Re: Хроники черного аккордеона.
Yeka, 26kpa прекрасно. Коли підніметься до 28-29, пора на клапана.
Виведи:
STFT1 %
LTFT1 %
AFR
O2 1×1 V
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Хроники черного аккордеона.
Сторінки Назад 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Yeka, 26kpa прекрасно. Коли підніметься до 28-29, пора на клапана.
Виведи:
STFT1 %
LTFT1 %
AFR
O2 1×1 V
AFR
Що там має бути? Чи просто зирити співідношення паливо=повітря.
O2 1×1 V
тут ГУГЛ погано допомогає. Напруга якось лямбди? УОЗ ніби ні.... Що це?
Сіренький, лямда 1
Yeka, во время езды смотри, при каких оборотах, нагрузках куда коррекции ползут. Перейди на бензин и глянь то же самое.
По зажиганию. Объективно - это глянуть температуру коллектора на бензине и на газу ИК-термометром. При правильном УОЗ и настройках газомозга выхлоп не перегревается.
Сіренький, Air/Fuel Ratio, лямбда, але не вузька, як наша, а широка і швидка.
Yeka, твоє "повітря/паливо" , або AFR(commanded), це розраховане мозгом. AFR(measured) реально отримане. 14,7 - стехіометрія для бензи. Для газу 15,5, але бензо мозги цього не знають і тягнуть до 14,7. Тому в ідеалі тримати AFR(m) трохи вище 14,7. При великих нагрузках (дивись твій Тиск, точніше MAP) , AFR буде менший за 14,7, тобто багата суміш. Прослідкуй за цим спочатку на бензі.
По корекціях. Щоб притягти AFR(m) до (с), мозгам довелось і довгою, і короткою кор-ями мінуснути аж по 14 і 11. Тобто якби зменшити газовприск, то це вдалось би при близьких до 0 кор-ях.
На клапана найбільший вплив буде при високих обертах і MAP. Там і дивись на AFR, LTFT i STFT.
Великий дякую! З високими обертами не дуже вийде.З 3200 починається довприск,з 4,якщо не помиляюсь,перехід на чистий бензин.2500 це 120 км/год.Нема доріг де так літать.
А хіба я про швидкість говорив? Шукаєш затяжний підйом, підходиш на 3 чи 4ій і ґарі. Оберти і швидкість плавно ростуть, нагрузка і вприск великі, от і встигнеш роздивитись. Спочатку на бензі і запам'ятай (чи логуй), потім на газі. AFR, LTFT i STFT не повинні значно підвищитись.
До 3200 побачиш чи достатньо форс і редуктора, 3200-4000 - чи достатньо встановленого довприску.
З 3200 починається довприск,з 4,якщо не помиляюсь,перехід на чистий бензин.
Для настройки довпрыск можно выключить. У мну он вааще выключен. Переход на бензин на 5000 а это 200 скорость.Я не утверждаю, что это правильно, но уже 100 тыс на газу двиг. прошел...
У нас дороги получше, но не суть - строиться можешь на 2, 3, 4 передачах.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2017-05-31 23:12:32[/merge_posts_bbcode]
Оберти і швидкість плавно ростуть, нагрузка і вприск великі, от і встигнеш роздивитись. Спочатку на бензі і запам'ятай (чи логуй), потім на газі. AFR, LTFT i STFT не повинні значно підвищитись.
Скажу свои ИМХи, заключающиеся в том, что фанатам Торка нет смысла отстраиваться в "0", потому как:
1. Бензин в баке всегда разный и не факт, что именно сейчас подстраиваешься под честный бензин.
2. Кроме бензина флуктуация всех параметров нашего газ еще большая, так что строишь в любом случае черти что, под черти что.
3. Разные режимы работы выплюнут разные корректировки. В идеале хорошо бы 3Д-карту подшаманить, но читай п.1 и п.2.
Посему смотри катайся интегрируй статистику, постепенно подстраиваясь.
4. В любом случае настраиваться лучше в плюс, чем в "0", и потому как п.1 и п.2, и потому, как редуктор просаживает, и не всегда прогрет, и самое главное - клапанам лучше чуть обогатить, чем обеднить (понятно почему).
Эти 4 ИМХи существенно упрощают настроечный геморрой АМАТОРУ, в виде следующего правила: "СТРОЙ ГАЗОВУЮ КРИВУЛЬКУ ВСЕГДА ВЫШЕ БЕНЗИНОВОЙ!".
Расход от этого не пострадает.
Георгич, дик а смисл строїти без довприсків. Іздити ж буде з ними. От і треба бачити всю картину.
Теж IMHO:
1. Корекція в ноль, це не під бенз в баку, а під конкретні стан двига і газ. Під бенз це криві коефів в ноль.
2. Щоб не накладати флуктуації бензи на газові, на криві коефів дивлюсь хіба краєм ока.
3. Чиста правда. На усіх логанах, що мав, після 2000 об стабільної трасової їзди, коли починає відчуватись вплив привідкритого адсорбера, треба багатити. Інакше при 0-вих міських, після траси маємо +14..+18% LTFT.
