Re: Выходят из строя газовые форсунки
а дядя АлекСандер был прав как всегда, виной всем моим бедам оказался датчик давления, поехал ставлить новый Bosch 0 261 230 373 http://lpgtech.ua/datchik-davleniya-bosch
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → Выходят из строя газовые форсунки
Сторінки Назад 1 … 14 15 16 17 18 … 49 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
а дядя АлекСандер был прав как всегда, виной всем моим бедам оказался датчик давления, поехал ставлить новый Bosch 0 261 230 373 http://lpgtech.ua/datchik-davleniya-bosch
то просто газ в нас такий.
Да нет. С Зенитом, Стагом - вообще никаких проблем. Наоборот, вот думаю, сколько уже можно ездить на этих валтеках (153 000 км) - поставить ремкомплект что-ли?
Серёг, когда я про него писал? )))
Ну так проверяй датчик давления газа
твой 305й пост в этой теме 2015-07-15 20:30:46 ты как в воду глядел..
поменял я датчик, мотнулся на дачу и расход вернулся с 12 литров вчера в норму http://www.logan.in.ua/upload/iblock/db … 133514.jpg отдельное спасибо Юрке с Армы, диагностика прошла быстро и качественно поеду менять медную трубку на пластик на неделе
решили проблему?
да, заменой датчика давления и температуры родного на Бош, форсам жить ещё долго и счастливо, но трубку медную под замену на пластик
Да нет. С Зенитом, Стагом - вообще никаких проблем.
Оно то так, но есть один маленький ньюанс, родное ГБО мне лично, при покупке авто в 2011 году обошлось в 0 денег (через знакомых выпросили скидку в 8 штук на это самое ГБО, помимо скидки тогда всем покупателям на Логаны и Сандерики в 5 штук) а дарёному коню как говориться... и ещё один маленький ньюанс, чисто моё на истину не претендую, но на проблемных форсунках Ланди расход газа, как ни крути а на литр-два меньше чем на валтеках, сцылка на фоту выше глянь, это 70 км по трассе за городом ~90 км/ч, средний 3 чел + яблоки
а дядя АлекСандер был прав как всегда, виной всем моим бедам оказался датчик давления, поехал ставлить новый Bosch 0 261 230 373 http://lpgtech.ua/datchik-davleniya-bosch
решили проблему?
Серёг, ТРИ месяца прошло.. ну ты гонишь
Саня, ну оно не парило, я и катался себе, нормально пёрло фигня что на бенз не переключалось само, заводилось же ехало красиво, это только неделю назад стало фигово.. за эти пару месяцев стал расход сначала 8, потом 10.. не парило, а вот 12 уже ого
то пока газ дешевый был и не парило
Поменял наконец трубку медную на термопластик FARO D6 мм получил нахаляву 0,6 кг меди, хочу что ли продать..
350 грн. трубка и два штуцера, и 150 грн. за работу, час времени ушло
Трохи не в тему форсунок.
Дійшли руки до чистки ЕМК газу на мульті і перед редом по причині їх незакривання. Лушпайки графітного кольору, які всі виловлюють з фільтра рідкої фази, набились на сідло ЕМК. Попутно замінено мідь на термопласт. Знята мідь продувається з очима на лоба. Нагадую, міді 7 років. В результаті LTFT полізла з -4,7% в -18,8%, що підтверджує, що магістраль працювала як жиклер в 5м довжини. Далі підстроююсь і зрю розхід.
но на проблемных форсунках Ланди расход газа, как ни крути а на литр-два меньше чем на валтеках,
rk03, Вы довольны оборудованием LPG? Какие по Вашему мнению форсунки лучше Barrakudа или Dragon?
Трохи не в тему форсунок.
Дійшли руки до чистки ЕМК газу на мульті і перед редом по причині їх незакривання. Лушпайки графітного кольору, які всі виловлюють з фільтра рідкої фази, набились на сідло ЕМК. Попутно замінено мідь на термопласт. Знята мідь продувається з очима на лоба. Нагадую, міді 7 років. В результаті LTFT полізла з -4,7% в -18,8%, що підтверджує, що магістраль працювала як жиклер в 5м довжини. Далі підстроююсь і зрю розхід.
Что такое ЕМК? У вас гбо Ланди Рензо?
. В результаті LTFT полізла з -4,7% в -18,8%, що підтверджує, що магістраль працювала як жиклер в 5м довжини. Далі підстроююсь і зрю розхід.
Якщо LTFT пішла в мінуса, то це ознака піднощених форсунок. І форсунки льють зайвий газ. Тобто газ через ту трубку мідну нормально встигав проходити.
