Re: Самостоятельная настройка ГБО
_AlexSander_, ХХ МАП 0,33, час бензину 3,54 однозначно багато.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → Самостоятельная настройка ГБО
Сторінки Назад 1 2 3 4 5 6 7 … 19 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
_AlexSander_, ХХ МАП 0,33, час бензину 3,54 однозначно багато.
Oleg Pili, треба щоб на холодному, щойно заведеному, т-ри газу і редуктора були однакові. Від'єднай роз'єм від датчика т-ри редуктора і поміряй його опір при ~20°С і в прозі вибери цей опір (2к, 4к7, 10к). Потім знов на холодній щойно заведеній вибери тип газового, щоб показував т-ру таку ж, як і редуктора.
Вприск мусить скакати.Це. робота лямбди: лямбда в нуль, суміш бідна, вприск на десятку мс вверх і наоборіт.
Т-ра газу низька можливо тому, що грівся на бензі, або не тот датчик. А мо і врізка. Ред в паралель до п'єца?
ГФ з ходом 0,45 вже стоять? Так калібранись як я писав. І скрін сюди.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 18th Mar 2015 10:07:23[/merge_posts_bbcode]
_AlexSander_, ХХ МАП 0,33, час бензину 3,54 однозначно багато.
Не смертельно. Мож бенз не дуже, або бензофільтр усталий, підсосик, акум підрозряжений(на заглушеній 12,1В). В мене теж 0.32-0,33. Завтра регульну клапана от і перевіримо.
Т-ра газу низька можливо тому, що грівся на бензі
Ні, це Аляска так гріє газ. Дивився скріни всіх Логанів з Аляскою і наприклад твої - для них велика дельта норма. Я утеплив свої патрубки + прикриваю радіатор.
Ні, це Аляска так гріє газ. Дивився скріни всіх Логанів з Аляскою і наприклад твої - для них велика дельта норма. Я утеплив свої патрубки + прикриваю радіатор.
А у мене не Аляска, а Заволі з ампутованими спіралями обігріву. Зараз тримає робочу 35-40°. В Аляски трабли з тиском, а з т-рою не зустрічав особливих. Хоча в Олега магістраль довга, стигне, а ще сприяє закидам тиску.
А у мене не Аляска, а Заволі з ампутованими
Я знаю. Тільки ти ж казав що в тебе ШАрк. Різня в температурі менша. Це не критично але помітно.
Тільки ти ж казав що в тебе ШАрк. Різня в температурі менша. Це не критично але помітно.
То був не я. Та не було Шарки ніколи. Заволя від народження.
Т-ра газу низька можливо тому, що грівся на бензі,
Не просто грівся, я із минулої суботи на бензі. Тобто газ виключено. Тобто це температура моєї їзди на бензі, приїхав з роботи на повністю прогрітому. заглушив, 10 хв. сходив за ноутом, завів, він молоте, 5 хвилин підключив ноут і от бачимо час і температуру.
Вже на бензі близько 130 км.
ПС. Бенз самий дешевий по Гадячу від Укрнафти по 19,00 грн/літра А92 Енерджі.
Підключення від трубок на пічку паралельне (два трійники). Забув тоді сфотати.
ГФ з ходом 0,45 вже стоять?
Так стоять, із минулої суботи, але на них на газу ще не їздив. Калібронусь вже в суботу.
[ Мож бенз не дуже, або бензофільтр усталий, підсосик, акум підрозряжений(на заглушеній 12,1В).
Про бенз вже написав. Може і не дуже. Бензофільтр ще не чистив (в мене ж виносного нема, все в паливному модулі в баку). ПРобіг 53 тик. Заправки тільки на АЗС, але в основному це Укрнафта. АКБ рідний Ромбат на 50 Ам/г. Дійсно вже здихає, зиму відїздив на постійниї підзарядах по вихідних.
Я утеплив свої патрубки + прикриваю радіатор.
Тепер вже бачу і розумію що дійсно Аляска АТ-09 погано гріє газ.
Хочу також по максимуму утеплити магістралі, мож які 3-5-7 градусів в + і знайду.
ПРошу сфотати як утеплено у тебе, і кинути сюди. Дякую.
