b1ss написав: я про двигуни, які розроблені під певну марку бензину.
А я про детонацію, яка на низьких обертах з навантаженням присутня у ВСІХ двигунів, з будь-яким пальним, не залежно на яке вони розраховані. Якщо в тебе при "тапці в пол" на 800 обертів детонації нема, значить ти вважаєш таку роботу двигуна за нормальну.
Логан 1.4 - ступінь стискання 9.5, у 1.2 - 9.8. І якщо у 1.2 на 95 преміумі (гарантовано октанове не нижче 95) детонація є на обертах більших за 1000, то про яку відсутність детонації при 800 обертів на 92му у 1.4 може бути мова? На холостих, без навантаження - запроста. З навантаженням - аж ніяк ні.
b1ss написав:щоб переробити його під 76 бензин збільшували камеру згорання
Так, це понижувало ступінь стискання, зменьшувало обертальний момент і потужність, але дозволяло уникнути детонації палива з меньшим октановим числом. У сучасних двигунів електронне запалювання, керуючи яким ЕБУ здатен зменьшувати детонацію пального. Завдяки цьому сучасні двигуни можуть мати більшу ступінь стискання при такому ж октановому числі. При цьому двигун адаптується до октанового числа пального, на якому він працює, що дозволяє працювати і на дуже занижених октанових числах, і використовувати переваги більш стійкого до детонації пального, якщо ним заправитись. Ну от наприклад, двигун того ж Москвича працював на 92му при ступіні стискання 8.8:1 (а в тебе зараз 9.5:1 і може працювати на 80-му, а реально і ще меньше), а на 76-му Москвич працював при ступені стискання 7.2:1.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0