Re: Поліуританові втулки та сайлентблоки
yanus, конспірологія? Без неї ніяк не пояснити куди поділась конкуренція. Адже виробник, авто якого рідше виходять з ладу, в результаті продасть більше авто. Тойота саме так і завоювала ринок.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Продаж → Поліуританові втулки та сайлентблоки
yanus, конспірологія? Без неї ніяк не пояснити куди поділась конкуренція. Адже виробник, авто якого рідше виходять з ладу, в результаті продасть більше авто. Тойота саме так і завоювала ринок.
yanus, конспірологія? Без неї ніяк не пояснити куди поділась конкуренція. Адже виробник, авто якого рідше виходять з ладу, в результаті продасть більше авто. Тойота саме так і завоювала ринок.
Когда то было, Тойота делала одни из самых надёжных авто.Сейчас всё изменилось...ведь деньги можно зарабатывать продавая и запчасти.Зачем вам глушитель из нержавейки,лучше из обычного металла-чаще покупать будут,и всем будет работа.
Когда то было, Тойота делала одни из самых надёжных авто.Сейчас всё изменилось...
Я про це і кажу. Тойота, надійними авто, заробила собі репутацію, і завоювала сегмент ринку. Зараз вони можуть собі дозволити халяву, адже репутація фірми всеодно підтримує попит.
Однак чому б іншим виробникам не повторити цього? Захопити частину ринку, продаючи довговічні авто, сформувати імідж бренда, а потім косити бабло?
Clone-77 написав:Когда то было, Тойота делала одни из самых надёжных авто.Сейчас всё изменилось...
Я про це і кажу. Тойота, надійними авто, заробила собі репутацію, і завоювала сегмент ринку. Зараз вони можуть собі дозволити халяву, адже репутація фірми всеодно підтримує попит.
Однак чому б іншим виробникам не повторити цього? Захопити частину ринку, продаючи довговічні авто, сформувати імідж бренда, а потім косити бабло?
А шо,Рено не надійне?Згадайте скільки виробників авто встановлювали реновські дизеля.
А шо,Рено не надійне?
Репутація в Рено як в одной з найненадійніших європейських виробників. Але я тут навіть не про Рено, а про те чому поліуританові сайленти не ставлять і інші виробники, якщо вони більш довговічні.
Згадайте скільки виробників авто встановлювали реновські дизеля.
І що це міняє?
Репутація в Рено як в одной з найненадійніших європейських виробників. Але я тут навіть не про Рено, а про те чому поліуританові сайленти не ставлять і інші виробники, якщо вони більш довговічні.
А для чого трати навіть 2 додаткових долара на авто.. ??
Для європи резинових втулок достатньо для гарантійного терміну експлуатації.
В більшості випадків в Європі поліуретан ставлять на тюнінговані авто для додавання більшої жорсткості. Але поліуретаном можна бавитись в плані жорсткості - від аналогів резини, до щось близького до второпласту..
Наші жовті втулки йдуть по жорсткості резини, а от стійки стабілізатора жорсткіші на %15-20 оскільки навантаження на них значні і наприклад там де може бути всередині метал, який додає жорсткості деталі ми використовуємо жорсткіший матеріал..
А для чого трати навіть 2 додаткових долара на авто.. ??
На багатьох авто, не економлять на багатьох, значно меньш важливих дрібницях. Навіть на Логані2 втулили гідроупор капоту, користь від якого ні в яке порівняння з більш живучими сайлентами, не іде. Тим більше, що його відсутність, абсолютно ніяк би не вплинула на його популярність, адже у всіх конкурентів, і навіть більшості авто класом вище, цього нема.
r-styling написав:А для чого трати навіть 2 додаткових долара на авто.. ??
На багатьох авто, не економлять на багатьох, значно меньш важливих дрібницях. Навіть на Логані2 втулили гідроупор капоту, користь від якого ні в яке порівняння з більш живучими сайлентами, не іде. Тим більше, що його відсутність, абсолютно ніяк би не вплинула на його популярність, адже у всіх конкурентів, і навіть більшості авто класом вище, цього нема.
Ще раз ставлю питання - для чого ???
Для американського, Європейського ринку - те що йде з заводу витримує свій гарантійний термін і авто далі продаються нам..
Чи ви думаєте хтось буде замоврочуватись для нас окремо робити сайлентблоки чи втулки.. З резини такі речі вартують копійки, а є ще така штука як зміна ОЕМ коду запчастини, а по факту та сама пресформа і розміри що і на авто 90 року.
Основне питання - мінімізація витрат при дотриманні стандарту
Затрати часу на виробництво виробу з поліуретану набагато більші, витрати теж... нема доцільності його застосування.
Наприклад Тойота Кемрі в 40 кузові.. втулочки стабілізатора заводські ходять 40-50т.. а от вже куплені у нас навіть в офіціалів 10-15т.