Регульнув клапана: при виставлених випускних 0,3мм 40ткм тому, стало по 0,2. Впускні майже без змін. Заодно переврізав штуцер ГБО з труби 4циліндра в дросель, як положено.
МАП з 0,3-0,32 впав до 0,27-0,29. І щоб випалити з балона говніцо, хапнуте на ВОГ на Новий Рік, і не гробити Хану, вернув Валтеки. Так от, дюзи 2,2мм, хід 0,45мм, тиск 1,2бар на ХХ отримано 4,7мс ГФ.
Заодно переврізав штуцер ГБО з труби 4циліндра в дросель, як положено. МАП з 0,3-0,32 впав до 0,27-0,29.
Трішки не зрозумів що ти пересвердлив.
Так от, дюзи 2,2мм, хід 0,45мм, тиск 1,2бар на ХХ отримано 4,7мс ГФ.
ТОбто 4,7 це добре? тобто чим більше ГФ по часу приблизиться до БФ тим краще? Руслан я правильно розумію?
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2015-03-21 20:56:49[/merge_posts_bbcode]
Продовжую мої муки з ГБО.
Спочатку про помилку.
ПОчав крутити тиск на редукторі коли машина робила на БЕНЗІ... Кручу, а тиск не міняється... Крім того змінив необхідні налаштування.
Опір датчика температури редуктора поки що не зробив. Немає тестера.
- Поміняв форсунки, валтек 3Ом
- Впирск поставив попарний.
- мінімальна температура газу + 10*С
- Мінімальні оберти на газу 600
- Максимальні оберти на газу 3600 (було 4000).
- Дюзи вирішив поки що не свердлити. (але готовий це зробить, сверло дістав 2,1 і 2,2)
Після всього цього, нарешті вкрутив тиск назад і пробував переключити на газ, машина глохла. Після 10 разу, запустив автокалібровку.
Як виявилось, автокалібровку зробив при тиску 1,09.
Ось що маю тепер.
Після цієї автокалібровки, зробив скріни.
І тепер саме головне. Підняв тиск до 1,25-1,27 (він знову чомусь пригає), але приблизно 1,25, і знову запустив автокалібровку... І вона не пішла. При переводі 1 цил на ГАЗ, час ГФ досягув 30 млсек, страшна вібрація, МАП досягнув 0,8-09 і калібровку сама зупинилася. Час вирівнявся. Я понизив тиск приблизно до 1,15-1,17, і знову спробував автокалібровку... Результат такий самий.
Прошу допомоги.
- Що я зробив не так.
- Чому не піішла автокалібровка на тиску 1,25-1,27?
- Що робити далі???
Хелпище...
Погуглив. Судя по тому, що при автокалібровці на 1,25 тиску редуктора МАП був 0,8-0,9 значить десь підсос повітря...
Питання, на що грішити на підсос, як його виявити???
Ще як фотографував, замітив на впускному коллекторі маслянисте потіння + пил в районі датчика температури повітря (стоїть на впускному коллекторі в районі 4 циліндру... МОже через нього підсасувати?
Забув сказати. Я повністю відключив ІСА3 і ОБД.
Правильно чи ні...? ОБД так і не працювало, а от ІСА3 , питання, може вона і потрібна?
Прошу поради...
Заодно переврізав штуцер ГБО з труби 4циліндра в дросель, як положено.
Тепер по фото побачив... Руслан, в мене по моєму також врізано, чи ні?
Завтра буду шукати підсос, також зніму дроссель сфотаю...
Підскажи по моїх питаннях...
Oleg Pili, Вприск - фазований.Мінімальна температура газу +5*С. Максимальні оберти на газу 4500.
Ще раз УВАЖНО прочитай вище, як зробити автокалібровку.
Нема в тебе підсосу. МАП і час ГФ високий через те, що вибрав попарний вприск. На скрінах ХХ 0,30бар - норма.
ІСИ і ОБДи повиключай. Наведи порядок з т-рою газу (датчиком). Звідки т-ра редуктора 90*С, коли в нас термос 88*С? Редуктор на 10-15*С холодніший за двиг.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 21st Mar 2015 23:34:35[/merge_posts_bbcode]
в мене по моєму також врізано, чи ні?
