alex.cver написав: Но нам вот нада жить тут и сейчас а не ждать "завтра".
І то правда. 
alex.cver написав:Нужны хорошие доходы иначе только на бензин и работать.
Зато він дешевше коштує (якщо порівнювати ту саму модель з бензом і дизелем), а різниця по розходу робить дизель вигіднішим після певного пробігу. І пробіг цей може бути дуже навіть не малим. Тому вигода неоднозначна. Крім того, на бензиновий атмосферник можна навісити ГБО, і тоді взагалі ніякої фінансової вигоди в дизеля не буде.
alex.cver написав:ибо наверное доходы ему позволяют не парится о цене бензина в 26 гривен за литр
Ну, насправді, ніхто не може бути впевненим в майбутньому, і я не виняток. Варіант фінансових проблем в майбутньому безумовно розглядався при виборі авто. Як я вже не раз казав, остаточний вибір був між дизельним МЦВ і моїм РАВ4. Обидва варіанта передбачали стратегію можливих майбутніх проблем. Але по різному. Дизельний МЦВ - малий розхід, тому хороший варіант на такий випадок. РАВ4 - вигідні ціни на вторичці, тому в разі чого, її можна вдало продати, і за ті гроші купити щось бюджетне, плюс залишиться на паливо щоб 10 років кататись.
Ну а наразі їздимо! Вчора при поїздці з одного кінця міста в інший, за саму поїздку розхід показав 7.2.
Правда середній від минулої заправки всеодно 11.2. 
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0