Серинький написав:rk03, в русі по короткій дивишся щоб було близько нуля???? в мене трошки багатить при мап 0,5 -коротка -10-15 (траса 100-120). Хоча при інших навантаженнях/ОБЕРТАХ ніби норм. Поки хай буде так а там далі гляну може кориг. криву, може РПМ. Довга впала до 1,8 в русі...Зручно з планшетом+ноут....тому в РЕПУ
Трохи не так: щоб коротка + довга прямували до 0. Довга від -7% до +7% вже добре.
Глянь що буде при мап 0,5, але інших об. Якщо також мінуса, опусти криву, якщо ні, то рпм-ом.
Як ти планшет на приборку втулив?
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2nd Jun 2015 10:23:39[/merge_posts_bbcode]
Oleg Pili написав:Сьогодні проїхався із ОБД. Близько 20 км. Отже коротка корекція постійно стрибає, як навіжена. Від 0,0 коли скинеш газ, при рівномірному рухові буває - 5, і + 5, але часто більше -10 -20 до + 10+15, і навіть до +90 коли на підйом на 4 передачі при 60 км/ч прожав газульку (на обгін пішов)... Довга не змінилася 0,0. Вже думаю можливо якийсь збій в програмі, чи що... Але ж зелена лампа на показнику мигає, коротку і все інше показує, але довга 0,0.. Це добре чи погано. І чому так стрибає коротка корекція...
На те вона коротка, щоб стрибати. В новіших автах довга так стрибає. Коротка в нулях: нахолодну (до 20° двига), в катофі (форси закриті, розхід 0), у відкритому циклі (OpenLoop).
На 4 передачі вгору на обгін ти наблизився до OL. Тобто ЕБУ побачив різке з>я навантаження і почав превентивно збагачувати. Якби ще далі продавив газульку, коротка б впала в 0, а комп перейшов в OL і почав би лити по картах, не зважаючи на лямбду. В OL йде перелив на 20-30% відносно стехіометрії (на бензі). На газу ж достатньо +10...15%.
Blue MCV 1,6 Ambiance 2008 LPG 190Мм (15.08.2017)
0
Спасибо сказали: Oleg Pili, Migen2