Re: А что мы думаем о всесезонной резине?
В принципе, ничего плохого в этом нет.
Но Evgenий, писал об этом как бы с осуждением ( как я понял ) вот и спросил , пока он молчит.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Огляди та тест-драйви → А что мы думаем о всесезонной резине?
В принципе, ничего плохого в этом нет.
Но Evgenий, писал об этом как бы с осуждением ( как я понял ) вот и спросил , пока он молчит.
забил в интернет и вот результат :
это плохо.
В принципе, ничего плохого в этом нет
забил в интернет и вот результат :
Так читай вже до кінця:
При соблюдении технологии оба способа вполне безопасны и позволяют
Но Evgenий, писал об этом как бы с осуждением
При соблюдении технологии оба способа вполне безопасны и позволяют использовать одну покрышку несколько раз.
Ну нарезать протектор больше одного раза врядле получится и на глубину "не более чем". И не все покрышки позволяют нарезку производить.
Larsen, сам бы ездил на нарезке???
Якби не мав грошей на нову гуму, то краще вже наварка ніж лиса. Щодо нарізки по лисій, то ні, це може виявитись навіть небезпечніше ніж лиса.
OZZY, это к чему вы это. Да и где такое чудо нашли?
Европейские стандарты
это к чему вы это. Да и где такое чудо нашли?
это к тому что всесезонная резина подходит под эти параметры, а по некоторым "убеждениям" когда скажем Нокиан прилепил такие значки на шину - то такой резины нету и это все выдумки, в то же время не выдумки ездить на Китайской на зато зимней нонейм резине, которая проваливает все тесты...
это к тому что всесезонная резина подходит под эти параметры,
Під які параметри? По перше, М+С залежить від візерунка протектора а не використаної суміші. Шини з таким знаком, зовсім не зобов'язані взагалі хоч якось внятно себе поводити, наприклад на льоді. По друге, конкретних вимог для М+С не існує. Кожен виробник використовує це маркування на свій розсуд, як правило вказуючи, що таку шину можна використовувати в болоті і снігові. Це не має відношення до сезонності шини а лише до її здатності гребти в рихлих грунтах.
Але, знову ж таки, шина без цього значка може бути і кращою в снігу болоті за іншу з ним, адже в кожного виробника свої критерії на це маркування. Ну і звісно, шина без цього маркування може бути значно кращою на льоді і на асфальті при низьких температурах, ніж шина з ним, просто тому що це вже залежить від м'якості гуми і інших зимових технологій (ламелі, абразивні суміші, поглинаючі суміші, шипи), а не від того наскільки в неї "злий" протектор.
Доречі, для М+С, впринципі, не потрібні ні ламелі, ні шипи...
Значок якій вказує на відповідність шини зимовим вимогам (офіційним), виглядає так:
читай между строк
читай между строк
Не можу, в цьому повідомленні один рядок.
Дополню Larsen. Что нам говорит ГОСТ 25641.1-94
(ИСО 425 1-1-92) по поводу M+S?
96р. Шины для грязи и снега
D. M+S Reifen
Е. Mud and snow tyre
F. Pneu neige-boue
Другими словами, если на шине с обозначением M+S заехать в снег или грязь, то ей ничего не будет. И каждый производитель ставит это обозначение куда хочет. "M+S" встречается и на откровенно летних покрышках ( часто на тех, что идут в базовой комплектации автомобилей).
Всесезонка. Обязательно маркируется надписью All season и (или) картинками, символизирующими времена года.
То что вы скопировали с сайта , это мягко говоря, произвольный набор слов. Кто это творение сочинил, уже вряд ли найти можно, но все добросовестно скопировали друг у друга. (первую строку "опуса" ведите в поиск )
Вернемся к приведенному вами тесту. Приведенная ниже цитата подтверждают правильность сделанного вами выбора?
Я так понимаю, что большую часть года вы будете ездить без снега?
А вот сухой асфальт оказался настоящей проблемой для всех без исключения всесезонок. Шинным производителям явно предстоит ещё долго думать над тем, как улучшить тормозные свойства и управляемость в сухих условиях,
которая будет отлично вести себя в диапазоне Т -20 +30 ??? - не верю!
