газовое оборудование для Логана

Добрый день! Может ли кто та подсказать  по поводу блока ГБО? Заказал б\у подкапотную часть фирмы "King aeb2001pc"  и вот теперь только задумался подойдет ли она на логан 2006 года?

Вот такой вот наборчик))  http://rovno.rov.olx.ua/obyavlenie/gbo- … 9vkKL.html

  0

1,457

Re: Газовое оборудование для Логана

LawGun написав:

Їзда на газу - для поміркованих людей.

Тогда на бензине лучше  imho2

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0

1,458

Re: Газовое оборудование для Логана

Вставлю и свои 5 копеек! Ездил на Логане и с вариатором...но после прошивки Саши из Запорожья вариатор уже не нужен-там в прошивке уже забиты более ранние углы для работы на газу!

Так что рекомендую от себя прошивку! И тяга на низах появляется, и с расходом все в порядке, и вариатор не нужен...

Мне недавно делали головку на моем Логане....до меня наездник на ней катался! так вот-выпускные седла клапанов настолько закалились, что человек 4 седла полдня шарошил! Говорит таких тугих седел он еще не видел!

Поэтому газ нужно поджигать раньше в диапазоне до 4000 оборотов ввиду того, что газ горит медленнее бензина!

Хороший юрист, решающий любые проблемы! Суды с банками,  проблемная ипотека.Исполнение-неисполнение решений судов.Выкуп проблемной и спорной недвижимости. Выкуп нерабочих ноутбуков.
  0

1,459

Re: Газовое оборудование для Логана

Александр007 написав:

Тогда на бензине лучше

Но дороже  big_smile

  0

1,460

Re: Газовое оборудование для Логана

scorp написав:

Но дороже  big_smile

Но расход меньше, а тяга лучше  wink

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0

1,461

Re: Газовое оборудование для Логана

Александр-К написав:

Так что рекомендую от себя прошивку! И тяга на низах появляется, и с расходом все в порядке, и вариатор не нужен...

Как авто работает на бензине после этого?

  0

1,462

Re: Газовое оборудование для Логана

http://i038.radikal.ru/1503/00/be05523dea6c.jpg

  0

1,463

Re: Газовое оборудование для Логана

Приветствую! Местные гуру дайте совет, какое оборудование лучше!?
1 Набор:
Мозги: STAG GoFast
Форсунки: HANA
Редуктор KME Tur
магистраль пластик
2 Набор:
Мозги: LPGTECH
Форсунки: LPGTECH DRAGON
Редуктор SHARK
магистраль пластик
Кто что скажет, первый набор немного дороже!
Если честно, то уже устал читать отзывы, мнения и т.д

  0

1,464

Re: Газовое оборудование для Логана

messer, 1-й. желательно с блоком управлеия КМЕ

Logan MCV 1.6 2011+ГБО Zenit Pro+OBD, KME Gold, Hana Red, повна шумоізоляція і шикарні сидіння на електриці від Sport BMW+підігрів+компресорна бокова підтрима+ шини Michelin Primacy 4
  0

1,465

Re: Газовое оборудование для Логана

Серинький написав:

messer, 1-й. желательно с блоком управлеия КМЕ

А какая именно модель?

  0

1,466

Re: Газовое оборудование для Логана

Александр-К написав:

Вставлю и свои 5 копеек! Ездил на Логане и с вариатором...но после прошивки Саши из Запорожья вариатор уже не нужен-там в прошивке уже забиты более ранние углы для работы на газу!

Так что рекомендую от себя прошивку! И тяга на низах появляется, и с расходом все в порядке, и вариатор не нужен...

Мне недавно делали головку на моем Логане....до меня наездник на ней катался! так вот-выпускные седла клапанов настолько закалились, что человек 4 седла полдня шарошил! Говорит таких тугих седел он еще не видел!

Поэтому газ нужно поджигать раньше в диапазоне до 4000 оборотов ввиду того, что газ горит медленнее бензина!

Можно узнать кто на форуме Саша из Запорожья? Тоже хочу прошить свой.

  0

1,467

Re: Газовое оборудование для Логана

messer, NEVO

Logan MCV 1.6 2011+ГБО Zenit Pro+OBD, KME Gold, Hana Red, повна шумоізоляція і шикарні сидіння на електриці від Sport BMW+підігрів+компресорна бокова підтрима+ шини Michelin Primacy 4
  0

1,468

Re: Газовое оборудование для Логана

Серинький написав:

messer, NEVO

А чем он лучше стага!?

  0

1,469

Re: Газовое оборудование для Логана

wariety2008 написав:

Можно узнать кто на форуме Саша из Запорожья? Тоже хочу прошить свой.

http://www.logan.in.ua/forum/user3956.html

Renault Grand Scenic 4 1,5 110 л.с. 2017г.в.- катаюся.
Renault Logan MCV Laureate 5d Универсал 1.6 ГБО(Landi) 90 л.с. 5G 2WD 2012г.в.- продав.
"Осторожно. Сочувствие и верность делают людей слабыми. Их легко использовать"
  0

1,470

Re: Газовое оборудование для Логана

wariety2008 написав:

Можно узнать кто на форуме Саша из Запорожья? Тоже хочу прошить свой.

