Re: кто ставил резину 195\65\15?
Наскільки я зрозумів малюнок,-на ширшій більша площа
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → кто ставил резину 195\65\15?
Наскільки я зрозумів малюнок,-на ширшій більша площа
SanychGT, фундаментально, но, вышеприведеная иллюстрация говорит о зависимости площади контакта от величины деформации. И это справедливо. Но, величина этой деформации определяется ничем иным, как реакцией опоры - выравниваем воздействия нагрузки (веса), на упругость пневматики, а последняя определяется только давлением. Сжимаем то мы воздух, а ему пофиг ширина и радиус профиля.
Наскільки я зрозумів малюнок,-на ширшій більша площа
На 205/80 є площа 91,1(зминання на 75мм), а на 285/75 є площа 88,5(зминання на 30мм)... Різниця буде тільки у тиску, та(або) вазі авто.
А також є цифри однакові при ширині гуми з різницею 10мм(245мм площа 72 та 235мм площа 71,7). при тому що друге колесо ще й більше на 56мм у діаметрі.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2016-08-16 23:02:13[/merge_posts_bbcode]
Сжимаем то мы воздух, а ему пофиг ширина и радиус профиля.
Чем шире резина, тем, как правило, выше грузоподъемность. Чем выше грузоподъемность, тем меньше проминается резина при том же давлении и том же весе автомобиля.
Но зачастую еще и рекомендованное давление оказывается выше. Что опять же уменьшает сминаемость резины и естественно автоматом пятно контакта.
Я менял ширину 185 на 235 да еще и с увеличением диаметра колеса в общем.
Я менял ширину 185 на 235 да еще и с увеличением диаметра колеса в общем.
А вот с этого места подробнее - очень интересно, на сколько заметно при этом улучшилась управляемость автомобиля?
К примеру, я на Поло поставил 195/55, вместо 185/60 и машинка заметно преобразилась, рулится заметно лучше
напомни, плиз, а из-за чего так все вцепились в это пятно контакта?
Да вот раздел политики закрыли,скучно однако
Но перейдем к нашим шинам. Вот интересный тест шин тем, что тест-пилот рассказывает методологию тестирования и показывает как это делается. Для общего развития можно посмотреть
Да вот раздел политики закрыли,скучно однако
Да?
Я в него даже не записывался.
RUNO, мерси за тест, интересно, но ведь заказуха же - дабы вытянуть кацапский грин. А иначе вместо Экопии взяли бы Т-001, которые оставили бы всех далеко позади.
И еще, только я не заметил Контик с Мышкой в тесте?)))
А иначе взяли бы вместо Экопии Т-001
На сколько я понял, тестируют шины с заявкой на экологичность, поэтому и не взяли другие. Хотя как такой тест и без Мишки ЭС плюс?
На сколько я понял, тестируют шины с заявкой на экологичность,
это да, но цель этой заявки пропихнуть свой грин. (собс-но все кацапские тесты на нокиан повернуты.)
Площа контакту на великій гумі буде більше тому, що колесо більшого розміру. Це проста істина.
Це була б істина, якби колесо було твердим. Але в нас колеса еластичні, тому площа може бути різна для однакових по розміру коліс, і однакова для різних по розміру коліс. Вони просто деформуються.
Ну от, по твоїй логіці, якщо колесо однакового розміру то і площа однакова. А ти спусти своє до 0.5 атмосфери, і подивись що робиться з площею.
Розмір 195/65/15 буде з більшою площею контакту аніж шина 185/70/14 при тому самому тиску
До тих пір поки діє третій закон Ньютона, ти помиляєшся.
Я теж не вірю, що при різній ширині буде однакова площина контакту)). Що тиск на вужчій на квадратну одиницю більший на вужчій, от в це вірю)
Ти віриш в те що тиск шини на асфальт відрізняється від тиску повітря в шині?
Наскільки я зрозумів малюнок,-на ширшій більша площа
Це залежить від деформації шини. А вона залежить і від розміру, і від тиску. В результаті, при однаковому тиску і ширшій шині, виходить така деформація, що площа залишається незмінною.
