176

Re: Поліуританові втулки та сайлентблоки

yanus, конспірологія? wink Без неї ніяк не пояснити куди поділась конкуренція. Адже виробник, авто якого рідше виходять з ладу, в результаті продасть більше авто. Тойота саме так і завоювала ринок.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0



177 Відредаговано Clone-77 (2016-08-27 10:17:56)

Re: Поліуританові втулки та сайлентблоки

Larsen написав:

yanus, конспірологія? wink Без неї ніяк не пояснити куди поділась конкуренція. Адже виробник, авто якого рідше виходять з ладу, в результаті продасть більше авто. Тойота саме так і завоювала ринок.

Когда то было, Тойота делала одни из самых надёжных авто.Сейчас всё изменилось...ведь деньги можно зарабатывать продавая и запчасти.Зачем вам глушитель из нержавейки,лучше из обычного металла-чаще покупать будут,и всем будет работа.

Логан синий 1.5dCi Laureat ABS диски...
Citroen Berlingo 1.6 XTR HDi
  0

178

Re: Поліуританові втулки та сайлентблоки

Clone-77 написав:

Когда то было, Тойота делала одни из самых надёжных авто.Сейчас всё изменилось...

Я про це і кажу. Тойота, надійними авто, заробила собі репутацію, і завоювала сегмент ринку. Зараз вони можуть собі дозволити халяву, адже репутація фірми всеодно підтримує попит.
Однак чому б іншим виробникам не повторити цього? Захопити частину ринку, продаючи довговічні авто, сформувати імідж бренда, а потім косити бабло?

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

179

Re: Поліуританові втулки та сайлентблоки

Larsen написав:
Clone-77 написав:

Когда то было, Тойота делала одни из самых надёжных авто.Сейчас всё изменилось...

Я про це і кажу. Тойота, надійними авто, заробила собі репутацію, і завоювала сегмент ринку. Зараз вони можуть собі дозволити халяву, адже репутація фірми всеодно підтримує попит.
Однак чому б іншим виробникам не повторити цього? Захопити частину ринку, продаючи довговічні авто, сформувати імідж бренда, а потім косити бабло?

А шо,Рено не надійне?Згадайте скільки виробників авто встановлювали реновські дизеля.

Логан синий 1.5dCi Laureat ABS диски...
Citroen Berlingo 1.6 XTR HDi
  0

180

Re: Поліуританові втулки та сайлентблоки

Clone-77 написав:

А шо,Рено не надійне?

Репутація в Рено як в одной з найненадійніших європейських виробників. Але я тут навіть не про Рено, а про те чому поліуританові сайленти не ставлять і інші виробники, якщо вони більш довговічні.

Clone-77 написав:

Згадайте скільки виробників авто встановлювали реновські дизеля.

І що це міняє?

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

181 Відредаговано r-styling (2016-08-30 11:15:51)

Re: Поліуританові втулки та сайлентблоки

Larsen написав:

Репутація в Рено як в одной з найненадійніших європейських виробників. Але я тут навіть не про Рено, а про те чому поліуританові сайленти не ставлять і інші виробники, якщо вони більш довговічні.

А для чого трати навіть 2 додаткових долара на авто.. ??
Для європи резинових втулок достатньо для гарантійного терміну експлуатації.
В більшості випадків в Європі поліуретан ставлять на тюнінговані авто для додавання більшої жорсткості. Але поліуретаном можна бавитись в плані жорсткості - від аналогів резини, до щось близького до второпласту..
Наші жовті втулки йдуть по жорсткості резини, а от стійки стабілізатора жорсткіші на %15-20 оскільки навантаження на них значні і наприклад там де може бути всередині метал, який додає жорсткості деталі ми використовуємо жорсткіший матеріал..

  0

182

Re: Поліуританові втулки та сайлентблоки

r-styling написав:

А для чого трати навіть 2 додаткових долара на авто.. ??

На багатьох авто, не економлять на багатьох, значно меньш важливих дрібницях. Навіть на Логані2 втулили гідроупор капоту, користь від якого ні в яке порівняння з більш живучими сайлентами, не іде. Тим більше, що його відсутність, абсолютно ніяк би не вплинула на його популярність, адже у всіх конкурентів, і навіть більшості авто класом вище, цього нема.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

183

Re: Поліуританові втулки та сайлентблоки

Larsen написав:
r-styling написав:

А для чого трати навіть 2 додаткових долара на авто.. ??

На багатьох авто, не економлять на багатьох, значно меньш важливих дрібницях. Навіть на Логані2 втулили гідроупор капоту, користь від якого ні в яке порівняння з більш живучими сайлентами, не іде. Тим більше, що його відсутність, абсолютно ніяк би не вплинула на його популярність, адже у всіх конкурентів, і навіть більшості авто класом вище, цього нема.

Ще раз ставлю питання  - для чого ???
Для американського, Європейського ринку - те що йде з заводу витримує свій гарантійний термін і авто далі продаються нам..
Чи ви думаєте хтось буде замоврочуватись для нас окремо робити сайлентблоки чи втулки.. З резини такі речі вартують копійки, а є ще така штука як зміна ОЕМ коду запчастини, а по факту та сама пресформа і розміри що і на авто 90 року.
Основне питання - мінімізація витрат при дотриманні стандарту  smile 
Затрати часу на виробництво виробу з поліуретану набагато більші, витрати теж... нема доцільності його застосування.
Наприклад Тойота Кемрі в 40 кузові.. втулочки стабілізатора заводські ходять 40-50т.. а от вже куплені у нас навіть в офіціалів 10-15т.
Чому??
Все просто - за 40-50 т. йде виробітка стабілізтаора на 0,5-0,8 мм і пісок який туди попадає вбиває втулку за такий проміжок часу.. В авто з пробігом овер 100т - вже -1-1,2 мм smile
Причина такого - наші дороги..
А для таких авто як Паджеро спорт ми наприклад втулку зменшили в діаметрі на 3 мм.. shok
Хто з оригінальних виробників так зробить ??? ніхто... бо це нікому не потрібно
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2016-08-30 13:49:54[/merge_posts_bbcode]

yanus написав:
Clone-77 написав:

Когда то было, Тойота делала одни из самых надёжных авто.

