Re: Що краще - Сандеро чи Фієста?
Larsen, дорожный просвет = 150 mm.
ИМХО, сейчас у всех пузотерок столько же. И у логана то же.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Що краще - Сандеро чи Фієста?
Сторінки Назад 1 2 3 4 5 6 … 16 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Larsen, дорожный просвет = 150 mm.
ИМХО, сейчас у всех пузотерок столько же. И у логана то же.
JohnDoe, щоб не бути голословним:
В мого Логана, під захистом, в реалі (сам міряв), було 165мм. По паспорту - 175мм. А в пузотерок, в яких по паспорту 150мм, в реальності аби 140мм було, і то як повезе.
Ларсен, фото сандеры к пунто 1:1 ?
Инфокар выдал типо универсал 1.6дизель 120сил, оф.сайт хетчбек, но пока без цены. Может и появится. 1.6 с акп есть седан.
Как конкурент логану - вполне.
Ларсен, фото сандеры к пунто 1:1 ?
Так.
По данным из инета, у логана 155 мм .
Но еще у логана заводская стальная защита - вот это тоже, несомненно, плюс.
Топикстартер спросил совета в выборе авто. Я всего лишь делюсь субъективным опытом и не буду спорить, у кого на сколько милиметров длинее
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2017-03-16 11:26:12[/merge_posts_bbcode]
Инфокар выдал типо универсал 1.6дизель 120сил, оф.сайт хетчбек, но пока без цены. Может и появится. 1.6 с акп есть седан.
Как конкурент логану - вполне.
Я тестдрайвил типо седан. Логан ему никак не конкурент, это уже следующий класс. И, кстати, подвеска типо мне очень понравилась - весьма комфортная.
JohnDoe,
Могу дать померять там намного больше.
А 155 это у европейских версий, для нашей страны специально делают выше.
но пока без цены.
Как конкурент логану - вполне.
Как будет цена - сразу станет понятно, что нифига не конкурент... ))
JohnDoe, а ніхто міліметрів не міряє, я лише захоплююсь твоєю фантазією на рахунок однакового кліренса у Пунто Ево, і Логана. Там різниця не в міліметри, вона помітна неозброєним оком.
ЗІ Цікаво коли почнуться повідомлення типу: "Купив Чері Ку Ку, нічим не гірше за Логана, все що треба влазить, куди треба їде, вобщем різниці не помітив. І не ломається взагалі нічого, а дизайн взагалі бомба!"
Ларсен, фото сандеры к пунто 1:1 ?
Как бы ни так)))
Размеры Сандеро:
Длина – 4080 мм
Ширина – 1733 мм
Высота – 1523 мм
Клиренс - 155 мм
http://ndsm.su/gabarity-novogo-reno-san … -2014-2015
Размеры Фиат Пунто Эво:
Длина – 4065 мм
Ширина – 1687 мм
Высота – 1490 мм
Клиренс - 150 мм
http://www.carexpert.ru/models/fiat/Pun … 010h16.htm
Сандеро выше Пунто-Эво на 33 мм, а если присмотреться на фото, то Сандерик выше на все 60 мм...
Как будет цена - сразу станет понятно, что нифига не конкурент... ))
В свое время Пунто2 был по цене очень даже конкурент. +- лапоть. Другое дело, что завозили их мало. Очень мало, по словам манагера нашего фиатовского - штук 15 за полгода. Linea старая по цене тоже проходила. Сейчас - черт его знает, я года 2 назад смотрел дизель в средней комплектации - была незначительно дороже, тыс на 20.
Сарданапал,
Линея у сотрудника на работе.
Запчасти дороже и еще масло ест.
Как бы ни так)))
Саме так. Ти помиляєшся.
а если присмотреться на фото, то Сандерик выше на все 60 мм...
А ти не ігноруй перспективу. В Ево камера була ближче до землі. Це ж не креслення, дивитись розміри треба по елементам розміщеним на одній площині, перпендикулярній ліній зйомки. Поміряй колісну базу, буде правильніший результат.
