Хтось, ну от бач, ти ж не один такий, кому кліренс непотрібен, і навіть захист двигуна зайвий багаж. Ніхто ж не доказує що все це абсолютно необхідне саме тобі. Я вже багато разів казав, і ще раз наголошу - в кожного свої вимоги і пріоритети щодо тих чи інших характеристик авто. Якщо тобі не треба міцної, непробивної, енергоємкої підвіски, більшого діаметру колес, простору на задньому дивані, великого багажнику, зручної посадки/висадки з авто, ну і звісно, кліренса, штатнього захисту двигуна, гальмівних і паливної магістралей, штатного якісного антикору, ну і так далі по списку, тоді особисто для теба, нема сенсу дивитись в сторону сімейства Логана.
Однак в інших людей інший досвід, і тому інші вимоги. В мене теж колись була пузотерка (Астра), і я задовбався пробивати колію для інших, задовбався надягати зимою цепи, там де після мене інші вже їхали без проблем, а я за ними повз захистом по їхній колії. Я радий за тебе, що в тебе таких проблем ніколи не виникало, бажаю тобі щоб і не виникало надалі. Але після того як я перейшов на Логан і всі ці проблеми зникли, за 3 роки жодного разу не довелось вдягати цепи, чи навіть повзати пузом по чужій колії, тому дяку, авто з меньшим кліренсом, для наших умов я не розглядаю впринципі.
Ну і це вже не кажучи про інші переваги. Особисто для мене Фієста просто занадто мала по салону і багажнику. Тому навіть не варіант, і подальший аналіз її недоліків недоречний.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0
Спасибо сказали: alex.cver1