MACK написав:следующая модель хуже предидущей , как такое может быть?
Насправді, тут декілька факторів, на мою думку.
По перше, суб'єктивна оцінка. Користувачі часто просто помиляються. Ну, наприклад, їздив 3 роки на попередній моделі, ясно що на прикінці вона вже їздила гірше ніж спочатку. Поміняв на нову модель, і з чим іде порівняння? Зі спогадами як їхала попередня, три роки тому. А спогади вони такі - можуть намалювати рожеву картину на раз. Плюс сподівання щодо нової, як правило завищені. А тут оп, і ніякого чуда. Ну їде, ну вроді не погано, але ж нема відчуття що це реально щось особливе. А 3 роки тому, наче б то було. Значить та, стара, була краща!
По друге, саме поняття "кращості", воно ж неоднозначне. Будь-яка гума, це компроміс різних характеристик, в різних умовах. Для зимової гуми діапазон умов просто величезний. Це різноманітність покриття, від голого, сухого льоду, до глибокого снігу, і усіх комбінацій (сніг на рівному льоді, мерзлий сніг на воді на льоді, і т.д.). І це все помножене на температурний діапазон. Плюс до цього всього, характеристики в не зимових умовах: плюсова температура, асфальт+траса+швидкість, калюжі, болото, тощо. Самі ж характеристики теж є різні, це і тяга, і гальмівний шлях, і поперечні зусилля, і траекторна стабільність, і довговічність, і м'ягкість ходу, і шумність і т.д.! Короче багато, багато всього. І от, щоб покращити одне, дуже часто доводитья жертвувати іншим. Принаймі, якщо не виходити за рамки цінових обмежень. Тому виробники в наступних моделях покращують не всі, а лише ті характеристики і для тих умов, які вони вважають найбільш бажаними для потенційних покупців. Але в результаті якісь інші, можуть постраждати, і навіть стати гіршими ніж були. От ці недоліки і помічають ті, для кого саме вони важливі, а не те, чому віддав перевагу виробник. Ну і пишуть, що нова модель, собака, по снігу ніфіга не гребе! А те що вона при цьому краще на льоді при температурах нижче -20, якось і не помітно, бо він її в таких умовах навіть не тестував.
Ну і є ще одне, вже трошки конспірологічне припущення. Справа в тому, що кожна нова модель повинна бути кращою за попередню, інакше ніхто не буде її купувати і навіщо вона така потрібна, правда? Але ж є фізичні обмеження, в нескінченність не можливо покращувати характеристики. Тому, в кожній наступній, слабшу сторону покращують, і потім рекламують, тестують, демонструючи що стара була гірша. А сильну сторону - погіршуюють, але її вже не тестують показово. Тоді при наступній зміні поколінь, можна знову повторити процес, ту сторону що погіршилась покращити, а ту що була покращена - погіршити. Ну і так можна в нескінченність! І кожна нова модель буде на тестах реально, і помітно краще попередньої, і в цьому навіть не буде ніякої брехні. І на розробку не треба буде ніяких неймовірних витрат і нових, фантастичних відкриттів. От тільки деякі користувачі, вже на свому досвіді, можуть помітити ті сторони, які були погіршені, і тоді з'являються чутки що гума стала гірша. І з наступним поколінням, знову ж те саме. Хоча в офіційних тестах все навпаки.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0