На 205/80 є площа 91,1(зминання на 75мм), а на 285/75 є площа 88,5(зминання на 30мм)... Різниця буде тільки у тиску, та(або) вазі авто.
При якому тиску в першому випадку зминання 75 а в другому 30?
Чем выше грузоподъемность, тем меньше проминается резина при том же давлении и том же весе автомобиля.
Жорсткість шини ні в яке порівняння з тиском в ній навіть близько не йде. Інакше можна було б їздити на спущених колесах. Вантажопідйомність шини лише вказує яке навантаження можна отримати при максимальному конструктивно допустимому тиску і деформації шини. Якщо шини однакового розміру мають різне максимальне навантаження, значить одна з них розрахована на більший тиск, або на більшу деформацію.
Так, ширша шина, при однаковому тиску і силі (вазі що приходиться на колесо), буде мати ширшу але коротшу пляму контакту. При цьому площа її буде такою ж (якщо ширину помножити на довжину, хоча це грубе наближення, бо пляма не прямокутна). Це візуально проявляється меньшою деформацією шини.
- по моему коротко и ясно
А вот с этого места подробнее - очень интересно, на сколько заметно при этом улучшилась управляемость автомобиля?
По ощущениям другой автомобиль. Просто лично меня управляемость и общее поведение машины на хорошем асфальте на штатной резине не устраивала вообще. Поэтому вопрос решался кардинально.
Абсолютно пропал эффект подламывания шины в повороте.
Пропал снос за счет явного лучшего сцепления более широких колес на тех скоростях на которых езжу.
Исчезли пробуксовки и юз при разгонах и торможениях.
Заметно увеличилась точность рулежки.
На дороге очень много ям поменьше просто исчезли из ездовых ощущений.
Жорсткість шини ні в яке порівняння з тиском в ній навіть близько не йде.
При однаковому тиску та однаковій вазі машина на явно ширших і більших колесах починає "стрибати" на нерівностях, її переставляє в поворотах, на гребінці при нерівному асфальті. Колесо гірше притискається до дороги. Для адекватної поведінки довелося знизити тиск. З стандартних 2,2, до 1,9.
При якому тиску в першому випадку зминання 75 а в другому 30?
На жаль таких данних не маю. Це з форумів інформація перевірена іншими, не мною.
Але є ще така картинка.
При однаковому тиску та однаковій вазі машина на явно ширших і більших колесах починає "стрибати" на нерівностях, її переставляє в поворотах, на гребінці при нерівному асфальті. Колесо гірше притискається до дороги. Для адекватної поведінки довелося знизити тиск. З стандартних 2,2, до 1,9.
Це не через площу, а через форму плями. Такий "стрибальний" характер проявляється при дуже коротких плямах (занадто мала деформація шини). Відчувається як "перекачена" шина.
А от вже понизивши тиск, отримуємо більшу пляму.
А от вже понизивши тиск, отримуємо більшу пляму.
Беремо м'яч баскетбольний та тенісний. Кладемо на них по цеглині. Який з них буде мати більшу площу контакту? Скільки треба цеглин, щоб тенісний зрівнився з баскетбольним по площі?
Беремо м'яч баскетбольний та тенісни
и выравниваем у них внутреннее давление .
Беремо м'яч баскетбольний та тенісний. Кладемо на них по цеглині. Який з них буде мати більшу площу контакту? Скільки треба цеглин, щоб тенісний зрівнився з баскетбольним по площі?
А хіба тесніний м'яч накачується? Який там тиск? Він взагалі має якесь значення?
І навіщо взагалі приводити приклади, очевидність результатів яких ще меньша, ніж самого питання?
Я, кстати начал поглядывать на Ханкук 425. Наверно сегодня одна из самых лучших шин по цена-качество. Очень небольшая у неё стоимость и вполне неплохие результаты в тестах
При своїй ціні можливо краща. Також їх розглядав. Правда мій знайомий фахівець з шин їх бракує. На шиномонтажу перед мною ставили новеньку на джип Шевроле 2008року. Балансували дуже довго. Знімали кожне колесо мінімум по 2-3 рази. Я спеціально перепитав чи виробництво Європа - сказав так, і диски на авто добротні оскільки вони цей автомобіль обслуговують вже багато років.Зі слів знайомого можливо причиною є те, що хтось продав погану партію але майстер каже про масовість таких випадків.
