Вітаю
Пробіг 184800
Обслужив нормально автівку.
-Замінив мастило і фільтра.
Докупив сайлєнтблоків на передок і взяв про всяк випадок ще шарових, але, як виявилось, шарові на авто після ~16-17000 ще в повному порядку.
Пресувати сайлєнти допомагав батько, бо самому не зручно, а решту робив сам.
Замінив накінечники(один ще нічо так був). Висвердлив лопший гвинтик захисту двигуна і нарізав нову різьбу.
Ще по ходу робіт виявив майже стерті передні колодки-на базарі був тіки асам.
також
-заміна паска і роліка грм(робив сам вперше)
-заміна помпи(теж вперше)
-заміна роліків паска допобладнання(вперше)
-регулювання шлапаків(вперше)
-замінив передній сальник колінвалу(вперше)
Також підрегулював замок капоту, бо на скобі було трохи вироблено і тарабанило на холодну.
Робив все не поспішаючи, читав книжку, курив форуми і ютуб. В принципі нічого складного.
Помпа була в ідеалі, але її люди з такими пробігами по два-три рази замінюють. Завод рекомендує через 120000, ну буде на запас)
Клапани хто як. Одні кожні 15000 регулюють, інші через 60000, а дехто зовсім ні. Тай по мануалу немає пункту обов'язкового регулювання. Тобто як працює добре, то не треба заважати автівці. Я перевірив, трохи більші зазори, але в принципі в допусках було.трохи зменьшив. Прокладка металічна, Саня ще півтора року тому мені прислав, оце тільки руки дійшли
Ще треба підшипник шківа компресора кондиціонера замінити, трохи від прокручування рукою шаркає, але в роботі не чути майже. Він в важкодоступному місці. Його зазвичай демонтують. Але це купа роботи і попадалово на фреон. Декому по місцю вдавалось це зробити. Певно і я так спробую.
Тепер катаюсь і насолоджуюсь тишою
Dacia Logan MCV Laureate 7місць 2008р.
0
Спасибо сказали: karakuda78, Lavrik, _AlexSander_3