Георгич, ну давай розберемо хто що казав.
Георгич написав:Larsen написав:
Якби це тобі було відомо, ти б не заявляв що сажовий фільтр зменьшує викиди оксидів азоту.
Я про це відразу написав, цитати вище.
Про що ти написав? Ти стверджував що сажовик зменьшує кількість викидів оксидів азоту:
Георгич написав:В моей цитате
Георгич написав:
значительного снижения выбросов вредных и опасных для здоровья человека веществ (..... оксид азота NOx)
Невже ця цитата означає щось інше?
Георгич написав:Про діоксид ти взагалі нічого не знав. Тому й вляпався.
Що я не знав про діоксид? Це ти не знав що під терміном NOX мають на увазі в тому числі NO2. Інакше ніяк не можливо пояснити твою впевненість в тому що сажовик зменьшує викиди оксидів азоту.
Признайся, ти просто загуглив якийсь матеріал про сажовик, побачив там абзац в якому описані реакції з участю оксидів азоту, і навіть не розбираючи суті процитував, будучи впевненим що раз є реакції з оксидами азоту, значить сажовик зменьшує їх викиди. Те що це був опис процесу регенерації, а не процесу зменьшення викидів, і то лише одного з тих які застосовуються, ти не зрозумів. Тому і "вляпався" (с)
Якщо ж ти хочеш сказати що я не знав про цей метод регенерації, тоді ти знову неправий, адже цитую:
Larsen написав:Ще раз - сажевий фільтр ніякого відношення до оксидів азоту не має. Єдине що він робить - затримує мікрочастинки сажі. Нічого він не доокислює, нічого не каталізує. В регенеративних фільтрах є каталізуючі елементи, але використовуються вони, разом з процесом окислення, для очистики забитого фільтра, "спалюючи" сажу яка в ньому накопичилась. В нерегенеративних фільтрах нічого подібного нема, вони просто одноразові.
І це я навіть не кажу вже про те, що питання регенерації сажовиків взагалі не стояло, так само як, наприклад їх колір, чи матеріал виготовлення. Взагалі то ти просто з'їхав з теми, а саме шкідливості викидів і конкретно викидів оксидів азоту, на обговорення одного з процесів регенерації сажових фільтрів. І це навіть при тому, що не у всіх фільтрах саме цей метод використовується, і без нього сажовий фільтр не перестає бути сажовим фільтром, і його користь в плані зменьшення шкідливості викидів не змінюється. Я не проти розібрати процес регенерації, але забути про основну тему викидів я тобі не дам.
Георгич написав:Доведи. Давай викладки з газоаналізом до і після сажового фільтра.
Фізичні властивості сажових фільтрів відомі, їх призначення і результати застовування теж. Чому я повинен доводити правоту розробників? Якщо вони не праві, ти повинен спростувати їхні твердження, а не навпаки.
Георгич написав:не розуміючи сам що хотів сказати..
Та ні, в цьому випадку навіть ти чудово все розумієш, але признати свою помилку не хочеш.
Георгич написав:Про констуктивні відмінності ТЗ стандартів Євро-3 і Євро-4 теж не знаєш.
Де я казав щось про "конструктивні відмінності ТЗ"? Я казав про зміни в цих стандартах, а не про зміни в конструкції ТЗ. Наскільки мені відомо, Євро4 безпосередньо не вимагає наявності сажевого фільтра, а лише встановлює норми викидів. Чи ні?
Георгич написав:Ще ти вперто доказував, що дизель без будь-якої системи очистки, який не тяне на Євро-4 є більш екологічний, ніж дизель Євро-5 з фільтром...
Ні, я цього не доказував. Звідки ти це взяв? Про твій старий Логан почав говорити ти.
Коли я і згадував дизелі від Рено, то говорив про Євро 5. І неодноразово це уточнював. Цитую:
Larsen написав: Щодо реношних дизелів без сажовика, вони не тим екологічним нормам відповідають, як їх можна порівнювати, і навіщо?
Larsen написав:В тебе Євро 4, без сажовика. Якби ВАГ свої дизельгейтові авто маркував як відповідні до Євро 4, тоді не було б ніякого дизельгейту, і вони однозначно були б чистішими за твого Логана.
Логан без сажовика шкідливіший за ВАГи з сажовиками.
Георгич написав:Та не з хімією у тебе проблеми, а з базовими знаннями у цілому.
За хімію дякую. Про "базові знання" можна поговорити лише після визначення цього терміну. Головне не "знати все", а говорити лише про те що знаєш.
Георгич написав:Але на відміну від тебе я не звик когось повчати та виставляти оцінки.
За хімію вибач. Повчати тебе не мав наміру.
[merge_posts_bbcode]Added: 2018-01-15 15:17:10[/merge_posts_bbcode]
Георгич написав:а бажання сперечатись будь про що, і будь-якою ціною, аби твоє слово було останнім.
О, ти відредагував повідомлення. Відповім і на це.
Я не відступлю від своєї позиції, якщо вона вірна. В противному випадку, нема сенсу взагалі вступати в дискусію. Чи ж не так?
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0