4. Стосовно клапанів (на високих обертах) погоджуюсь - краще чуть багатше. Але чуть, бо якщо ще багатше, то LTFT все одно мінусне. Так щоб не помітила. Стосовно розходу, краще чуть бідніше. Ближче до газової стехіометрії, ну і високі оберти і нагрузка це часто вже OLoop (при вузькій лямбді і конкретного Акорда не стосується) де на бензі і так дуже багато.
Узагальнено приблизно так. LTFT на бензі це вплив абсолютно всіх факторів: механічних, електронних, паливних. Якщо бензова LTFT наприклад багатить через забиті БФ, то строїти газову LTFT під таку бензову не логічно, бо ця частина авта на газу не працюватиме. Але вичислити, що саме спричинило певну корекцію на бензі не просто. Пробував строїти те ж авто і під бензові корекції і під нульові. У другому випадку відсоток успішності вищий. Хоча, в ідеалі, спочатку лікуємо авт до LTFT +/-5..7%, а тоді вже газ, але хто ж на це піде, якщо воно і так їде. За весь час лише один клієнт привів авт (21112) до порядку, а починалось - підстрой газ. Були замінені нові свічки, нові 3 катухи, проводка БФ, прокладки ВпК, лямбда1, вакуумні патрубки, РХХ і ДМРВ, який з третього разу попався живий. Вартість ЗЧ склала біля 5кгрн. Робив сам.
У мну он вааще выключен
Ні,не варіант. Є можливість примусово вимкнути паливний насос. Пробував,поки рівномірне прискорення все норм.При динамічному обгоні,коли оберти ідуть за 3500 відчувається провал потужності,редуктор здихає.
Є можливість примусово вимкнути паливний насос.
Аргумент, але я насосом не грався.
.При динамічному обгоні, коли оберти ідуть за 3500 відчувається провал потужності, редуктор здихає.
Причину ти знаєш (виділено жирним), тому довприски це лише наслідки.
У мене редуктор з великим запасом: Мейджик-3. Тому кручу на газу до 5000, хоча й пробував взагалі не переходити на бензин до самої відсічки, але хай вже буде так.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2017-06-01 11:37:02[/merge_posts_bbcode]
Георгич, дик а смисл строїти без довприсків. Іздити ж буде з ними. От і треба бачити всю картину.
Тільки в тому, щоб переконатися чи витягує редуктор - форси.
Якщо ні, то спочатку подумати над їх подуктивністю, а після вже вилизувати картину довприсками. ІМХО.
З рештою погоджуюсь, але в любому випадку у нас висновки приблизно однакові - корекції дивитись, але відстроювати їх в нуль не доцільно.
Причину ти знаєш (виділено жирним), тому довприски це лише наслідки
Це розраховано конструкторами BRC. Або тимчасовий довприск,або на порядок дорожчий компл ГБО з більш продуктивним редуктором.
Yeka, або не БРЦ
Не зрозумів?
Ні,не варіант. Є можливість примусово вимкнути паливний насос. Пробував,поки рівномірне прискорення все норм.При динамічному обгоні,коли оберти ідуть за 3500 відчувається провал потужності,редуктор здихає.
Чекай-чекай, як вимкнути? При 8мс бензи газмозги нарахували 10мс вприску газу, але оберти вище 3200. То приснуть 3мс бензи, а 5мс перерахують у 7мс газу. Але бензи нема, насос стоїть. В результаті, замість 10мс газу є 5мс. В чому експеримент?
В чому експеримент
Експеременту не було. Минулого літа повертались з Чорноморська,повна машина людей плюс торби. Не памятаю навіщо,вимкнув бензонасос,а потім забув про це. На трасі,під гору,пішов на обгін і відчув що двигун давиться,дійшло що вимкнутий насос-нажав на кнопку.Ну і на щитку побачив на яких обертах приблизно це відбулося.Більше не експерементую,бо відчуття так-собі.
Не зрозумів?
це був жарт на кшталт
Це розраховано конструкторами BRC. Або тимчасовий довприск,або на порядок дорожчий компл ГБО з більш продуктивним редуктором.
або ставити не БРС
або ставити не БРС
Не хотілося ставити польсько-італійський коктейль.
Я так розумію що Торка ще той "мєрятєльний" інструмент...
В чора після роботи-
сьогодні на роботу-
З попередніми показниками небо і земля. Правда трохи змінив інтерфейс.
Торк не міряє, а тільки виводить. Що бентежить?
Що бентежить?
Різниця в цифрах на одному і тому ж паливі і режимі.
Бажана.Бортничі-Осокорки.
Бажана.Бортничі-Осокорки.
Просто я подумав про рельєф Корсуня, адже ти вище писав
З високими обертами не дуже вийде.З 3200 починається довприск,з 4,якщо не помиляюсь,перехід на чистий бензин.2500 це 120 км/год.Нема доріг де так літать.
Паливо те ж, але його т-ра і тиск можуть різнитись. Для цього в газмозгах є інструменти, тільки мало хто туди лізе. Стосовно режиму, ще складніше. Для врахування всіх режимів, авт треба по всіх і проганяти і правити. Наразі хіба пораджу спостерігати за змінами LTFT i STFT у конкретний момент, а не за всю поїздку. Добре б ще бачити і газмозги, але це вже почнеш ставати настройщиком. Як швидко змінюється LTFT?
Сторінки Назад 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Хроники черного аккордеона.
Згенеровано за 0.182 секунд(и), виконано 91 запитів