Re: Газовое оборудование для Логана
LawGun, все вірно написав, а головне доступно.
Щоб суміш встигала згорати дозуємо точно і вприскуємо швидко, а це вже обмежується форсами.qwerty_Doc написав:а в у.е. установка стоит, так же как 5 лет назад))))
У 2008р за комплект нижче середнього видав 1000$. Аналогічний нині 390 ойро.
На жаль, у Ваші висновки вкралась помилка.
А саме, як би ми не вприскували, швидко чи повільно, головне, щоб стільки, скільки треба. А потім.після фази наповнення циліндру (вприску і надходження повітря) іде фаза стиснення суміші, і вже нічого не вприскується. А після того (точніше майже тоді) як суміш буде стиснена, спалахує іскра, і починається робоча фаза роботи циліндра. І горить воно незалежно від того швидко ми під час фази наповнення циліндра вприскували, чи повільно, рівномірно чи ні. Головне, щоб була вірна пропорція в суміші чи то бензину-повітря, чи то пропану-повітря.
А от точність(величина дози) вприску грає роль. Щоб було вприснуто рівно стільки, скільки треба, і за кожним тактом при однаково нажатій педалі акселератора в кожен циліндр - однаково. І це вже залежить від якості форсунок. І форсунки мають бути якісно відтаровані (мікрометром виставляється положення сердечника форсунки)
Якщо буде в суміші відносно багато пропану і мало повітря, газ, а з ним і наші гроші вилітатимуть в трубу, бо якась частина не згорить.
А якщо буде мало газу і багато повітря, то це також погано, бо тоді не буде рівномірного фронту горіння, а буде приблизно так як відбувається з тополиним пухом, що лежить острівцями. Ми його підпалили, а цей пух горить не рівномірним фронтом, а один острівець згорів, потім по перемичці вогонь перейшов до іншого острівця і так далі. Ясно що пух горітиме довше.
Так само дуже бідна пропаново-повітряна суміш горітиме довше, а значить, догорятиме, можливо, вже в вихлопній системі при відкритих клапанах.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2015-03-08 20:40:37[/merge_posts_bbcode]
п.с. Наварядчи там "десятки тисяч градусів"
Та то я так, для красоти написав. Там, здається тисячі півтори.
Стосовно балансу між циліндричною виробкою і відкриттям-закриттям, тут я не знаю.
При циліндричній виробці клапан відкривається пізніше, а закривається раніше. Тобто, зменшується проміжок часу, протягом якого відпрацьована суміш має покинути циліндр. В такому випадку в циліндрі залишається більша частина відпрацьованих газів, чим залишалось би у випадку нового двигуна. А це значить, що порушується оптимальний режим роботи двигуна. Падає потужність.