была у меня старая тойота карина... до сих пор вспоминаю добрым словом... в логане столько недостатков, которые в 25-летней тойоте даже не появлялись...
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2016-08-30 10:27:02[/merge_posts_bbcode]

r-styling, а стойка стаба ваша полиуретановая цена за 2шт?

Зараз вже таких Тойот немає..
Так ціна за 2 шт

  0

184

Re: Поліуританові втулки та сайлентблоки

r-styling написав:

Ще раз ставлю питання  - для чого ???

Ні, це я ставлю питання - для чого Логану гідроупор капоту?

r-styling написав:

Чи ви думаєте хтось буде замоврочуватись для нас окремо робити сайлентблоки чи втулки..

З гідроупором капоту в Логані заморочились, а коштує він ще дорожче, при тому користі від нього нема взагалі ніякої.

r-styling написав:

Основне питання - мінімізація витрат при дотриманні стандарту 

Боюсь ця теорія ніяк не може пояснити таку космічну щедрість Рено, як гідроупор капота в Логані. wink Отже вона не вірна.

r-styling написав:

Наприклад Тойота Кемрі в 40 кузові.. втулочки стабілізатора заводські ходять 40-50т..

А що, у Тойоти гарантія 50ткм?

r-styling написав:

те що йде з заводу витримує свій гарантійний термін

wink

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

185 Відредаговано r-styling (2016-08-31 12:20:53)

Re: Поліуританові втулки та сайлентблоки

Larsen написав:

А що, у Тойоти гарантія 50ткм?

А на Тойоті резинові втулки стабілізатора - це не гарантія smile це на Україні..
За кордоном при таких пробігах люди не знають, що таке втулка тому повний гарантійний термін втулки бігають і в разі потреби їх там поміняють Вам по гарантії smile
Ричаги правда міняють без проблем...

Larsen написав:

З гідроупором капоту в Логані заморочились, а коштує він ще дорожче, при тому користі від нього нема взагалі ніякої.

Ви уважно читайте що я пишу... Ніхто не буде для України окремо робити сайлентблоки чи втулки, які б у нас ходили по термінах як у Європі..
Гідроупор це додаткова фіча яка Вам дає певний комфорт.
Пройшли ті часи коли техніка, авто бігали довго.. нікому це не вигідно.. Немає вже таких Мерсів 124, Пасатів Б3/Б4 smile

П.С. Колись спілкувався із чоловіком який в Німеччині працював на СТО яке обслуговувало Рено.. ще марки у них були..
За три роки роботи один раз міняв шарову і то сказали  - це заводській брак smile

  0
Спасибо сказали: Clone-771

186

Re: Поліуританові втулки та сайлентблоки

Пробовал полиуретан еще на 41-м  Космиче... Зимой в мороз -27 растрескался полиуретановый сайлент стабилизатора и рычагов... В теплую погоду ходили запчасти нормально, но резиновые сайленты ходили не хуже...

Российско-фашистская "Империя зла" - стойло для безмозглого козла!
http://www.youtube.com/watch?v=m4qPH0LDxeg
http://www.youtube.com/watch?v=hdyZMVuVGss
http://www.youtube.com/watch?v=QYRIwfvsyww
  0

187 Відредаговано r-styling (2016-09-01 10:47:50)

Re: Поліуританові втулки та сайлентблоки

Дядя Федор написав:

Пробовал полиуретан еще на 41-м  Космиче... Зимой в мороз -27 растрескался полиуретановый сайлент стабилизатора и рычагов... В теплую погоду ходили запчасти нормально, но резиновые сайленты ходили не хуже...

Може бути, а причина тут проста... як і масляних фільтрів від Китаю до Кнехта так і поліуретану є купа варіантів від Росії, Китаю до Англії, Австралії.
Не весь поліуретан як сировина підходить для виробництва запчастин для авто але ціна на матеріал інколи сліпить виробників і вони починають з дешевого матеріалу робити ті ж втулки..
Поліуретан - так... а чи той який потрібно - автовласники не знають, бо чують поліуретан і того достатньо..
Приклад :
Ось втулки на реактивні тяги на ВАЗ 2101-07
https://detali.zp.ua/catalog/91061-vtul … retan_k_t/
http://avto-mir.dp.ua/products/vtulki-r … poliuretan
Ціна за 10 шт +- 160-170 грн..
результат - десь ось такий - https://www.drive2.ru/l/5584389/

В нас такий комплект +- 700 грн
Результат - є авто з пробігом в 100т і ричаг висить на СТО Нива Сервіс у Львові як в музеї smile
Були випадки, що метал не витримував і лопався від старості, а втулка далі використовувалась в новому ричагу..

П.С. найцікавіший випадок був в Харкові. На ринку Лоск наші партнери знайшли підробку на наші втулки.. етикатка наша але номер по іншому виробнику. На наше прохання втулки купили і ми залишили їх в офісі.. Через рік часу втулка змінила колір і стала дубова як пластмаса smile

  0