Була моя жаба вчора на Рено сервісі.
Міняв ремінь ГРМ + натяжний ролік, все стандартно, но....
По ходу вияснилось що пора на заміну і ремінь генератора, помпа в порядку.
Також попросив перевірити рівень масла в коробці. Пальцем рівень не прощупувався, вирішили злити і перевірити скільки його там. Виявилось 1.5 літра, а має бути 2 літри.
Купив на місці літруху, залили, а зверху дали старого, оскільки воно на весь термін служби автомобіля.
Стан ременя навісного, до речі, він не був оригінальний реношний, взагалі без написів:
По цінах:
Заміна ременів - 816грн.
Діагностика ходової - 99грн.
Діагностика компютерна + заміна міжсервісного пробігу з 30000км на 15000км - 180грн.
Масло КПП (злити, залити) - 130грн.
Ремінь навісного - 475грн.
Кліпса підкрилка - 10грн. (сказали що її не було, хоча в понеділок були всі на місці + в гаражі маю запасні, або зломав, або розвод)
В загальному 1710грн.
Також що виявила діагностика:
1. Шарова ліва, хоча в мене були притензії до правої сторони)
2. Амортизатор передній лівий (потік, хоча маю сумніви)
3. Згорівший стоп правий
4. Сальник півосі лівої внутрішній
5. Задні колодки на підході
6. Шків компресора кондиціонера
Я перед діагностикою сказав що чую якісь підозрілі звуки справа, а мені знайшли ліву сторону (переплутали, чи що).
Кажуть напевно зловив яму і пішла шарова + аморт.
Хоча в понеділок ставив бризговики, знімав колесо, все обдивлявся, аморт був сухий, і не ловив я ніякі ями.
Маю підозру що могли бризнути маслом, попахує розводом, хоча стверджувати не можу.
Завтра в гараж, все повитираю і буду спостерігати, а на тижні заїду на інше СТО, що вони скажуть.
Хотіли поміняти мені лампочку стопа, за лампу 20грн, заміна 60грн. Відмовився.
Заїхав в перший автомагазин, взяв лампочку за 10грн, поміняв за 3 хвилини.
А от шків це пічалька, як думаєте, реальна проблема?
Dacia Logan Prestige 1.6mpi (тільки приємні спогади)
Renault M3 1.5dci
https://www.logan.in.ua/forum/post629501.html#p629501
0