alex.cver написав:Я так же само отвелкаюсь на климат когда нужно переключить на обдув только окна или ног и окна или уменьшить температуру или увеличить или включить сильнее вентилятор чтобы пар выгнало.
Якщо ти в кліматі переключаєш напрямки і вентилятор, то ти не користуєшся автоматичним режимом. Тоді ясно що ніякої різниці нема! Різниця саме в автоматичному режимі, адже в ньому не треба і не можна переключати напрямки, вентилятор, а температура виставляється один раз, а не по ходу руху (ну або значно рідше). В тому вся його суть.
Але розкажи що ти робиш, коли, наприклад зимою, вмикаєш рециркуляцію? Без клімата, треба зменьшити нагрів, бо починає робитись жарко. Правильно? З кліматом теж так, чи ні? З твого досвіду?
alex.cver написав:Динамика двигателя важнее в разы на трассе для безопасности особенно при обгонах.
Ах, ну ми вже про це сперичались! Це не правда. На трасі, будь-який обгін, можна завершити безпечно навіть без двигуна! Мається на увазі безпечно, а не успішно. Завжди можна притормозити, і вернутись в свою смугу, якщо розумієш що обігнати не встигаєш. Чи ж не так?
Насправді небезпека при обгонах на трасі не від слабких двигунів, а від помилок в оцінці ситуації водієм. Пересівши на динамічніше авто, ти звикнеш до його динаміки, і будеш починати обгони з коротшими вікнами. В результаті, ризик того що помилишся, грубо кажучи, не зміниться, бо він залежить від того, наскільки ризиковий в тебе характер (з яким запасом виконуєш маневр).
Нема жодного об'єктивного аргументу на користь більшої безпеки, динамічніших авто. Так, вони дають більше можливостей для виконання різних маневрів, так вони приємніші в керуванні, але ніяк не безпечніші.
Навіть навпаки. Швидше авто дасть можливість частіше виконувати обгони і інші небезпечні маневри, а також збільшить середню і, можлвиво, максимальну швидкість руху по маршруту. А це все призводить до підвищення ризику ДТП.
По пунктам:
1) Датчики дождя - зменшує ймовірність коротчасної втрати видимості в критичний момент. Зменьшує відволікання на вмикання двірників, а також на вибір їх частоти.
2) Датчики света - зменьшує ймовірність руху, навіть короткочасного, в темних умовах, без включених фар, що зменьшує помітність авто на дорозі.
3) Круиз - круїз може допомогти уникнути перевищення швидкості при довготривалому русі, також зменьшує відволікання на спідометр для підтримання заданої швидкості водієм.
4) Климат (или кондей) - кондей взагалі ніякого відношення до безпеки не має (ну хіба шо, щоб не перегрітись і не втратити свідомість під час руху), а от клімат зменьшує відволікання на ручне керування вентиляцією.
5) Противооткатная системма - якщо вмієш починати рух без неї, то ніякої безпеки вона не дає. Тільки зручність. А от у "блондинки" в авто попереду, хай краще буде, а то мало лі шо.
Дядя Федор написав:"Балет" був виконаний на Тойода Корола 12 року з усіма "плюшками"
Який "балет"? Це ти про що?
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0