Re: БЖ Sash_KO
Lavrik, Юра я ХЗ. Десь записано, знайду повідомлю...
Вчора чорна кішка чи кошак перебіг(ла) дорогу і надвечір зломився термостат напередодні встановлений як літній варіант. Від 1,5 ланоса. Температура відкриття 87 гр. По факту відкривається ще раніше. Короче він здох. На заміну взяв теж Ланоса, але виробник інший, за 100 грн. Різниця між Логановським 87 температура і 48 зовнішній діаметр проти 89 градусів і 50 мм логановський. Для встановлення потрібно лише більше герметика)))
Часу на чекання доки вихолоне двигун не було, тому спробував замінити на гарячому...і все пройшло вдало. Значить знімаємо верхній патрубок бачка розширювання, встромляємо пістолет для подачі повітря, а до бачка чіпляємо шланг, який опускаємо у відро. Пробка бачка загвинчена. Подаємо 1,5-2 атм. з компресора. Охолоджуюча рідина гарненько видавлюється у відро.
Як бачимо вдалося видавити 3-3,5 л. рідини температурою близько 70 градусів.
Подальша заміна відкрутив, вставив, намазав герметика (який на гарячому блоці відразу схопився) закрутив, залив, прогрів і покатався до вечора. А ввечері через недожатий хомут на патрубку обратки пічки, вилилося на двигун близько літра ОР. І тут на допомогу прийшов відомий спеціаліст з обслуговування автомобілів Олександр AZ74, який люб"язно надав розхідні матеріали. За що йому висловлюю подяку...
Новий термос на трасі показує 81-83 гр. В місті до 93, потім вмикається перша швидкість вентилятора і охолоджує до 89-90 гр. Думаю (не без аргументів AZ74) на літо буде добре...