Чому не віриш? Є десь приклади існування чогось подібного?
но за чем? если вместо одной можно продавать два вида - летней и зимней )))
Типова математична помилка! Один комплект літньої, плюс один зимової, проїздять стільки ж як два комплекта універсальної. Яка вигода виробнику? Підтримувати дві різні виробничі лінії, якщо можна було б одну більш масово виробляти?
А якщо ще її зробити меньш довговічною то і ще більше вигоди!
Не варто зкочуватись в теорію всесвітнього заколоту. Адже конкуренція серед виробників існує, і той хто першим створив би таку шину, захопив би значну частину ринку. А це вже дуже велика вигода. І якщо на це ніхто не йде, значить це просто неможливо при існуючих технологіях. Ну, як мінімум, в межах допустимих цін (якщо така гума буде коштувати в 10 раз дорожче звичайних, кому вона буде потрібна? )
повторюсь: а оно надо им такое придумывать?
Звичайно. Я ж вже пояснив чому - компанія яка викотить таке чудо на ринок першою, завоює його значну частину, і навіть потім, коли підтягнуться конкуренти, просто через свою репутацію, буде косити бабло.
уверен что могли б создать!
Ну звідки впевненість що це взгалі можливо? В тебе є якісь наукові підстави вважати це можливим? А тим більше враховуючи обмеження на його допустиму собівартість?
всесезонка быстрее стирается!!! (и это кстати так! по себе знаю) что то тут ваще все путается... ))))))))
Так отож! Значить всесезонку виробникам навіть вигідніше продавати ніж окремо літню і зимову!
почему их в серийное производство не пускают как вы полагаете?
Поняття не маю. Не цікавився цим питанням, тому можу тільки припустити що там проблеми з довговічністю і собівартістю. Але це лише мої здогадки.
Один комплект літньої, плюс один зимової, проїздять стільки ж як два комплекта універсальної.
Всесезонка быстрее сотрется
уверен что могли б создать!
Скорее всего могут, но стоить она будет дороже автомобиля. Если не ошибаюсь, всесезонка дороже как минимум летней резины того же производителя..
Ну во первых это удобно - одел резину - откатал на ней 40-80т и купил следующую.
Во вторых не у всех есть где хранить резину и не всегда есть время и финансы ее менять.
В третьих есть дамы с маникюрами - представляю картину как она выходит с подьезда с шинами в обнимку, скажу больше многие из них просто ее вообще не меняют и таких многих лучше обуть во всесезонную шину и не только дамы но и люди скажем бедные или пофигисты или кто мало ездит, есть люди, которые зимой вообще не ездят, но как припечет и они уже на снегу с летними шинами.
В четвертых наши зимы на самом деле не очень такие у суровые и например я спокойно могу себе позволить совсем в каток пройтись до работы или школы, но это будет только в том случае если если у меня будет летняя, а не правильная всесезонка.
Еще при всех минусах ВС-ки на асфальте все понимают, что если адекватно себя вести, то даже на любой в хлам лысой резине можно доехать с пункта А в пункт Б.
В общем нужно правильно поставить приоритеты
Например я для себя приоритеты поставил и пришел к выводу, что хорошая всесезонка на задок самое то, а переднюю буду менять в зависимости от сезона, хоть хотелось ее на передок поставить и заценить ее зимние свойства, но имею практически новую зимнюю...
Вчера проехал около 50км, специально не тормозил на поворотах + сегодня удалось все это повторить в дождь, впечатления только положительные, держится очень неплохо, никаких переставок ни на мокром ни на сухом асфальте нету, тихая...
а еще ее можно менять, когда очередей на шиномонтажах нету
резина модель новая, отзывов никаких на нее нету, но тестов забугорных полно
http://www.hankooktire.com/uk/passenger … -h740.html
а поговорить?
тут подпишусь под каждым словом
и под наливать
я свою уверенность не могу вам доказать
Ні, доводити нічого не треба, я лише хочу знати звідки в тебе підстави так думати. Адже з того що вони "не хочуть" НЕ слідує що "вони можуть". Тому мені цікаво з чого по твоєму, слідує що "вони можуть"?