Це взагалі міфічна істота. Його , кажуть, і я в тому числі, бачили , вроді би як, навіть , пару разів у Львові. Було то зимою, був сніг і мороз, це знову, таки кажуть. Достамено то ніхто підтвердити не може, навіть той львівянин, на автівці котрого Сашко витворяв різні чудасіі. Але самеу той час, Сашко, і свідки знову таки то бачили, не приіздив до міста Лева, не іздив на автівці пана зі Львова,і не робив БК на декількох автівках, в тому числі і на моій. По тому, знову таки , плітки, бачили Сашка у м.Луцьку, кажуть був, хоча і не планував. Останім часом, привид , частіше всього, почав ввижатися Бучанській логан торсиді, певно то у Лавріка трава гарна вродила.... або він знайшов слабке місце і успішно на нього давить. От така історія.

Renault Logan Black Line 1.6
Мудрі євреї у випадку втрати грошей, або чогось цінного говорять: "Дякую Боже, що взяв грошима"
http://www.logan.in.ua/forum/post470433.html#p470433
  0
Спасибо сказали: Lavrik, Don Kortes, НАЗАВР3

1,471

Re: Газовое оборудование для Логана

big_smile  upp  таки мифична истота, даже я раз видел его)))

Renault Logan NEW 2013, Authentique, 1.6, ГБО
Бортовой журнал
  0

1,472

Re: Газовое оборудование для Логана

wariety2008 написав:

Можно узнать кто на форуме Саша из Запорожья? Тоже хочу прошить свой.

вот его бортовой , а дальше думаю разберетёсь   http://www.logan.in.ua/forum/topic10108 … fynka.html

  0

1,473

Re: Газовое оборудование для Логана

Ptahlol  upp
А травичка у нас нічогенька  fly

Dacia Logan (Лютые 1.4 литра! (с) Aprox) BASE (раніше була)+ел.регулювання та підігрів дзеркал+ЕСП+БК+ГБО+Чіп-тюн+бі-лінзи+ПТФ+лиття+парктронік+ПрестижV-55.
Синій мінерал.
Dacia Logan 1.6 MT PRESTIGE. Синій мінерал
  0

1,474 Відредаговано AlexSS (2015-03-17 20:35:23)

Re: Газовое оборудование для Логана

Всем привет поставил и себе в субботу ГБО:
Мозги: STAG GoFast
Форсунки: HANA черные
Редуктор Gurtner Luxe
магистраль пластиковая
фильтр с улавливателем (отстойником)
Баллон тор в запаску 54 литра
заправка в лючок бензобака
Первые впечатления:

1.Резкий старт лучше на бензине
2.разгон 2-4 лучше на бензине
3.А вот тут интересно на 5 передаче с 80км/ч (2300 об/мин) до 100км/ч(2800об/мин) быстрее примерно на 0,55-0,77 сек .... те же 80км/ч бензин обороты 2477 об/мин , 100км/ч обороты 3070об/мин.  Почему так не понимаю...
4.При установке ГБО  не долили тосол в расширительный бачок и мне об этом не сказали.... заметил на следующий день только когда случайно полез под капот посмотреть уровень масла... охлаждайка была ниже минимума.
5.Не понимаю расход газа на 100 км пока заправился по счетчику колонки 51,240 грамм (ОККО) а индикатор бака все = горит на самом нижнем делении... штатный бортовик показывает расход непонятно чего 6,2 л/100 км...
6.Не понимаю зачем врезались для обогрева редуктора в магистраль перед печкой параллельно (на двух трубках тройники перед входом в радиатор печки и после выхода из него) может правильнее было бы врезаться  последовательно в одну магистраль?

tongue

Престиж 1,6 мокрый асфальт
Каждый имеет право на лево!
  0

1,475 Відредаговано mvf999 (2015-03-17 21:50:36)

Re: Газовое оборудование для Логана

AlexSS написав:

...быстрее примерно на 0,55-0,77 сек .... те же 80км/ч бензин обороты 2477 об/мин , 100км/ч обороты 3070об/мин.  Почему так не понимаю...
4.При установке ГБО  не долили тосол в расширительный бачок и мне об этом не сказали.... заметил на следующий день только когда случайно полез под капот посмотреть уровень масла... охлаждайка была ниже минимума.
5.Не понимаю расход газа на 100 км пока заправился по счетчику колонки 51,240 грамм (ОККО) а индикатор бака все = горит на самом нижнем делении... штатный бортовик показывает расход непонятно чего 6,2 л/100 км...
6.Не понимаю зачем врезались для обогрева редуктора в магистраль перед печкой параллельно (на двух трубках тройники перед входом в радиатор печки и после выхода из него) может правильнее было бы врезаться  последовательно в одну магистраль?

- "0,55-0,77 сек.", "2477, 3070 об/мин." к чему такая точнсть? При прочих равных: ветер в спину и другие сопутствующие факторы такая точность не к чему.
- Увеличился объём системы охлаждения (редуктор + шланги). А так может и лучше, что не долили какой-нибудь бурды. Лучше самому долить нормальную ОЖ.
- 51 литр в такой баллон многовато. А индикатор - либо застрял "поплавок", либо неправильно указан (не настроен) тип датчика в программе. Выездить часть газа и к газовщикам. Штатный бортовик показывает "виртуальный расход топлива" (как думает ЕБУ - бензина) посчитаный исходя из времени впрыска бензиновых форсунок.
- нормальная врезка.

  0