alex.cver написав:Ппц ну вот кто эту Фабию берет, что она такую цену просит.
Так мало того, вона тут ще й єдина Української зборки. Що мало б зменьшити ціну, адже меньше мито треба платити. А фігушки! Хавайте недоВАГ по ціні Тойоти.
І взагалі, останні роки ВАГ зіпсувався. Точніше, тільки в останні роки стало достеменно зрозуміло що він зкотився, зі своєю гонкою за світову домінацію і т.д. Короче засранці вони. І навіть якщо якась вдала модель десь інколи і попадеться, брати її великий ризик, бо завтра може вияснитись, що в ній закладена бомба самознищення... на всяк випадок... якщо авто саме не зломається точно в день закінчення гарантії. 
Larsen написав:Меня бы остановило от покупки 3 целиндра. Если Сандеро, то брал бы в дизеле, ведь число 4 лучше чем число 3?
Ну, Aprox запав на цей моторчик. Ну а чо? По табличці, Сандерик з ним обставляє всіх 4-х циліндрових на раз, як по динаміці так і по економічності. Гарантійний срок, по ідеї, повинен протягнути, а там вже і поміняти машинку можна.
А дизель дорого, майже нічим не краще, та і теж чимось стрьомновато. Тому як то кажуть ХЗ. 
Хоча якби я особисто брав зараз собі якогось Логана/Сандеро, то це був би дизель. Тому можна сказати що я з тобою згідний. 
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0