та шо там она будет косить - те же китайцы быстро скопируют
Нічого не вийде. Ктиайці і Тойоту копіюють, і Нокіан, а всеодно хто на ринку заробив репутацію, той ще довго на ній зароблятиме, навіть якщо вже на це і нема ніяких реальних підстав.
таки продать два вида колес все таки выгодне чем один
Чому? Я не розумію, поясни будь-ласка як таке може бути вигідніше, якщо припустити що сумарна виручка буде однаковою (або навіть більшою від всесезонки через те що швидше зношується).
та все потому что не надо людям хорошее и долговечное,
Це єдина можлива причина? Карбон з кевларом в массових авто теж по цій причині не використовують масово? А золото в сантехніці? А алмазні кухонні ножі?
Причин може бути багато, в тому числі технологічних, економічних і суто технічних. Якщо ти вважаєш що єдина вірна причина в цьому випадку, конспірологічна, тоді знову ж таки, цікаво на підставі чого ти відкинув всі інші версії а зупинився на цій, яка, скоріш за все, повинна бути відкинута по правилу Бритви Оккама?
[merge_posts_bbcode]Added: 2016-09-22 13:49:12[/merge_posts_bbcode]
сколько водителей приобретает ДЕШЕВЫЕ летние и зимние резину
А вони зможуть придбати ДОРОГУ всесезонку, чи її вони теж будуть брати ДЕШЕВУ?
ездит на лето или зима "дебицо/росаво/белшино и т.д. подобной " резине, что хуже чем всесезонка?
Дембіца, Росава, Белшина - зимові, кращі зимою за всесезоки Дембіца, Росава, Белшина.
половина половины ездит на б/у? что половина половины половины ездит на лысаках?
Так вони будуть так само їздити на б/у і лисих всесезонках. В чому різниця?
Так а менять лысую на лысую зачем? Лысой будет в два раз меньше
ну и экологи руку пожмут
а поговорить?
Єдине що тут можна точно сказати, це те що вона буде зимою краще літньої. Це видно неозброєним оком. Принаймі до тих пір пок на гарячому літньому асфальті, ламелі не поз'їдаться і перетворяться на заокруглені пимптики.
[merge_posts_bbcode]Added: 2016-09-22 13:56:33[/merge_posts_bbcode]
Так а менять лысую на лысую зачем? Лысой будет в два раз меньше
Ну так мова йде що всесезонка краще лисої зимової. Але це не так - лиса всесезонка не краща лисої зимової.
китайцы страну подняли!!! вы че прикалуетесь тут?
Я за них радий, але ми тут трошки про інше говоримо. А саме - чи вигідно було Тойоті і Нокіану, впроваджувати найкращі в світі (грубо кажучи), технічні рішення першими. Ти ж кажеш що це нема сенсу робити бо китайці скопіюють. Скопіювали, але ж Нокіан і Тойота продовжуть лідирувати, і їм це вигідно. Так само і з потенційним винахідником чудо гуми - звісно, пізніше, Китайці знову піднімуть свою економіку копіюючи її, але сам винахідник всеодно від такого нововведення виграє.
а потому что дешевое лето и дешевое зима стирается похлеще (и не работает на дороге) чем всесезонка.
А чому ти порівнюєш дешеве літо і зиму, з дорогою всесезонкою? Тоді всеодно всесезонка вигідніше, просто тому що вона дорожча. Ні? Ми ж говоримо про однакову виручку.
а продаваемость дешевой резины в мире больше чем дорогой в разы - факт. спорить будете?
А всесезонки дешевої нема, чи що?
выбор есть, научные факты что подтверждают что вы сделали правильный выбор купив лето, но то что вы купили дешевое лето, кот хуже чем всесезонка и быстрее сотрется то за чем об этом кричать )))...
Шось зовсім не логічно... Чому ці кляті виробники не доводять в тестах що треба купляти лише дешеву всесезонку? Тоді б вони її продавали дуже багато і косили бабло. Ну і оптимізація виробництва і пониження собівартості, адже одна модель а не дві.
ламелі не поз'їдаться і перетворяться на заокруглені пимптики
а на зимнем асфальте или на межсезонном асфальте пимптики как новые? на чем пымптыки быстрее сотрутся на зимней на асфальте или ВС-ке?