Хоча можеш навіть "приплюснути" Сандеро до висоти Ево, всеодно кліренс залишиться помітно більшим.
Eyheniy K. написав:но пока без цены.
Как конкурент логану - вполне.Как будет цена - сразу станет понятно, что нифига не конкурент... ))
Ну на сегодня можно сравнить к примеру .9тце мкп5 логан и 1.4 16в мкп6типо.
Логан - 347к, типо - 389к ( 16го года віпуска 349к ).
Это если по седану прайс, на хеч и универсал нету. Как по мне плюс наличие 1.6 16в акп6 и климата.
Саме так. Ти помиляєшся................ В Ево камера була ближче до землі. Це ж не креслення
Так зачем выкладывать эти перспективны?
Клиренс Сандеро 155, Пунто Ево 150.
Ссылки выше
Вот и чертежи
Пунто
Сандеро
Как по мне плюс наличие 1.6 16в акп6 и климата.
Це вже буде за 450 тисяч. Клімат в Логані обійдеться дешевше. Та і дизель можна взяти.
Хоча порівнювати Тіпо і Логан не логічно, це авто трошки різного класу.
[merge_posts_bbcode]Added: 2017-03-16 12:40:10[/merge_posts_bbcode]
Так зачем выкладывать эти перспективны?
Тому що точних креслень в мене тема. І в тебе нема теж. А фото, вони реальні. Якщо в житті поставити ці два авто поруч, результат буде приблизно таким же.
Клиренс Сандеро 155, Пунто Ево 150.
Ну що за маячня? В мого Логана на папері кліренс був 175 (прямо в книжці було написано), а по факту я наміряв 165. Що там хто заявляє для Ево, і яке воно в реальному житті, це дві великих різниці (так само як з об'ємами багажника, наприклад). Звісно, щоб взнати точно, треба полізти під Ево з рулеткою, і побачити що там в сантиметрах. Але по факту, між ним і Логаном різниця настільки велика, що достатньо подивитись на фото.
І так, наведені мною фото значно об'єктивніші циферок в спеках. Подумай сам - колеса круглі? Значить на рівні кліренсу, пропорції збережені. Центри коліс, розміщені на одній площині з порогами (практично), отже і для них пропорції збережені. Дивимось колісну базу - вона відповідає дійсності. Дивимось на різницю кліренса - вона реально ВЕЛИКА. Звісно, це не є спосіб точного заміру, і якби там різниця була в пару пікселів, в деяких місцях, тоді можна було б щось говорити, але тут вже ніякі прискіпування не допоможуть. Факт. Фотофакт.
[merge_posts_bbcode]Added: 2017-03-16 12:43:25[/merge_posts_bbcode]
Вот и чертежи
Це схематичний рисунок, а не технічні креслення. А дя Сандеро це навіть не рисунок, а обрізане фото, звісно, з перспективою.
ЗИ Доречі, на рисунку Ево, реальні розміри не відповідають заявленим. Так що він дуже схематичний.
Це схематичні рисунки, а не технічні креслення.
Не клей дурака. Это "Общий вид". Входит в состав РД в обязательном порядке.
И на нем проставлены размеры.
вот клиренс Сандеро
Не клей дурака.
Спокійно, трошки понизь градус, ок?
Это "Общий вид"
Схематичний! Може бути більш-меньш точний, а може і ні. Це НЕ технічне креслення. На відміну від фото, яке зроблене в житті, з реального авто, з реальними розмірами, і кліренсом, який він є. Хоча, точніше кажучи, на фото кліренс не видно, видно висоту порогів, бамперів, і т.д.
И на нем проставлены размеры.
Заявлені розміри, безумовно на ньому проставлені. А от яке відношення вони мають до реальних, не завжди відомо. І якщо з колісною базою чи довжиною ніяких проблем не виникає, то кліренс штука сильно неоднозначна, і виробники користуючись цим, часто заявляють те що їм хочеться, а не те що є насправді. І ти це дуже добре знаєш.