Попутно замінено мідь на термопласт. Знята мідь продувається з очима на лоба. Нагадую, міді 7 років. В результаті
Як вважаєш, у мене мідь 3 роки, пробіг на газу 40 тис. Проявилась просадка тиску після редуктора. Редуктор "Артік". Ремкомплект замінив, фільтри теж. Але просадка хоч і зменшилась, але все ж більша, ніж у нового редуктора. "Графіт" мідь теж жене, але я не думаю, що за 40 тис так зашлакувало мою мідь, щоб вона давала просадку. Як вважаєш?
rk03, Вы довольны оборудованием LPG? Какие по Вашему мнению форсунки лучше Barrakudа или Dragon?
Назар, можна на ти?
LPG в смислі взагалі газом, чи LPGtech, яке ти здається хотів ставити? По LPGtech - не стикався, але не популярне. В Лавріка ніби таке. Поставили два KME Nevo. Дешево і класно. Настройок куча. Dragon теж не особо популярні, тому + за Barrakuda (копія Hana і дешевше).
Что такое ЕМК? У вас гбо Ланди Рензо?
ЕлМагнКлапан газу. Стаг 4+.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 21st Oct 2015 11:43:34[/merge_posts_bbcode]
[quote
Якщо LTFT пішла в мінуса, то це ознака піднощених форсунок. І форсунки льють зайвий газ. Тобто газ через ту трубку мідну нормально встигав проходити.
Та ні. Що значить зайвий газ? Баланс форс в нормі. Зайвий газ? Так коефи менші і норма. -4,7% це я балувався як ефективніше буде: +4,7%, 0, чи-4,7% ? Різниця в межах похибки. Замінені магістраль і рідкий фільтр, який після 14ткм пристойно виглядає. Коефи зменьшені, їхала і їде пристойно. Претензій до форс і системи вцілому немає, але 1-2балона для контролю і знову вернусь на Хану.
По LPGtech - не стикався, але не популярне.
да ладно. полно ставят. и в Днепре и в Запорожье..
Як вважаєш, у мене мідь 3 роки, пробіг на газу 40 тис. Проявилась просадка тиску після редуктора. Редуктор "Артік". Ремкомплект замінив, фільтри теж. Але просадка хоч і зменшилась, але все ж більша, ніж у нового редуктора. "Графіт" мідь теж жене, але я не думаю, що за 40 тис так зашлакувало мою мідь, щоб вона давала просадку. Як вважаєш?
Артік на Логані 1,6 , правильно? Який робочий і наскільки садить і закидає? Артік це та ж Аляска, тільки з додатковим обігрівом. Не думаю, щоб за 40ткм заросло критично, а от рем на ред зарано. В мене на знятій магістралі при тапкавпол валило з 1,22 до 1,10бар і тут же піднімало до 1,25. Перевірити тиск до реда можна манометром, або відкривши магістраль в повітря, як на попередній сторінці. Хоча сумніваюсь, що там проблема.
Можна форсанути ред. В неті є інструкції.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 21st Oct 2015 12:34:21[/merge_posts_bbcode]
rk03 написав:По LPGtech - не стикався, але не популярне.
да ладно. полно ставят. и в Днепре и в Запорожье..
Я ж не проти. Мені не попадалось і не на слуху.
А ти чо не на LPGtech?
нагол написав:Як вважаєш, у мене мідь 3 роки, пробіг на газу 40 тис. Проявилась просадка тиску після редуктора. Редуктор "Артік". Ремкомплект замінив, фільтри теж. Але просадка хоч і зменшилась, але все ж більша, ніж у нового редуктора. "Графіт" мідь теж жене, але я не думаю, що за 40 тис так зашлакувало мою мідь, щоб вона давала просадку. Як вважаєш?
Артік на Логані 1,6 , правильно? Який робочий і наскільки садить і закидає? Артік це та ж Аляска, тільки з додатковим обігрівом. Не думаю, щоб за 40ткм заросло критично, а от рем на ред зарано. В мене на знятій магістралі при тапкавпол валило з 1,22 до 1,10бар і тут же піднімало до 1,25. Перевірити тиск до реда можна манометром, або відкривши магістраль в повітря, як на попередній сторінці. Хоча сумніваюсь, що там проблема.
Можна форсанути ред. В неті є інструкції.
Ні, не на Логані, а на іншій машині - Вектра С 2.2, тому і Артік, але яке це має значення?
Робочий 1,16, скидає до 0,9.
До заміни ремкомплекта (до речі на Артік і Аляску вони різні) просадка була до 0,6.
А куди ти вкручуєш манометр? В різьбовий отвір на корпусі фільтра рідкої фази?
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2015-10-21 12:57:18[/merge_posts_bbcode]
Чтобы губами не целовать, вытащить магистраль в сторонку и +12 вольт на мультклапане на электро клапан дать с аккума, где-нибудь в поле на пустыре, в хорош продуваемом месте, "пшакнуть", газом в атмосферу, проверить, как газ идёт. Может какойто мусор забил мультиклапан или сеточку на "газо-заборнике" в баллоне.
