1,001 Відредаговано Vader (2018-03-02 23:35:32)

Re: Легкосплавные диски

Сіренький написав:

Той хлам я бачу кодного дня. Недоліки такі:
1-особисто моїм критеріям не підходить виліт(ЕТ). Вирішив купувати ЕТ50 або ЕТ45.
2-більша частина дисків з таких старих машин, що навіть згадувати страшно. Цінники не гуманні.
3-фарба. Після першої мийки вони стануть ідеальними з "Німеччини".
4-перевірка. В моєму випадку можна замовити їх прямо на шиномонтаж і перевірити, але все одно геморно.


Про ЕТ взагалі не розумію, нащо ним перейматися. Плюс-мінус 10 мм - ніякого влпиву на авто не матимуть. Тим більше ви не відчуєте різниці між ЕТ 45 і 43.

А взагалі, звичайно, кожен сам вирішує, що йому купляти. Знаю, що є люди, які принципово нічого б/в не купляють, тільки нове. Особисто я ніколи не лякався вживаних речей, а у випадку з дисками маю більше довіри до тих виробників, яким колись довіряв концерн Рено, анїж до турецкого або китайського ноунейму. Бо той новий и рівний ноунейм може стати квадратним після першої поїздки по наших шляхах.

  0



1,002 Відредаговано RUNO (2018-03-03 00:01:23)

Re: Легкосплавные диски

Vader написав:

Плюс-мінус 10 мм - ніякого влпиву на авто не матимуть.

Я вже наводив свій приклад. Диск 14/5,5/4-100 ет 38 потребує відчутно більших зусиль в керуванні ніж такий же диск з ет 43. Всього 5 мм а різниця на кермі дуже відчутна на автомобілі без гідропідсилювача. Квітень, температура градусів 10, шина Дебіка, тиск 2,0 - крутити кермо при паркуванні треба з такою силою, що є відчуття, що зараз кермо відірветься  smile Лише добавка тиску до 2,4 бара полегшує керування. Ще легше стає, коли теплішає й шина стає більш м'якою. Ще легше стає, коли ставиться шина Нокіан Грін. Але все одно, кермо при викруті не хоче повертатися в нейтральне положення, при повороті потрібно давати більші зусилля ніж на дискі ет43. Але є й свої плюси. З вильотом 38 машина більш плавно проходить нерівності дороги. Машина стає більш м'якою. Отже я вважаю, що виліт 38 абсолютно точно не підходить для Логана МСВ 1 фази

  0

1,003

Re: Легкосплавные диски

RUNO написав:

Отже я вважаю, що виліт 38 абсолютно точно не підходить для Логана МСВ 1 фази

Я маю літню гуму (Белшина Артмоушн) на рідних штампованих дисках з ЕТ43, а зимову шиповку (Кумхо wi31) - на дисках від Канго з ЕТ39. Розмір однаковий - 185/70-R14, тиск теж однаковий. Гідропідсилювача також нема. При цьому ніякої різниці в зусиллі на кермі я не відчуваю. І взагалі, нема жодної відмінності в керуванні, окрім того, що шиповка шумить по асфальту.

Звісно, я не можу казати за ваш МСВ, але на седані 2 фази це саме так.

P.S. Періодично бачу такий самий седан з литими дисками від Канго з вилітом ЕТ36 (знаю, бо сам такі розглядав) - але, нажаль, ніяк не можу поговорити з власником. Але навряд чи людина стала б їздити на таких колесах, якщо б не могла повернути кермо.

  0

1,004

Re: Легкосплавные диски

Vader написав:

Я маю літню гуму (Белшина Артмоушн) на рідних штампованих дисках з ЕТ43, а зимову шиповку (Кумхо wi31) - на дисках від Канго з ЕТ39. Розмір однаковий - 185/70-R14, тиск теж однаковий. Гідропідсилювача також нема. При цьому ніякої різниці в зусиллі на кермі я не відчуваю. І взагалі, нема жодної відмінності в керуванні, окрім того, що шиповка шумить по асфальту.

По-перше зимова гума м'яка, тому зусилля на кермі менші. По-друге виліти дисків 38 та 39 - це 20 відсотків різниці між ними від гранично допустимого. А по-третє МСВ важче седана.
Я не вірю, що не відчувається ніяка різниця. Наприклад на стокових дисках при повороті машина сама намагається виправити траєкторію. На 38 вильоті треба прикласти зусилля для повороту а потім треба прикласти зусилля щоб повернути кермо назад в нуль

  0

1,005 Відредаговано Vader (2018-03-03 10:43:58)

Re: Легкосплавные диски

RUNO написав:

Я не вірю, що не відчувається ніяка різниця.