так-точно, ти ж фоту викладав
Ще раз УВАЖНО прочитай вище, як зробити автокалібровку.
Ти маєш на увазі дану інструкцію?
[
Газу в балоні 10-30л. Дивишся БчБ. Виключиш всю електрику. Включиш газ, прогрієш на ХХ до вентилятора. При цьому т-ра газу мала б бути не менше 35°. Холодний газ=вищий тиск, гарячий=нижчий. Виставиш 1,25бар. Переходиш на бенз і лишаєш покалатати, щоб БчБ вернувся до норми.Чекаєш зупинки вентилятора і запускаєш автокалібровку.
Викладаєш скрін карти на ХХ на бензі і газі. Тоді вирішимо чи свердлити. ГФ в прозі вірні вибери. Після калібровки - корекції по тиску, бо Аляска і садить і закидає.
Oleg Pili, Вприск - фазований.Мінімальна температура газу +5*С. Максимальні оберти на газу 4500.
Ще раз УВАЖНО прочитай вище, як зробити автокалібровку.
Нема в тебе підсосу. МАП і час ГФ високий через те, що вибрав попарний вприск. На скрінах ХХ 0,30бар - норма.
ІСИ і ОБДи повиключай. Наведи порядок з т-рою газу (датчиком). Звідки т-ра редуктора 90*С, коли в нас термос 88*С? Редуктор на 10-15*С холодніший за двиг.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 21st Mar 2015 23:34:35[/merge_posts_bbcode]Oleg Pili написав:в мене по моєму також врізано, чи ні?
так-точно, ти ж фоту викладав
Руслан, вибач за тупі питання, але чому аж 4500 обертів? я навіть на бензині на таких не їздив... 4000 обертів - це 140-150 км/год, в нас немає таких доріг, в нас їх взагалі не має.
Вприск - фазований.
Це не проблема. Сьогодні перероблю. Але от як переміряти датчики, проблема. Немає тестера. Вже думаю чи купувати чи ні . Проїду ще до знайомого ГБОшника, в нього тестер
4000 обертів - це 140-150 км/год, неа это вего лишь около 123 км/ч на 5 передаче ))))))
Проїду ще до знайомого ГБОшника, в нього тестер
Олег, больше ни у кого нет?
-Здрасьте. Выже ГБО настраиваете? мне бы мультиметр..
-зачем?.
-газ настроить..
Руслан, вибач за тупі питання, але чому аж 4500 обертів? я навіть на бензині на таких не їздив... 4000 обертів - це 140-150 км/год, в нас немає таких доріг, в нас їх взагалі не має.
rk03 написав:Вприск - фазований.
Але от як переміряти датчики, проблема. Немає тестера.
4500об це добре стартанути на світлофорі, або обгін. І не обов'язково на 5 передачі.
Шо за господар без тестера? В мене три.
Вибери такий датчик, щоб максимально близько показував. На прогрітому моторі візмись рукою за шланг біля дат. темп. газу і порівняй з показами проги. 30 від 40*С думаю відрізниш. Мож дійсно з твоїм удавом з редуктора на форси така низька т-ра? Тади закрий капот і пічку, і погазуй на місці - без обдуву ще підніметься.
4000 обертів - це 140-150 км/год, неа это вего лишь около 123 км/ч на 5 передаче ))))))
Сужу по спідометру. 120 в мене це 3500 обертів. 4000 - 140-145-150. точно не приглядався.
-газ настроить..
Саш, да це смішно. Але насправді це ціла проблема якщо немає толкових майстрів. Наприклад, на роботі є автоелектрик з тестером. Це рік назад, підходжу щоб поміряти ток втрати (утечки), то він не зміг.
До речі так і не поїхав за тестером. Завтра закажу десь в неті.
Шо за господар без тестера? В мене три.
Господи, Руслан, застидав на всю Неньку. Завтра буду замовляти... До речі, порекомендуй тестер, бо в них я як і в ГБО, ні зуб...
Мож дійсно з твоїм удавом з редуктора на форси така низька т-ра? Тади закрий капот і пічку, і погазуй на місці - без обдуву ще підніметься.
