Re: Следующий автомобиль
"езжу на логане - вполне шикарная авта на свои 15 куе и главное надёжный автомобильчик"
Nissan Qashqai 2010
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
![]() |
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Сторінки Назад 1 … 32 33 34 35 36 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
"езжу на логане - вполне шикарная авта на свои 15 куе и главное надёжный автомобильчик"
Аудитор пропонує на халяву Дастер або РАВ4.
Вы поосторожнее с формулировками, а то сейчас очередь из желающих выстроится!
Вы поосторожнее с формулировками, а то сейчас очередь из желающих выстроится!
Ну так ніхто за язика не тягнув!
Clone-77 написав:Аудитор пропонує на халяву Дастер або РАВ4.
Вы поосторожнее с формулировками, а то сейчас очередь из желающих выстроится!
Це не моя цитата
Larsen,
авто 6 лет масла фильтра и все.
тормоза еще родные.
ремни заменил и катаюсь дальше.
Александр007, от і в мене за 3 роки тільки планові ТО. Надійність одна з головних причин чому я вибрав Логан. І не помилився. Він просто їде тоді коли мені треба, туди куди мені треба, так як мені треба, і не парить мізки. Взагалі. Власне тому я і не брав БУ або китайця. Я задоволений.
БУ логан едет точно так же...
Только вот "коли", "куди" - согласен, а вот на счёт "як" - за год так и не смог привыкнуть к этой тошниловке... ))) Всегда считал себя очень спокойным водителем, не гоняю, не гоняюсь, но логан еще спокойнее... )))
а вот на счёт "як" - за год так и не смог привыкнуть к этой тошниловке...
Ну я сказав "як треба" а не "як хочеться". Динаміки, звичайно, хочеться більшої. Але реальної потреби в ній на практиці в мене ніколи не було. Бажання було, але не потреба. Однак бажання така штука що, боюсь, яка б швидка не була машина, всеодно будуть випадки коли захочеться швидше.
Та і бажання бувало тільки з обгонами по трасі. По місту швидкості такі що 1.2 вистачає. Тільки не треба його боятись крутит. Не забувай що оптимальний розгін для нього в діапазоні 4250-5500 обертів. Тримайся на них, і це не така вже й тошніловка буде.
Ну а на трасі, це виключно "хочеться", адже якщо слідувати ПДД, то ті траси де взагалі доводиться виконувати обгін, мають обмеження в 90 км/год. До цієї швидкості 1.2 розганяється на 2й передачі. А більші швидкості однозначно не попадають в категорію "треба", адже являються порушенням правил. Так шо тільки і виключно "хочеться".
за год так и не смог привыкнуть к этой тошниловке..
А більші швидкості однозначно не попадають в категорію "треба", адже являються порушенням правил. Так шо тільки і виключно "хочеться"
вот тут бы и пригодился логан гибрид ибо недовольны в основном динамикой разгона , я тоже не хватает иногда на старте или при обгоне длинномера .
вот тут бы и пригодился логан гибрид
Гібрид, це дорого. А Логан це дешево. Виходить як вогонь і вода. Краще їх не пробувати об'єднати.
Але є перевірений варіант - Логан 1.5дці. Там динаміка не така вже й погана. Принаймі на легальних швидкостях.
Але є перевірений варіант - Логан 1.5дці. Там динаміка не така вже й погана.
можливо , но ! не было у меня дизельных авто , трактор был - но какая там динамика ... а когда логан выбирал знакомцы отсоветовали дизель брать - не живут они долго в нашей местности , разве что старой конструкции те да соваются , в магазине вот был недавно - там Лоджи стоит дизельное но дороговато , не потяну ...
По місту швидкості такі що 1.2 вистачає. Тільки не треба його боятись крутит. Не забувай що оптимальний розгін для нього в діапазоні 4250-5500 обертів. Тримайся на них, і це не така вже й тошніловка буде.
У меня газ... До 4 тыщ и ни-ни больше! )) Хотя я пробовал её крутить в упор (когда за полицией гонялся) - нифига она на верхах не живее, вроде даже наоборот сдувается...
Бажання було, але не потреба.