Чому??
Все просто - за 40-50 т. йде виробітка стабілізтаора на 0,5-0,8 мм і пісок який туди попадає вбиває втулку за такий проміжок часу.. В авто з пробігом овер 100т - вже -1-1,2 мм
Причина такого - наші дороги..
А для таких авто як Паджеро спорт ми наприклад втулку зменшили в діаметрі на 3 мм..
Хто з оригінальних виробників так зробить ??? ніхто... бо це нікому не потрібно
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2016-08-30 13:49:54[/merge_posts_bbcode]
Clone-77 написав:Когда то было, Тойота делала одни из самых надёжных авто.
была у меня старая тойота карина... до сих пор вспоминаю добрым словом... в логане столько недостатков, которые в 25-летней тойоте даже не появлялись...
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2016-08-30 10:27:02[/merge_posts_bbcode]r-styling, а стойка стаба ваша полиуретановая цена за 2шт?
Зараз вже таких Тойот немає..
Так ціна за 2 шт
Ще раз ставлю питання - для чого ???
Ні, це я ставлю питання - для чого Логану гідроупор капоту?
Чи ви думаєте хтось буде замоврочуватись для нас окремо робити сайлентблоки чи втулки..
З гідроупором капоту в Логані заморочились, а коштує він ще дорожче, при тому користі від нього нема взагалі ніякої.
Основне питання - мінімізація витрат при дотриманні стандарту
Боюсь ця теорія ніяк не може пояснити таку космічну щедрість Рено, як гідроупор капота в Логані. Отже вона не вірна.
Наприклад Тойота Кемрі в 40 кузові.. втулочки стабілізатора заводські ходять 40-50т..
А що, у Тойоти гарантія 50ткм?
те що йде з заводу витримує свій гарантійний термін
А що, у Тойоти гарантія 50ткм?
А на Тойоті резинові втулки стабілізатора - це не гарантія це на Україні..
За кордоном при таких пробігах люди не знають, що таке втулка тому повний гарантійний термін втулки бігають і в разі потреби їх там поміняють Вам по гарантії
Ричаги правда міняють без проблем...
З гідроупором капоту в Логані заморочились, а коштує він ще дорожче, при тому користі від нього нема взагалі ніякої.
Ви уважно читайте що я пишу... Ніхто не буде для України окремо робити сайлентблоки чи втулки, які б у нас ходили по термінах як у Європі..
Гідроупор це додаткова фіча яка Вам дає певний комфорт.
Пройшли ті часи коли техніка, авто бігали довго.. нікому це не вигідно.. Немає вже таких Мерсів 124, Пасатів Б3/Б4
П.С. Колись спілкувався із чоловіком який в Німеччині працював на СТО яке обслуговувало Рено.. ще марки у них були..
За три роки роботи один раз міняв шарову і то сказали - це заводській брак
Пробовал полиуретан еще на 41-м Космиче... Зимой в мороз -27 растрескался полиуретановый сайлент стабилизатора и рычагов... В теплую погоду ходили запчасти нормально, но резиновые сайленты ходили не хуже...
Пробовал полиуретан еще на 41-м Космиче... Зимой в мороз -27 растрескался полиуретановый сайлент стабилизатора и рычагов... В теплую погоду ходили запчасти нормально, но резиновые сайленты ходили не хуже...
Може бути, а причина тут проста... як і масляних фільтрів від Китаю до Кнехта так і поліуретану є купа варіантів від Росії, Китаю до Англії, Австралії.
Не весь поліуретан як сировина підходить для виробництва запчастин для авто але ціна на матеріал інколи сліпить виробників і вони починають з дешевого матеріалу робити ті ж втулки..
Поліуретан - так... а чи той який потрібно - автовласники не знають, бо чують поліуретан і того достатньо..
Приклад :
Ось втулки на реактивні тяги на ВАЗ 2101-07
https://detali.zp.ua/catalog/91061-vtul … retan_k_t/
http://avto-mir.dp.ua/products/vtulki-r … poliuretan
Ціна за 10 шт +- 160-170 грн..
результат - десь ось такий - https://www.drive2.ru/l/5584389/
В нас такий комплект +- 700 грн
Результат - є авто з пробігом в 100т і ричаг висить на СТО Нива Сервіс у Львові як в музеї
Були випадки, що метал не витримував і лопався від старості, а втулка далі використовувалась в новому ричагу..
П.С. найцікавіший випадок був в Харкові. На ринку Лоск наші партнери знайшли підробку на наші втулки.. етикатка наша але номер по іншому виробнику. На наше прохання втулки купили і ми залишили їх в офісі.. Через рік часу втулка змінила колір і стала дубова як пластмаса
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Продаж → Поліуританові втулки та сайлентблоки
Згенеровано за 0.170 секунд(и), виконано 90 запитів