Re: Самостоятельная настройка ГБО
[
Серинький, STFT i дві LTFT відмітив. 128 норма, більше - багатить, менше - біднить.
Руслан, праве вікно що це за програма? і що таке ДДТ?
Зараз ВАЗ 2102 1979 р.в.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → Самостоятельная настройка ГБО
Сторінки Назад 1 … 4 5 6 7 8 … 19 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
[
Серинький, STFT i дві LTFT відмітив. 128 норма, більше - багатить, менше - біднить.
Руслан, праве вікно що це за програма? і що таке ДДТ?
Oleg Pili, https://www.google.com.ua/webhp?sourcei … mp;es_th=1
Нічого собі у вас программи... А через що дивиться і підключається? Вона дуже потрібна при настройці ГБО чи все таки можна без неї?
rk03, як тепер розібратися коли діє коротка а коли довга? Короткострокова у нас правильна? Не вивернута?
rk03, як тепер розібратися коли діє коротка а коли довга? Короткострокова у нас правильна? Не вивернута?
Обидві працюють постійно. Коротка, як вище писав, довга наоборіт.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 25th Mar 2015 09:41:10[/merge_posts_bbcode]
Нічого собі у вас программи... А через що дивиться і підключається? Вона дуже потрібна при настройці ГБО чи все таки можна без неї?
Підключається шнурком типу VagCom. Можна настроїти і самою газпрогою, а луче з ELM, або DDTою.
_AlexSander_, Сашко , а не підкажеш коли в нас OpenLoop настає? І як його вичислити - STFT в нулю, як в CutOffi? Як не давив, всеодно рулить по лямбді, як на ШДК. Торк OL тільки на холодну до 20°С і в ПХХ показує.
а фик его.. лямбда программно врубается только после 20 градусов.
Давно хотел, сам разобраться с настройкой ГБО. Сегодня выставил ход штока газ форсунок (валтек черные) - выставил 0.4 мм. Хочу сразу спросить - жиклеры которые все сверлят это то что выходит из газовой рамы?на которые надеты резиновые трубки?
Давно хотел, сам разобраться с настройкой ГБО. Сегодня выставил ход штока газ форсунок (валтек черные) - выставил 0.4 мм. Хочу сразу спросить - жиклеры которые все сверлят это то что выходит из газовой рамы?на которые надеты резиновые трубки?
Якщо type30, то так-точно, але катухи в них червоні, як правило. Може 0,45?
Вот блин, выставил 0,4! Придется переделывать! В документах написано форсунки Валтек....
Завтра планую знову робити ГБО. Або воно мене.
Тестер купив. Фільтр купив. Фільтр взяв Матрікс з відстійником Д-11. Накупив трубок утеплювачів різних діаметрів + хомутів.
Планую так.
1. Міняю фільтр грубої очистки. (пробіг на газу вже 7 тик)
2. Міняю фільтр тонкої очистки на Матрікс, + вкорочую по максимуму магістраль від редуктра до форс.
3. Утеплюю магістралі тосольні від трійників до редуктора
4. Утеплюю магістраль газу від редуктора до форс.
5. Сверлю дюзи на 2,2.
6. Ще не вирішив, замотувати (утеплювати самі форси чи ні??? В неті бачив і їх закутують.... Думаю поки що обмежитися тільки магістралями.
7. Прогрів на газу до робочої температури + міняю необхідні налаштування (вприск) + тиск газу піднімаю на 1,25. Автокалібровка. Дивлюся на час БФ і ГФ, дуже міняється чи ні....
І тут у мене питання.. що я роблю далі підсля калібровки, конкретно, якщо час форс мене влаштує.. ЧИ зразу після калібровки корекцію по тиску, чи їхати накатувати газові карти?
І коли робити корекцію в рухові, коли вже накатаю газову криву?
я грубой меняю через 15 000, тонкой еще не менял пробег 50 000, он у меня сдатчиком давления, не смог купить...
Oleg Pili, планы наполеоновские. С 1 по 5 пункты и 7-й -- нормально. 6-й -- не вижу смысла. Конечно коррекции после калибровки по давлению и температуре газа. Потом накатать кривую. Не будет кривой и корректировать в движении будет нечего. По поводу фильтра тонкой очистки -- ставить в нижней точке ( по возможности), чтоб вся бяка собиралась в нём.
я вчера купил с отстойником, lpgtech, 340грн.
lpgtech, 340грн
где же такие не дорогие водятся, может пароль какой нужен или ещё чего.
Oleg Pili, я б доїздив фільтр рідкої до 10ткм, парової до 20ткм.
Не забудь скористати тестером при 20°.
Нафіг форси кутати - хай двиг гріє. При 2,2мм роби тиск 1,16-1,20. По калібровці, тискові корекції і катнути бенз і газ.
Якшо шо - я на дроті.
PS. Знатний сєкас намічається.
Фільтра вирішив поміняти тому що: грубої хочу глянути чи дійсно є той шлам від мідної трубки чи ні (в мене мідь), а Атікер хочу замінити тому що не довіряю йому. От все. Матрікс взяв там де казав Сергій, дорогий собака, але нічого не зробиш. Пробував розкрутити руками, не вийшло. Старий Атікер, якщо буде час розпиляю. Нікому не потрібен Атікер зх новим катриджем за зовсім недорого?