Я уже когда-то писал, что настолько слабая динамика уже влияет на безопасность. И про работу усилителя тормозов я уже тоже рассказывал... Не знаю, может это именно моя машина не едет... Вот после ТО60 посмотрим - клапана отрегулируют, ремни/ролики поменяют, мозги проверят, по идее будет исправная машина...
Але є перевірений варіант - Логан 1.5дці. Там динаміка не така вже й погана. Принаймі на легальних швидкостях.
Да, если ничего интересного к новому году не сделают в плане турбобензина, то следующий тошнот будет с 1.5dci... ))
то следующий тошнот будет с 1.5dci...
так с 1.5dci. вроде уже и не тошнот
До 4 тыщ и ни-ни больше! ))
Ну тоді вважай в тебе двигун 50 к.с.
нифига она на верхах не живее, вроде даже наоборот сдувается...
Може здалося, а може настройки такі через газ, не знаю. Але по факту в цього двигуна максимальний обертальний момент на 4250об/хв а максимальна потужність на 5500. Ті самі несчасні 72 к.с. він видає на 5500...
Я уже когда-то писал, что настолько слабая динамика уже влияет на безопасность.
І я вже тоді не погодився. Якщо пам'ять не підводить, тоді тільки про швидке вклинення в потік було більш меньш оправдано. Однак вклинення в потік відбувається з нульової або дуже малої швидкості. А тут якраз динаміка не гірша ніж у більшості машин. Принаймі я запроста можу стартувати з пробуксовкою. Тут все нормально. Ну хібашо якщо почнеш переключатись на 2000.
И про работу усилителя тормозов я уже тоже рассказывал..
А це якась загадка... Не знаю в чому річ.
так с 1.5dci. вроде уже и не тошнот
Ну, все відносно. Однак 13.5с до сотні, це і не ракета.
[merge_posts_bbcode]Added: 2016-08-17 10:38:31[/merge_posts_bbcode]
можливо , но ! не было у меня дизельных авто , трактор был - но какая там динамика ... а когда логан выбирал знакомцы отсоветовали дизель брать
Ну, ясне діло, у всіх варіантів є і недоліки. Але гібрид він теж не тільки дорогий само по собі, в ньому і псуватися є чому більше ніж у простих. Тому я не впевнений що в плані довговічності і витрат на ремонти, дизель сильно гірше гібрида.
Може здалося, а може настройки такі через газ, не знаю.
После 4 тысяч оно переходит на бензин - так что настройки ГБО не при чём..
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2016-08-17 10:54:50[/merge_posts_bbcode]
так с 1.5dci. вроде уже и не тошнот
Как поезжу - отпишусь тошнот оно или нет... На тест-драйвах не шибко впечатлило - длинная коробка украла весь прирост динамики...
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2016-08-17 10:57:57[/merge_posts_bbcode]
І я вже тоді не погодився.
Тут дело субъективное... Кому-то и 30 л.с. хватает... Для себя я решил, что мне надо 90+ л.с. в машине, чтоб было нормально... Вот у вектры было как раз 90, и у дизельного сандеро их тоже 90... ))) Думаю будет в самый раз! ))
После 4 тысяч оно переходит на бензин - так что настройки ГБО не при чём..
Ну так які в нього настройки на бензині? Такі як в мене чи ні? Ну там клапани різні, ЕБУ.
На тест-драйвах не шибко впечатлило - длинная коробка украла весь прирост динамики...
Там по трасі різниця більш помітна. Особливо якщо не крутит двигун і не понижувати передачу перед розгоном.
Вот у вектры было как раз 90, и у дизельного сандеро их тоже 90...
Ну ти ж не крутиш двигун до його максимальної потужності ніколи, правда? Тоді треба дивитись не на неї, на ту потужність до якої ти його будеш реально крутити. От, наприклад, якщо крутити до 3000, то у дизельного Сандерика це буде 70к.с. а у Вектри це було десь біля 50к.с. (я не пам'ятаю які там в неї оберти). Та й Сандерик напевно легший за Вектру, чи ж не так?
Хоча з другої сторони, можна просто почати 1.2 крутити до 5500 і отримати ті самі 70 що у дизеля на 3000. От тільки шуму буде більше!
