Larsen написав:Що таке "ДПС"? Дорожно Патрульна Служба?
Двигун попереднього сумішоутворення.... ДМС - двигун миттевого сумішоутворення...
Larsen написав:гібридів з ДВЗ на циклі Аткінсона
А, так ось які автівки Євро-5-6!!!! ОЙ!!!! Але це лише типу Пріус!? А інші ж тоді як?
А якщо чесно - чогось мені здавалось, що Ви відрізняєтесь від загальної маси балакунів... Але з аргументаціїї бачу, що з усіх сил намагаєтесь притягнути "фактів" до висловленної раніше думки, мовляв Євро вимоги з номером чим вище тим менше забруднюється довкілля, а в основі всього ККД... А я ж Вам такі довів - нічогісенько ті Євро № не знижують забруднення, бо в паливі як містилась певна кількість калорій так і міститься і на ту ж саму роботу витрачається таж сама кількість калорій тоб то масса викидів не зменьшується з введенням Євро №...
А це тому, що Євро№ ні як не збільшують ККД двигунів... Експеременти з двигунами на циклі Аткінсона не більше ніж експеременти.... Чотирьох тактний двигун так і лишився таким, що лише 25% енергії використовує на корисну роботу....
ТАк, що тут Ваша карта бита... Як не крути...
Larsen написав:Я вже сказав, і досить ясно чому я проти: я проти незареєстрованих авто на наших дорогах.
Знов лукавство!!! Відомо, що акція протесту власників авто з іноземною реєстрацією направлена на те, щоб Держава дозволила, запровадивши дієвий і справедливий механізм тимчасового ввезення, саме тимчасово реєструвати такі автівки на умовах тимчасового ввезення терміном на 1 рік!!!!
І тут Карта Ваша бита!
Larsen написав:А тут мова зовсім про інше, а саме про, фактично, відміну реєстрації авто.
Вище вже зауважив, але повторю - не лукавте!!! Тимчасове ввезення оформлюється офіційно з тимчасовою реєстрацією, проходженням технічного огляду, та придбанням страхового полісу!!!! І ті Люди, що вчинили попереджувальну акцію протесту саме на таких умовах наполягають!!!!!!!!!!!!!!!
Larsen написав:Розшифровую: хімічний склад вихлопних газів буває дуже різний, а ти не в темі, бо цього не знаєш.
Оп'ять балакунство і не більше!!!! Я стверджую, що коли горять вуглеводні в основному утворюється вуглекислий газ та вода, а також угарний газ, та інші сполуки які зумовлені перш за все складом палива! А уж у другу чергу умовами горіння!
Тобто масса вуглецевого газу, інших сполук, що утворюються при згорянні бензину не зменьшується!!!! Тобто довкілля забруднююється що автівкою Євро-3, що Євро-6 однаково... Бо ККД двигуна не змінився!!!
А ось ресурси двигунів таки зменьшуються, складність виробництва збільшується, на що йде більше ресурсів, тобто забруднення в розрізі циклу виробництво-використання авто-утилізація, або життевого циклу авто збільшується!!!!!!!!!!!!!!!!!
Так що Ваша карта знову бита!!!!
Хоча Ви по суті таки нічогісенько не сказали крім загально-балакунського бла-бла-бла!
Larsen написав:В абсолютному значенні, їх кількість не сильно зміниться. Просто тому, що мало хто буде своє старе корито викидати, будуть продавати хоч за якусь копійку.
За якусь копійку?! На металобрухт - це теж "за якусь копійку"... Може де по селам і будуть ще Волги-Жигулі рухатись, але не довго... Всеж таки іномарка, хоч і десяти-пятнадцяти років з моменту виробництва, що свіжо пригнана з Європи на 10 000 порядків краща за саму кращу Волгу-Жигулі "тільки з масла"!!!!
З свого досвіду скажу - чотирі корита особисто здав на металобрухт... Зрозуміло, що попередньо зняв і продав ті запасні частини, що мали якусь цінність....
Larsen написав:Відносно свіжі, це ті які і зараз можна розмитнити майже за безплатно. А 20-ти річний шрот
Не знаю за 20-ти річний шрот, але автівки 2006-2009 року за новими правилами ввозити дорого, бо не підпадають під нові правила, Євро не пускає..., а вартість такіх автівок на ринкох Ойропи - буває і до 1500 ойро... І тут тимчасове ввезення з платою в Бюджет до 300 ойро на рік за автівку дуже вже інтересна штука!!!! І вихід!!!! Скажімо для тих кому потрібна машинка "для роботи", на 40-50 тис км пробігу на рік....
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2017-01-27 14:36:14[/merge_posts_bbcode]
Abashyn написав:И мне кажется лучше не жечь шины за отмену каких-либо налогов-податей а контролировать их правильное расходование
Шины жгут не для отмены налогов, а наоборот, чтоб ввели порядок временного ввоза авто с платежами в бюджет и временной регистрацией авто!!!
Что до цены на внутреннем рынке б.у. авто, который мы якобы устанавливаем, так это только от того, что на рынке спрос выше предложения!!!
А спрос от чего выше?! Да от того, что б.у. авто в продаже не так много как в Ойропе! А почему так?! Да потому, что не пускают в Украину авто из иных стран, потому как Васадзэ и ко "национальные производители" - сборщики Китайских и Корейских авто пострадают!!!!
Лоббируют Васадзэ и ко Законы, что ограничивают ввоз в Украину авто и тем самым подталкивают покупателей, точнее принуждают платить за их... поделки... Которые хуже (!!!!) чем десяти лет давности иномарки из Ойропы, которые по ценам еще и в три раза дешевле чем поделки от Васадзэ-ЗАЗы....
Легализованный временный ввоз - пополнит бюджет, а не карманы польско-прибалтийских "коней", удовлетворит спрос на не дорогие б.у. авто, снизит разительно стоимость авто на вторичке в Украине! И хэкнет таки этот Васадзэпром... Или заставит разрабатывать и производить действительно национальное авто со степенью локализации производства близкой к 100 процентам...
В общем от легализации временного ввоза лишь одни плюсы!!!! Кроме минуса для Васадзэ и ко... Но то их проблемы!
0