Ну, не вірите так не вірите. Я ж вам не продаю ці диски, просто пишу, аби хтось прочитав и побачив, що не так все однозначно.
В мене кермо повертається в нуль аж бігом, незалежно від дисків і гуми. Можливо, між МСВ 1 фази и седаном 2 фази (і без стабілізатора) є різниця саме в кутах коліс або в рейці. А може і насправді більша вага і довша база МСВ так впливають.

  0

1,006

Re: Легкосплавные диски

Vader написав:
RUNO написав:

Я не вірю, що не відчувається ніяка різниця.

Ну, не вірите так не вірите. Я ж вам не продаю ці диски, просто пишу, аби хтось прочитав и побачив, що не так все однозначно.
В мене кермо повертається в нуль аж бігом, незалежно від дисків і гуми. Можливо, між МСВ 1 фази и седаном 2 фази (і без стабілізатора) є різниця саме в кутах коліс або в рейці. А може і насправді більша вага і довша база МСВ так впливають.

Зима 35ет , лето 38ет - разницы со стоком большой не уловил. Правда присутствует гидрач.

Рено Логан MCV 1.6 8V + ГБО+ ЧИП  https://www.drive2.ru/r/renault/921651/
  0

1,007

Re: Легкосплавные диски

Виліт диска ніяк не впливає на зусилля при повороті коліс , впливає  ширина  гуми  та тиск . Головне, щоб колесо нормально розмістилось в арці, а  це  10 - 15 мм  різниці  від оригінального  ЕТ.

Sandero Stepway,  2014 г.в.,  1.5 dci,  84 л.с. ;  DACIA LOGAN MCV  1.6. 16 кл.  2009 р.в.
  0

1,008

Re: Легкосплавные диски

знд написав:

Виліт диска ніяк не впливає на зусилля при повороті коліс , впливає  ширина  гуми  та тиск

А мені дядько Гугль казав інше  big_smile

  0

1,009 Відредаговано Георгич (2018-03-03 22:41:56)

Re: Легкосплавные диски

Vader написав:

В мене кермо повертається в нуль аж бігом, незалежно від дисків і гуми.

Автовозврат руля определяется кастером.
При этом, в авто определяющее значение оказывает поперечный, а в 2-х колесной технике - продольный кастер.

  0

1,010 Відредаговано Clone-77 (2018-03-04 00:06:36)

Re: Легкосплавные диски

Георгич написав:

в 2-х колесной технике

В дебильной ричажной передней вилке некоторых скутеров,как раз-поперечный.Вилка убийственная-в смысле убиться легко.
Пятно контакта колеса с поверхностью ,находится позади вращения оси рулевой колонки,при наклоне скутера-руль вырывает в сторону поворота...вообщем как в складской тележке smile

Логан синий 1.5dCi Laureat ABS диски...
Citroen Berlingo 1.6 XTR HDi
  0

1,011

Re: Легкосплавные диски

Поперечный с одним колесом на оси быть не может
http://www.madi-auto.ru/_upload/images/picsdesktop.net_3.jpg
Продольный кастер
http://www.madi-auto.ru/_upload/images/410687.jpg

  0

1,012

Re: Легкосплавные диски

Срочно нужен совет! Завтра еду покупать литые диски.Помогите с выбором.У официалов российский TECHLINE за 8800 грн. или на базаре китайские Lawu за 7100 грн.Китайские вроде-бы по ощущениям чуть легче. Жду ваших советов.Заранее спасибо!

Renault Logan 1.2 + ГБО 2017
  0

1,013

Re: Легкосплавные диски

Lawu лучше.

Уже есть RENAULT Logan Ambiance 1.4 + ГУ + кондиционер   Бортовик
  0

1,014

Re: Легкосплавные диски

Evgenий написав:

Lawu лучше.

А какие аргументы в пользу lawu? Если верить интернету TECHLINE занимает 3 место по продажам,тогда как Lawu занимает 10 место.Так что статистика явно не в пользу Lawu.

Renault Logan 1.2 + ГБО 2017
  0

1,015

Re: Легкосплавные диски

У меня уже 5 лет ездят RW. Ни какого намёка на коррозию. Влетел в яму, набил шишку на шине. Диск проверил на стенде- всё в идеале.

Renault  Logan 2013 1.2 бежевый пепельный HNK+ABS+туманки.
  0

1,016

Re: Легкосплавные диски

Pionner написав:

lawu

Они на рынке более 10 лет. Проблем с качеством никогда небыло.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2018-03-30 11:51:19[/merge_posts_bbcode]

Pionner написав:

TECHLINE занимает 3 место по продажам,

Где?