Оскільки нас не цікавить "хто скільки заявив", а де реально більший кліренс, то треба дивитись як воно виглядає в реалі, на фото, на реальних машинах, ну найкраще поміряти вживу. Прям зараз, можу зробити тільки перше, але я в реалі пам'ятаю який Фіат, тому тут навіть сумнівів ніяких не виникає, там різниця велика.
Щодо кліренса Логана, замість цитувати ті чи інші заявлені значення, краще поміряй сам! Я міряв, в мене виходило 165мм. Але ці значення нам не цікаві самі по собі, адже мова йде про порівняння з Ево, РЕАЛЬНИЙ кліренс якого ми не знаємо.
Тим не меньше, різниця очевидна на фото, настільки велика, що тут навіть нема про що говорити. І якщо в Логана навіть 155, то в Ево десь 130.
Вот не хотел же писать, что после логана взял... Если б Георгич не спросил...
Не суть...
Мне кажется, при выборе машины (и при оправдании уже сделанного выбора) люди руководствуются мифами. Мифами о надежности, о необходимости большого клиренса, о волшебной подвеске. Но все это в разной степени, но мифы. Кстати, когда я покупал логан, был миф, что "эта цыганско-румынская повозка сразу развалиться, лучше брать проверенный ланос"
Но сейчас, для себя, я создал еще один миф - если хочешь получать удовольствие от езды - не надо брать машины адаптированные "под нас", под страны третьего мира (логан, пыж 301, ситро Елисей и т.д.). Лучше взять европейскую фиесту (при равных цене/комплектации).
Вот не хотел же писать, что после логана взял..
Чому не хотів? Дуже прикольну машинку взяв! Нехай радує! Головне щоб тобі подобалась, і задовільняла твоїм вимогам.
А кліренс то таке, якщо він тобі не потрібен, значить не потрібен. Діло хазяйське. Але в Логана він реально більший.
при выборе машины (и при оправдании уже сделанного выбора) люди руководствуются мифами. Мифами о надежности, о необходимости большого клиренса
JohnDoe и опять плюсую
Клиренс это вааще бздык логановодов. При том никто не утруждается методикой его измерения - лезут под машиной с рулеткой и тыкают миллиметры. А на самом то деле... впрочем влом набирать многабукафф - процитирую "За рулем":
Итак, Renault Sandero. Читаем — «клиренс нового Renault Sandero, 155 мм с нагрузкой, дает возможность без труда преодолевать препятствия на дороге». Это в рекламе. В инструкции по эксплуатации попытка уточнить: а под какой, простите, нагрузкой? — терпит фиаско. В технических характеристиках ни строчки о дорожном просвете.
........
Очевидно, клиренс автомобиля со снаряженной массой никому не нужен — не ездят автомобили самостоятельно. Кто-нибудь обязательно плюхнется на сиденье и слегка сожмет пружины подвески. Именно поэтому, уж если и принято указывать дорожный просвет, то с полной нагрузкой. Так сказать, минимальное значение параметра. Причем в статике. Но эту цифру, понятное дело, часто «забывают» указывать. Ибо данные под полной нагрузкой не впечатляют потребителя.
...........
Но вернемся к Sandero. В ходе одного из тестов мы померили его дорожный просвет и со снаряженной массой, и с полной загрузкой. Расстояние от пола до нижней точки автомобиля (защита двигателя) - 160 и 135 мм соответственно. Вопрос: под каким гнетом получили 155 мм, указанные на сайте производителя?
...................
Берем его собрата Sandero Stepway — хэтчбек с гипертрофированными внедорожными качествами. Обещание - 195 мм. В реале получается 198 мм без нагрузки и 175 мм под полной нагрузкой. В принципе, последний показатель хорош, но несколько отличается от рекламного. Обратите внимание, под нагрузкой оба Sandero «приседают» на почти одинаковую величину 23–25 мм.
Респект "внедорожному" Степвею за 175 мм под нагрузкой. Но к примеру семейство ВАЗ-2101 - 2107 имели 170 мм под нагрузкой. И никогда они не были внедорожниками, а наоборот, по тому времени они были самыми низкими пузотерками...