Кому-то и 30 л.с. хватает...
30к.с. це як в нас десь в районі 2400 об/хв. Не так вже й страшно. Під час обкатки я більше 3000 не крутив. Так шо майже можна їздити. Але не по трасі.
Ну так які в нього настройки на бензині? Такі як в мене чи ні? Ну там клапани різні, ЕБУ.
А я доктор? )))
Там по трасі різниця більш помітна. Особливо якщо не крутит двигун і не понижувати передачу перед розгоном.
Это стопудово! Для трассы разница просто небо и земля!
Ну ти ж не крутиш двигун до його максимальної потужності ніколи, правда?
Я думаю, что тут больше дело в моменте, а не в мощности... У вектры был низовой (как его называют - тракторный) мотор, у дизеля тоже - это само собой! Вот думаю такие моторы мне по душе!
Та й Сандерик напевно легший за Вектру, чи ж не так?
Нет. Ну может совсем чуток...
У меня газ... До 4 тыщ и ни-ни больше! )) Х
это наверное при обгоне ? я по асфальту от2 до3 тыщ держу машину мне упольне хватает.
это наверное при обгоне ?
В любой ситуации, когда нужен разгон... При обгоне уже пофиг на газ - кручу сколько надо! Лучше спалить чуток бензина, чем не успеть обогнать... Жаль только, что особого подрыва тяги не наступает ни на 5 тысячах, ни в отсечке...
Подвернулось видео про забавный автомобильчик! 1.2 турбо на 110 сил, классический автомат, 205 момента с 1750 до 5000... Правда стоит как дастер в топе, но зато симпатичный... ))) В видео сказали, что это конкурент каптуру.
Я думаю, что тут больше дело в моменте, а не в мощности... У вектры был низовой (как его называют - тракторный) мотор, у дизеля тоже - это само собой! Вот думаю такие моторы мне по душе!
Значить дивись, ти кажеш в тебе 90к.с. було. Таких було два двигуна, карбюраторний і інжектор. Думаю в тебе був інжектор, значить це C18NZ.
В нього максимальний момент 145Нм при 3000 об/хв, і потужність 90кс при 5400 об/хв. Для порівняння, момент Сандеровського дизеля 200Нм при 1750 об/хв ну і максимальна потужність досягається на 3750.
Так що в порівнянні з дизелем, Вектровський не такий вже і низовий.
В видео сказали, что это конкурент каптуру.
Скоріше Сандеро і то не Степвею. Бо геометрична прохідність в нього гірша ніж в Логана.
Скоріше Сандеро
По цене таки каптуру... 19..20 куе... И по тестам этих же ребят у логана 15 см, а у этого пыжа - 16... Рыно, наверно, чуток лукавит в брошюре про 175 мм клиренса у логана... Причём у сандеро он меньше - 164 мм... Либо это просвет на пустой авто с горящей лампой топлива... ))
Значить дивись, ти кажеш в тебе 90к.с. було. Таких було два двигуна, карбюраторний і інжектор. Думаю в тебе був інжектор, значить це C18NZ.
Да, это был моноинжектор C18NZ.
И по тестам этих же ребят у логана 15 см
Не знаю як в тих хлопців, але в мене в Логана 165, сам міряв.
По цене таки каптуру... 19..20 куе...
Ну це зрозуміло. От тільки мені здається Каптур краще. Принаймі якщо кросоверна складова має хоч якесь значення. А якщо не має, то нафіга взагалі кросовер?
Не знаю як в тих хлопців, але в мене в Логана 165, сам міряв.
А, ну у них на тесте был дизельный логан - у него наверно мотор потяжелее будет, плюс водитель был в машине... Ты ж мерял на путой машине? И всё равно -10 мм от заявленного...
Вот то видео:
https://youtu.be/X9Xk8fEyRTY?t=42m3s
Вот недавно нашёл
http://motor.ru/news/2016/06/20/loganengine/
да, с 113 лошадками будет повеселее. Думаю, можно будет себе такой втулить?
Сторінки Назад 1 … 32 33 34 35 36 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Згенеровано за 0.385 секунд(и), виконано 43 запитів