Уже есть RENAULT Logan Ambiance 1.4 + ГУ + кондиционер   Бортовик
  0

1,017

Re: Легкосплавные диски

Мне даже на шиномонтаже сказали что китай лучше не брать.В общем купил TECHLINE.Литой диск тяжелее железного на 0,4-0,6 кг.А китай легче железного на эти же размеры.Так что думаю понятно какой диск крепче.Хотя китай красивее.

Renault Logan 1.2 + ГБО 2017
  0

1,018

Re: Легкосплавные диски

Pionner написав:

Литой диск тяжелее железного на 0,4-0,6 кг.

Какой тогда смысл от таких дисков? Основное преимущество легкосплавных дисков - это их меньший веc. Как следствие - уменьшение неподресоренной массы, что положительно влияет на плавность хода и снижение нагрузки на подвеску. А если они тяжелее штамповки, так зачем их ставить??

Logan 1.4 Ambiance LPG - https://www.logan.in.ua/forum/post617343.html - был
Megan IV Grandtour - https://www.logan.in.ua/forum/post790289.html - есть
  0

1,019 Відредаговано Pionner (2018-03-31 10:42:27)

Re: Легкосплавные диски

T.M.S написав:
Pionner написав:

Литой диск тяжелее железного на 0,4-0,6 кг.

Какой тогда смысл от таких дисков? Основное преимущество легкосплавных дисков - это их меньший веc. Как следствие - уменьшение неподресоренной массы, что положительно влияет на плавность хода и снижение нагрузки на подвеску. А если они тяжелее штамповки, так зачем их ставить??

Смысл очевиден.Во первых внешний вид.А во вторых к железному диску еще идет колпак,который весит 0,5 кг.В третьих лучшее охлаждение.В четвертых возможность контролировать состояние тормозной системы не снимая колеса.

Renault Logan 1.2 + ГБО 2017
  0

1,020 Відредаговано Evgenий (2018-03-31 12:44:26)

Re: Легкосплавные диски

Pionner написав:

Мне даже на шиномонтаже сказал

Ну да. Что не монтажник- то спец по дискам...

Pionner написав:

Литой диск тяжелее железного на 0,4-0,6 кг

Это напрямую говорит о технологии изготовления и применяемых сплавах Техлайна. Вероятно хоть какую то прочность они могут обеспечить только за счет массивности конструкции. Вы случайно не глянули какую максимальную нагрузку на диск обещает Техлайн? (внутри на луче диска должно быть указано)
Нормальные литые диски всегда легче стальных (не совсем китайских).

Уже есть RENAULT Logan Ambiance 1.4 + ГУ + кондиционер   Бортовик
  0

1,021

Re: Легкосплавные диски

T.M.S, Evgenий, ваши аргументы бесполезны   smile

Pionnerfool

  0

1,022

Re: Легкосплавные диски

Георгич, я ж не для него пишу:)

Уже есть RENAULT Logan Ambiance 1.4 + ГУ + кондиционер   Бортовик
  0
Спасибо сказали: Георгич1

1,023 Відредаговано Георгич (2018-03-31 14:52:29)

Re: Легкосплавные диски

Pionner написав:

Во первых внешний вид.А во вторых к железному диску еще идет колпак,который весит 0,5 кг.В третьих лучшее охлаждение.В четвертых возможность контролировать состояние тормозной системы не снимая колеса.

Вот тебе пример стальных дисков
http://sale.autoua.net/media/sale/2013/11/14/IMG_1929.JPG
Только эти диски сделаны немецкой головой, а не румынской Ж...ой.
А теперь скажи об их внешнем виде, охлаждении и возможности контроля тормозной системы.
От себя я лишь скажу, и это подтвердят шиномонтажники, что эти диски попрочнее большинства литых.

  0

1,024

Re: Легкосплавные диски

Олег , внешний вид - бомба !!! А кто производитель и  , если знаете стоимость этих дисков .

  0

1,025

Re: Легкосплавные диски

vmechanic написав:

Олег , внешний вид - бомба !!! А кто производитель и  , если знаете стоимость этих дисков .

Обычные диски с опеля, на зафире такие стояли.

Dacia Logan 1.6 Laureate 2007г. ГБО Stag 4 Eco. Tomasetto AT09. Hana 2000
"Так называемые парадоксы автора, шокирующие читателя, находятся часто не в книге автора, а в голове читателя." Ф.Ницше
Вера - это не наличие каких-то особых знаний, а лишь отсутствие элементарных...
То что в страна в жопе - ещё не повод самому превращаться в говно.
  0