Ржач тай годи с ваших миллиметров
Eyheniy K. написав:Как по мне плюс наличие 1.6 16в акп6 и климата.
Це вже буде за 450 тисяч. Клімат в Логані обійдеться дешевше. Та і дизель можна взяти.
Хоча порівнювати Тіпо і Логан не логічно, це авто трошки різного класу.
У нас я смотрю все сильно разного класса.
Если бы логан был 1.6 16в с акп, а не роботом, и климатом - то интересно было бы.
Да и у фиата в даном случае 1.6 дизель 120 сил.
1.5дци 110 только дастер и лоджи ( лоджи в ес ).
450 тысяч - ну этом пока-что топ версия фиата, чего нету у логана.
А в чем разность классов? Размеры примерно одинаковы.
впрочем влом набирать многабукафф - процитирую "За рулем":
Все правильно там написано. І під різним завантаженням кліренс різний (в мене 165 було без навантаження), і в різних моделей виникають сумніви щодо певних елементів, чи враховувати їх в кліренс (як наприклад елементи задньої підвіски у Поло Седана). А виробник заявляє одне значення, і не завжди уточнює за яких умов отримане. Тому порівнювати значення заявлені різними виробниками для різних моделей не можна. Та і де діти фантастичні 175мм заявлені для мого Логана? Підозрюю що це було без захисту, але по факту таке значення Рено заявляв. Хоча в нас тут на форумі, дехто і 180мм в Логана намірював, причому з фото підтвердженням, тому тут взагалі непонятки.
І нема ніякого "бздика" в логановодів. В тебе ж в самого є Логан, подивись, поміряй, порівняй з іншими моделями.
Знову ж таки, тут мова не йшла про конкретне значення кліренса Логана, а лише про те чи більший він ніж в Фіата.
Респект внедорожному Степвею
Стевпей не позашляховик, це вже ти сам йому приписуєш казна що. Він навіть не кросовер.
Ржач тай годи с ваших миллиметров
Ну так ти ж сам заговорив про заявлені міліметри, а тепер ржач з "ваших"... Яких ваших? Я тобі фото показав, порівняння в живу, так би мовити, а ти сам заліз в міліметри а тепер з них ржеш.
Клиренс это вааще бздык логановодов.
Берите любую пузотёрку и я вас проведу своим регулярным маршрутом (особенно будет здорово, если будет 5 человек в машине)... Пока будете ждать того, кто сдёрнет ваше корыто с пуза и соберет оборванный обвес - будет время передумать по поводу данного высказывания! )))
Вобщем, я бы сказал, что всё ровно наоборот... Сначала мне нужен был клиренс, а уж потом (по большей части именно из-за этого) я стал логановодом! ))
У нас я смотрю все сильно разного класса.
Логан, офіційно, клас В, а Тіпо - клас С. Різні класи, Тіпо більший.
А в чем разность классов? Размеры примерно одинаковы.
Конкретно, клас, як правило, заявляє виробник, для вигідного йому маркетингового позиціонування моделі. Однак тут сильно від балди всеодно не вийде загадувати, адже є хоч і приблизні, але рамки класів. В Європейській класифікації, нема конкретних ромірів (в Американській є, і аналог класу С для седанів визначається довжиною від 4400мм до 4750мм, отже Логан не проходить а Тіпо проходить), але якщо авто більше за існуючі моделі певного класу, назвати його нижчим класом вже не вийде. Логан коротший і вужчий (колія), за класичні седани С класу, в тому числі і за Тіпо, який по розмірам відповідає Джеті, Октавії, Короллі, Фокусу і т.д.
Взагалі то, Логан можна скоріше віднести до проміжного класу В+, який більший за В, але меньший за С.
Кстати, посмотрел у нашего дилера Типо - в наличии от 355 тыс. Если Логан/Сандеро стоят приблизительно столько же, то в их сторону даже не смотрел бы, как и в сторону Фиесты.
Сторінки Назад 1 2 3 4 5 6 … 16 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Що краще - Сандеро чи Фієста?
Згенеровано за 0.176 секунд(и), виконано 90 запитів