Re: Легкосплавные диски
Той хлам я бачу кодного дня. Недоліки такі:
1-особисто моїм критеріям не підходить виліт(ЕТ). Вирішив купувати ЕТ50 або ЕТ45.
2-більша частина дисків з таких старих машин, що навіть згадувати страшно. Цінники не гуманні.
3-фарба. Після першої мийки вони стануть ідеальними з "Німеччини".
4-перевірка. В моєму випадку можна замовити їх прямо на шиномонтаж і перевірити, але все одно геморно.
Про ЕТ взагалі не розумію, нащо ним перейматися. Плюс-мінус 10 мм - ніякого влпиву на авто не матимуть. Тим більше ви не відчуєте різниці між ЕТ 45 і 43.
А взагалі, звичайно, кожен сам вирішує, що йому купляти. Знаю, що є люди, які принципово нічого б/в не купляють, тільки нове. Особисто я ніколи не лякався вживаних речей, а у випадку з дисками маю більше довіри до тих виробників, яким колись довіряв концерн Рено, анїж до турецкого або китайського ноунейму. Бо той новий и рівний ноунейм може стати квадратним після першої поїздки по наших шляхах.

 
 Лише добавка тиску до 2,4 бара полегшує керування. Ще легше стає, коли теплішає й шина стає більш м'якою. Ще легше стає, коли ставиться шина Нокіан Грін. Але все одно, кермо при викруті не хоче повертатися в нейтральне положення, при повороті потрібно давати більші зусилля ніж на дискі ет43. Але є й свої плюси. З вильотом 38 машина більш плавно проходить нерівності дороги. Машина стає більш м'якою. Отже я вважаю, що виліт 38 абсолютно точно не підходить для Логана МСВ 1 фази