Я також так думаю. Вчора як лазив (типу настроював ГБО) то редуктор гарячий, рукою не втримаєш, а от шланг тримаю рукою, ну да гаряченький.
Вже прийняв рішення, буду по максимуму вкорочувати, і по максимуму утепляти (скоро ж зима).
Завтра отримую новий фільтр замість Атікера, десь до середи-четверга отрмаю мультиметр, і знову на суботу буду робить.
До речі, Руслан, чудес не буває, може мені зразу теж свердлити на 2,1-2,2? Що скажеш?... Тут бачив у людей (і в тебе вже 2,2), щоб не втрачати часу. Бо вже дуже щось затягнулася моя настройка по часу.
тестер конечно вещь нужная, но с датчиком Т думаю, всё правильно. У самого Аляска-- и показания Т редуктора и газа аналогичны. Почему, не знаю, вас не устраивает Тдвигателя 90 С -- он же работает на ХХ и греется, радиатор же без движения не обдувается. Т газа в 30 С тоже норма, вот когда проедет авто с десяток км, под капотом всё прогреется, тогда и Т газа подрастёт.
Олег, нафига ты газ поставил? тебе на бензине плохо жилось? среднегодовой пробег понт, мастеров нет.. дань времени? или мало гемороя?
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2015-03-22 23:02:07[/merge_posts_bbcode]
МАП з 0,3-0,32 впав до 0,27-0,29.
Руся, диалогис тебе сколько показывает?
Олег, нафига ты газ поставил? тебе на бензине плохо жилось? среднегодовой пробег понт, мастеров нет.. дань времени? или мало гемороя?
Як це нафіга? Щоб їздити і економити. Якби не газ, до речі, я б уже так і не їздив. А так став їздити ще більше.
А настроїти раніше чи пізніше настрою (їмо).
естер конечно вещь нужная, но с датчиком Т думаю, всё правильно. У самого Аляска-- и показания Т редуктора и газа аналогичны. Почему, не знаю, вас не устраивает Тдвигателя 90 С -- он же работает на ХХ и греется, радиатор же без движения не обдувается. Т газа в 30 С тоже норма, вот когда проедет авто с десяток км, под капотом всё прогреется, тогда и Т газа подрастёт.
Дякую. трішки заспокоїли. Але переміряю. Також думаю вкорочення магістралі і утеплення думаю лишінм не буде.
А як у тебе лежить редуктор і проложена маігстраль?
А як у тебе лежить редуктор і проложена маігстраль?
да почти точно так же 1 в 1, и форсунки на том же месте. На днях буду фильтра менять, если не забуду сделаю скрины настроек.
порекомендуй тестер, бо в них я як і в ГБО, ні зуб
може мені зразу теж свердлити на 2,1-2,2? Що скажеш?... Тут бачив у людей (і в тебе вже 2,2), щоб не втрачати часу. Бо вже дуже щось затягнулася моя настройка по часу.
Тестер в мене з примітивних за 30грн. Влаштовує.
Теоретично можна 2,2 зразу. Як щось - запаяєш. Хоча в мене і 2,3 пішло б. Зараз 2,2 при тиску 1,24бар, а на холодну Валтекам тиск не в радість.
Настройка в тебе затяглась? Ще ж нічого особо не зробив. Я почав у листопаді 2013, а межі досконалості не видно.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 23rd Mar 2015 10:43:52[/merge_posts_bbcode]
Руся, диалогис тебе сколько показывает?
Діалогіс ніфіга не показує, а ДДТ - гляну, но близько того.
Є підозра, що голова самошліфанулась, або поршня з циліндрами набухли і компресія збільшилась.
_AlexSander_ глянь.
Серинький, STFT i дві LTFT відмітив. 128 норма, більше - багатить, менше - біднить.
нуууу не подкалывай ты понял, что я имел ввиду. норм всё. у меня что клип, что газософт выдаёт мап где-то ,33-,34. врезка в трубку адсорбера ,где-то на расстоянии 15-20 см от дросселя.
Сторінки Назад 1 2 3 4 5 6 7 … 19 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → Самостоятельная настройка ГБО
Згенеровано за 0.148 секунд(и), виконано 93 запитів