на дешевой больше заработаешь так как оно быстрее приходит в негодность
Ну тут можно поспорить Резина, которая стоит на новом авто- априори дешевая. Жесткая и скользкая. Но ходит ох как долго. А если поставить что то "топовое", то отходит она чуть ли не в половину меньше
на чем пымптыки быстрее сотрутся на зимней на асфальте или ВС-ке?
На топовой зимней сотрутся быстрее (потому как резина мягче)
рынок сбыта. любое сокращение ассортимента видет к падению продаж. вот поэтому и не надо изобретать хорошую универсальную всесезонку. не выгодно властьбаблоимущим!
Всесезонки и придумали для того, чтобы удовлетворить спрос.
Но так как они были "не рыба ни мясо", последние несколько лет настоящих всесезонок никто не делал почти. Кроме Goodyear (вектор 5) и Debica выпускала бывший "вектор 3". Видать спрос опять появился. Вот и в недавнем тесте Рассматривали всесезонки для жителей Крайнего Севера с характеристиками почти как у зимней.. У них лета там полтора месяца. И жара максимум +15 Смысл им летнюю резину на месяц покупать ?
Аналогично и для стран с жарким климатом. Они снег только на картинках видели Но всесезонка для них выглядит почти как летняя
а на зимнем асфальте или на межсезонном асфальте пимптики как новые?
Чим вища температура тим швидше тупляться ламелі.
на чем пымптыки быстрее сотрутся на зимней на асфальте или ВС-ке?
На ВС літом зітруться швидше ніж на зимовій зимою.
еси оно гавно разнаго цвета - то оно не перестает быть говном
Так точно. "Говно ВС", однозначно говно серед інших ВС, а "говно зима" - говно серед інших зим. Але "говно ВС", зимою, ще більше говно ніж "говно зима". І не треба про сорти говна згадува, це просто факт.
А якщо серйозно, я вже тут писав який мій тесть був радий всесезонці Белшини. Так шо все відносно. Всі порівняння в нашій дискусії мають сенс тільки для однакових цінових категорій.
я такого не говорил. не перекручуйте пжл.
Ну, я саме так зрозумів. Коли я сказав що на такому нововведенні винахідник буде косити бабло, ти заперечив наступним чином:
та шо там она будет косить - те же китайцы быстро скопируют, та впрочем и как другие страны... еси оно продаваемо - то этим будут торговать все кому положенно
я сказал такого нет смысла изобретать такую резину так как она станет универсальной и почти исключит выбор товара в данном сегменте
Бренди вона не виключить, і не виключить якісь нюанси, якими і сьогоднішні шини відрізняються. Одні будуть тихіші, інші міцніші, ще інші довговічніші, а ще інші - самі престижні, саме тому що на них написаний той виробник, який першими їх вивів на ринок.
любое сокращение ассортимента видет к падению продаж.
З цим не можливо погодитись. Попит ніяк не залежить від асортименту. Шин, як би там не було, буде придбано стільки, скільки складає загальний пробіг всіх авто, поділений на срок служби однієї шини, і помножений на 4.
вот поэтому и не надо изобретать хорошую универсальную всесезонку. не выгодно властьбаблоимущим!
Хибний висновок, з хибного припущення.
в том что уменьшиться зароботок в разы еси не будет зимы и лета... опять 25...
Ті хто їздять на лисих, ніякого прибутку нікому не дають. І їм перехід на всесезонку ніяк не допоможе - вони всеодно будуть їздити на лисій.
та шо они дебилы? кто тогда будет покупать лето и зиму...
А хто ту зиму і літо буде взагалі випускати? Вони ж не дибіли! Їм простіше випускати одну модель, більшим тиражем, зменьшиться собівартість, і все!
короче вы меня запутали. кто мою мысль понял тот молодец.
Ні, ні, я нічого не заплутав, я намагаюсь пояснити чому ця думка не логічна. Ну але як суб'єктивне переконання (ну, там як забобон, наприклад), звісно має право на існування.
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Огляди та тест-драйви → А что мы думаем о всесезонной резине?
Згенеровано за 0.222 секунд(и), виконано 93 запитів