А не имеет ли смысла отсоединенную магистраль направить в ПЭТ бутылку из-под минералки? При этом между горлышком и трубкой зазор можно обмотать поролоном или пр. При этом "брансбойт" хорошо увидим через прозрачные стенки бутылки, и меньше газа разольем на нагретые части машины и дальше от искр - чем уменьшим риск от воспламенения.
Ні, не на Логані, а на іншій машині - Вектра С 2.2, тому і Артік, але яке це має значення?
Робочий 1,16, скидає до 0,9.
До заміни ремкомплекта (до речі на Артік і Аляску вони різні) просадка була до 0,6.
А куди ти вкручуєш манометр? В різьбовий отвір на корпусі фільтра рідкої фази?
Заявлені ТТХ ні Аляска, ні Артік не витягнуть. Реально Аляска везе Ланос, не більше. Артік, ну чуть більше. Така просадка, як на мене, є нормою для Томасет. Краще, хіба форсувати. І не варто шукати причину в магістралі.
З манометром, це теорія. Пробувати не доводилось.
А не имеет ли смысла отсоединенную магистраль направить в ПЭТ бутылку из-под минералки? При этом между горлышком и трубкой зазор можно обмотать поролоном или пр. При этом "брансбойт" хорошо увидим через прозрачные стенки бутылки, и меньше газа разольем на нагретые части машины и дальше от искр - чем уменьшим риск от воспламенения.
Луче не нада в бутилку. Напір ще той та і зразу почне випаровуватись, обморожуючи все разом з руками. Струя в сторону відводиться, щоб біля двига і рук не випарувалось. Я б поки не рив в бік магістралі. Найвужче місце - редуктор. В ідеалі заміна, мінімум - розсвердлити сідло, добавити каналів газу.
По LPGtech - не стикався, але не популярне
Я бы так не сказал. В принципе это тот же СТАГ (отпочковался).
Вот тут можно посмотреть видео по настройке
http://lpgtechgas.com.ua/video.html
А ти чо не на LPGtech?
бо в мого продавця не було. а в бюджет вкладався тільки компакт
Заявлені ТТХ ні Аляска, ні Артік не витягнуть. Реально Аляска везе Ланос, не більше. Артік, ну чуть більше. Така просадка, як на мене, є нормою для Томасет. Краще, хіба форсувати.
Зара так, але в мене Артік стоїть з 2012 р. Тоді Томасетти були ліпшими. Артік просаджував з 1,16 до 1.0 і не нижче.
Стосовно форсування Аляски, то пишуть, що воно того не варте. Якшо форсування газової камери ще може дати якийсь ефект, то розпилюання антифризного лабіринту лише шкодить. Писали про це чи то на кархелпі, чи на костагазі. Ось так...
Стосовно продувки магістралі.
Отже, найправильніше мабуть так - відєднавши її від редуктора поздовжити якимось шлангом на кілька метрів і відвести брансбойт в сторону від машини на безпечну відстань.
Єдина незручність - це розкручуванна/закручування фітингів магістралі і, відповідно, травля газу по зєднанням.
І іще питання - брансбойт брансбойтом, але теоретично його бути не повинно, адже в цьому випадку повинен спрацювати швидкісний клапан мульта і заперти нашу магістраль... Хіба не так?
rk03 написав:Заявлені ТТХ ні Аляска, ні Артік не витягнуть. Реально Аляска везе Ланос, не більше. Артік, ну чуть більше. Така просадка, як на мене, є нормою для Томасет. Краще, хіба форсувати.
Зара так, але в мене Артік стоїть з 2012 р. Тоді Томасетти були ліпшими. Артік просаджував з 1,16 до 1.0 і не нижче.
Стосовно форсування Аляски, то пишуть, що воно того не варте. Якшо форсування газової камери ще може дати якийсь ефект, то розпилюання антифризного лабіринту лише шкодить. Писали про це чи то на кархелпі, чи на костагазі. Ось так...Стосовно продувки магістралі.
Отже, найправильніше мабуть так - відєднавши її від редуктора поздовжити якимось шлангом на кілька метрів і відвести брансбойт в сторону від машини на безпечну відстань.
Єдина незручність - це розкручуванна/закручування фітингів магістралі і, відповідно, травля газу по зєднанням.
І іще питання - брансбойт брансбойтом, але теоретично його бути не повинно, адже в цьому випадку повинен спрацювати швидкісний клапан мульта і заперти нашу магістраль... Хіба не так?
в мене не заперло. Мабуть той швидкісний клапан не працює
Сторінки Назад 1 … 14 15 16 17 18 … 49 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → Выходят из строя газовые форсунки
Згенеровано за 0.163 секунд(и), виконано 89 запитів