По ощущениям другой автомобиль. Просто лично меня управляемость и общее поведение машины на хорошем асфальте на штатной резине не устраивала вообще. Поэтому вопрос решался кардинально.
Абсолютно пропал эффект подламывания шины в повороте.
Пропал снос за счет явного лучшего сцепления более широких колес на тех скоростях на которых езжу.
Исчезли пробуксовки и юз при разгонах и торможениях.
Заметно увеличилась точность рулежки.
На дороге очень много ям поменьше просто исчезли из ездовых ощущений.
Сердечное спасибо!
Меня тоже не устраивает управляемость Логана, и я хотел избавиться от штатного Барума, но не решился перейти на новые размеры, т.к. тогда не было реальных отзывов подобного тюнинга.
Абсолютно пропал эффект подламывания шины в повороте.
Пропал снос за счет явного лучшего сцепления более широких колес на тех скоростях на которых езжу.
Исчезли пробуксовки и юз при разгонах и торможениях.
Точно! Это все присуще штатному Barum.
Я летнюю добить не могу никак. Протектор после пробега прежнего хозяина 30000 + 25000 моего пробега почти не износился.
И выкинуть жалко и морочиться с продажей не хочется.
Однозначно поставил бы 195\60\15
Зі слів знайомого можливо причиною є те, що хтось продав погану партію але майстер каже про масовість таких випадків.
Можливо в цьому й причина низької ціни. Я читав відгуки з критикою цих шин, але вважав, що критикують стокові шини, якими комплектують авто з заводу. Але якщо навіть вторичний ринок поганий, значить якість кульга
RUNO, також думав про можливість низької якості стоку. Ними зараз "обувають" багато авто на заводах. Але взували шини новенькі з наклейками.
RUNO написав:Я, кстати начал поглядывать на Ханкук 425. Наверно сегодня одна из самых лучших шин по цена-качество. Очень небольшая у неё стоимость и вполне неплохие результаты в тестах
При своїй ціні можливо краща. Також їх розглядав. Правда мій знайомий фахівець з шин їх бракує. На шиномонтажу перед мною ставили новеньку на джип Шевроле 2008року. Балансували дуже довго. Знімали кожне колесо мінімум по 2-3 рази. Я спеціально перепитав чи виробництво Європа - сказав так, і диски на авто добротні оскільки вони цей автомобіль обслуговують вже багато років.Зі слів знайомого можливо причиною є те, що хтось продав погану партію але майстер каже про масовість таких випадків.
Хочу сказать по поводу балансировки, балансировать не каждый умеет, очень много раз слышал к примеру, что нокиан не балансируется нормально, даже к нам приезжали с другой точки типа брак и кривые, надо было видеть глаза человека, когда у нас в магазине отбаланисровалась его же резина без проблем с минимум грузов, а все потому что нокиан(конкретно) нужно раскачивать нормально, до 5-6 атмосфер.
а все потому что нокиан(конкретно) нужно раскачивать нормально, до 5-6 атмосфер
просвіти дилетантів. Мається на увазі качати спочатку 5-6атм потім спускати і балансування?
качати спочатку 5-6атм потім спускати
Поменял резину, первая раскачка - 5-6 атмосфер, затем спускаем и качаем до нужного давления. Наши ребята да и я сам качали новую резину обычно до 5-6 - проблемы редко возникали. Б/у - шка конечно меньше.
нужно раскачивать нормально, до 5-6 атмосфер.
Всегда так делают чтобы резина "на место стала"
Nomac написав:нужно раскачивать нормально, до 5-6 атмосфер.
Всегда так делают чтобы резина "на место стала"
всегда да не всегда, видел даже до 5 не докачивают
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → кто ставил резину 195\65\15?
Згенеровано за 0.162 секунд(и), виконано 93 запитів