Re: Обновление Сандеро
Что еще должна делать прокладка, чтобы Спорт выстрелил, так как Степвэй на обгоне?
Переключитись на третю?
Эти все разговоры мне кажется потому, что Вы или не ездили на дизеле или не пробовали.
Ну, особисто собі дизеля ще не купляв. Але їздити трошки довелось по роботі на дизельному Кадіку.
Я чудово розумію що ти маєш на увазі коли говориш про вистрілюючого Степвея. Це дійсно так, дизелю не треба понижувати передачі щоб отримати максимальний розгін, просто топиш тапку, і він рве.
Однак це не означає що реальний розгін (для обгону, наприклад), в нього обов'язково кращий. Просто бензиновому, в якого обертальний момент і потужність на високих, або дуже високих обертах, треба скидувати передачі щоб на ці оберти вийти, до початку обгону. Хто з них РЕАЛЬНО швидве виконає обгін, залежить від конкретної машини, але суб'єктивно, по відчуттям, буде здаватись що дизель це робить "легше", адже не доводиться смикати ручку, і нема цього відчайдушного ревіння мотору на 6000 об/хв.
Тим не меньше - реальні, об'єктивні заміри показують що насправді відбудеться при виконанні маневру, а не відчуття чи емоції водія.
Тому, в порівнянні дизельного Степана з 2.0 Спортежом, я повністю згоден що обганяти на першому значно приємніше, простіше і меньш напряжно, однак, якщо вміти, другий може виконати обгін швидше, за будь-яких обставин (правда це тільки при умові що Спортеж не тупіший РАВ4, адже реальних замірів по ньому я дивився).
но так и масса будет поболее там
Ну там тяжко сказати. Дастер легший на 200кг, і потужність вних практично однакова (110 проти 115). Але обертальний момент у Спорта не просто більший, він ще й з нижчих обертів починається, а максимальна потужніх у обох на 4000. Тому тут ХЗ. Треба тестдрайвити, але я думаю що буде приблизно однаково, і скоріше на відчуття більше буде впливати різниця в передаточних числах трансмісії (або її типі, якщо рівняти різні коробки), ніж різниця в двигуні.