По поводу фильтра тонкой очистки -- ставить в нижней точке ( по возможности), чтоб вся бяка собиралась в нём.
Це трішки вносить корективи, якщо максмально вкротити магістраль то низько він не буде...
Буду дивитись...
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2015-03-27 23:16:48[/merge_posts_bbcode]
Знатний сєкас намічається.
та да, лише б дощу не було...
alexei74 написав:По поводу фильтра тонкой очистки -- ставить в нижней точке ( по возможности), чтоб вся бяка собиралась в нём.
Це трішки вносить корективи, якщо максмально вкротити магістраль то низько він не буде...
Це більше стосується проточних фільтрів.
Шланг ред-форси бажано коротший, аби газ не вистигав, з іншого боку - довший буде стабілізувати тиск на форсах.
Занимался сегодня и я с ГБО, делал ТО. Поменял оба фильтра, чуть ниже опустил редуктор и развернул немного ( для удобства обслуживания). Проверил зазоры на клапанах -- впускные не изменились, выпускные просели на 0.05. Подключил планшет, чтобы проверить настройки -- давление на редукторе поднялось на 0.1 ( было 1.18 стало 1.28 --поправил), на зиму выставлял переход на газ при 50 С, вернул на лето 40 С. Скрин на планшете пытался сделать, но не получилось. Сфоткал на телефон.
было
стало
Немного смущает разное время впрыска форсунок и рост давления на редукторе, ну и низкая температура газа, хотя если поездить, то по мере прогрева под капотом, прогревается и газовая магистраль -- вот такой он редуктор Аляска, блин. К электронике претензий нет -- всё работает в автоматическом режиме и проблем не доставляет.
alexei74, редуктор який?
Серинький,
редуктор Аляска, блин.
вот такой http://lpgtech.ua/reduktor-tomasetto-alaska-do-136-ls/
Добрый вечер. Подскажите пожалуйста - переходник USB -> UART / TTL (RS232) преобразователя на PL2303= подойдет для подключения компа и газомозга?
газомозга?
якого???
Звіт про зроблену роботу.
З
Планую так.
1. Міняю фільтр грубої очистки. (пробіг на газу вже 7 тик)
2. Міняю фільтр тонкої очистки на Матрікс, + вкорочую по максимуму магістраль від редуктра до форс.
3. Утеплюю магістралі тосольні від трійників до редуктора
4. Утеплюю магістраль газу від редуктора до форс.
5. Сверлю дюзи на 2,2.
6. Ще не вирішив, замотувати (утеплювати самі форси чи ні??? В неті бачив і їх закутують.... Думаю поки що обмежитися тільки магістралями.
Отже
1. Фільтр замінив. Особого шламу не виявив. Втратив енну кількість газу.
2. Дорогого серцю Матрікса встановив. Магістралі вкоротити не получилося. Не зумів придумати куди і як все це поставити без великого натягу на патрубках фільтра і редуктора. Результат - вкоротив магістраль близько 10 см.
3. Утеплив. МОже не так красиво, але получилося. Руслан був правий, секас ще той. Півдня в такій позі, що ледве розігнувся потім.
4 Утеплив також.
5. Розсвердлив 2,2.
6. Ні форси ні фільтр, ані датчик темп газу поки що не утеплював.
Але з найстройкою знову проблеми. Також треба сказати, що продовжити далі не вистачило часу,і прийшлося завершувати. При прогріві знову мала температура газу. Дійшла до 23*. Це коли грітися із холодної до вкл вентилятора.
ПРи прогріві грався і переключав бенз- газ, то на газу час Бфорс начав зменшуватися, тобто як пише мануал суміш багата, і великі дюзи. Я як відомо просверлив 2,2 зразу.
Я розстроївся звичайно, майже до сліз. Скільки роботи і коту в одне місце.
Але змінив тип вприску, і вирішив калібронутися так як було. Тиск спеціально не піднімав, подумав що якщо богатить (зменшує час Бфорси), то піднімати тиск не потрібно. Після калібровки, прога запропонувала корекції в дорозі. Я проїхався 4-6 км на бензі, і назад на газу. Карта газова появилася, але не ахті. знову перехрещення ...
як виявилося, я калібронувся при значно нижчому тиску ніж говорив Руслан.
Прошу глянути на карти і настройки, я на вірному шляху, чи все таки знову в дебрі.
Корекції по тиску не робив за браком часу (вже добре зтемніло).
Потім я поїхав катати карти. До речі, я відключив АБК близько 12,00 години. Включив близько 18,00 години. Збилися тільки часи. Карта бензу як була газопрозі так і залишилася.
Прохав на бензі 4-6 км, і на газу, і от що отримав
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2015-03-29 00:32:46[/merge_posts_bbcode]
Опір датч темп редуктора не замірив. Не було часу, і не було 20 * С, я к говорив Руслан.
Сторінки Назад 1 … 4 5 6 7 8 … 19 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → Самостоятельная настройка ГБО
Згенеровано за 0.174 секунд(и), виконано 91 запитів