Re: Газ или дизель
раще нову машину взяти хоч і нижчого класу як на мене чим довбатися з вживаною
Золоті слова!
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Купівля → Газ или дизель
Сторінки Назад 1 … 16 17 18 19 20 … 23 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
раще нову машину взяти хоч і нижчого класу як на мене чим довбатися з вживаною
Золоті слова!
Залежить яка вживана.По ціні нового Логана є що вибрати на ринку б/у.Смішно читати коли пишуть витрати на паливо з двигунами 1.6,1.4, та навіть дизелями. На механіці. Якщо ще машина прив'язана 3 роки до оф.ТО(бо гарнтія),то взагалі прорва.
Смішно читати коли пишуть витрати на паливо з двигунами 1.6,1.4, та навіть дизелями. На механіці. Якщо ще машина прив'язана 3 роки до оф.ТО(бо гарнтія),то взагалі прорва.
Ну якщо порахувати, то розхід на пальне між ТО складає десь в районі 30-40 тис. грн., залежно від авто і умов експлуатації. При цьому різниця між офіційним і гаражним ТО складає пару тисяч грн, залежно від складності ТО. Отже "прірва" становить меньше 10% від розходу на пальне. Або, іншими словами, зменьшення розходу пального меньш ніж на 10% компенсує різницю витрат між офіційним і гаражним ТО.
При цьому офіційне ТО забезпечує гарантію, якою б вона не була, але все ж таки це штука корисна.
Larsen,от розкажи мені про гарантію...До своїх обчислень додай втрату в ціні,як тільки машина виїхала за поріг.Знову ж гарантія-якщо норм.виробник,поміняють тобі за 3 роки 2 втулки стабілізатора ціною 250 грн.Це сильно перекриє витрати на ТО? А як воно гівно ломуче,то задовбешся платить в постгарантійний період.Саме смішне що і виробники знають що їхня продукція гівно і в договорі куп-прод.маленьким шрифтом прописують,на що гарантія закінчується,наприклад,після 30т.км пробігу.Але ж хто те читає при покупці.
Залежить яка вживана.
Нажаль вживані автомобілі в Україні на даний момент виїжджені в 0. Ті за якими доглядають та мають маленькі та реальні пробіги перекупаються друзями, родичами, передаються синам чи онукам. Зараз навіть в Германії така ситуація, що турки сидять на телефонах і постійно моніторять нові об'яви і всі авто в гарному стані розлітаються як жменя сімок перед стаєю горобців.
А за нову я кажу не через гарантію, а через то що вона нова і її стан вже буде залежати від людини яка її купить а не надіятись на лотерею, що там дістанеться.
Larsen,от розкажи мені про гарантію...
Гарантія це одн з видів страхування. Як і будь-яке інше страхування, не страхує від всього. Але, на відміну від, наприклад, КАСКО, коштує реально копійки (різниця між офіційним і гаражним ТО).
До своїх обчислень додай втрату в ціні,як тільки машина виїхала за поріг.
Це вже зовсім інше питання. В противагу цьому слід додати до обчислень ймовірність поломок і витрати на їх усунення у авто з різним пробігом, від чого і залежать перепродажні втрати.
Знову ж гарантія-якщо норм.виробник,поміняють тобі за 3 роки 2 втулки стабілізатора ціною 250 грн.Це сильно перекриє витрати на ТО?
Можуть поміняти і щось значно дорожче. Добре якщо воно не поламається. А якщо як у ВАГа бувало з заміною поршнів чи ДСГ? Це все діло везіння, як і будь-яка інша страховка.
А як воно гівно ломуче,то задовбешся платить в постгарантійний період.
Ну а хто знає чи воно гівно ломуче в момент придбання? Це вже як повезе. Ризик завжди є, хоч він і відрізняється між виробниками і моделями, 100% впевненості ніколи нема. А до постгарантійного періоду дійсно все вже буде зрозуміло, і ясно чи варто кататись далі, чи таки краще замінити на інше авто.
Саме смішне що і виробники знають що їхня продукція гівно і в договорі куп-прод.маленьким шрифтом прописують,на що гарантія закінчується,наприклад,після 30т.км пробігу.Але ж хто те читає при покупці.
Як я вже сказав, цей вид страхування дуже дешевий для покупця, тому економічно не може обгрунтувати все, і на довгий період. Хіба що вартість цього страхування добавлена безпосередньо до ціни авто, як у випадку всіляких преміальних марок.
Так що питання користі гарантії таке ж суб'єктивне як і питання необхідності страхування. Люди витрачають тисячі у.о. на КАСКО, і не жаліються якщо через рік нічого не сталось, і ніяких виплат не було. А дехто рахує що те КАСКО не потрібне, якщо купувати надійні авто, паркувати їх в надійних місцях, і обережно ними користуватись. Це як і з будь-якими іншими властивостями авто: одні користувачі готові платити за потужний двигун, інші за великий багажник, але від цього ні одне ні друге не перестає бути корисним. Так само і з гарантією.
Larsen,давай не будемо ганяти сферичного коня в вакуумі.З цією писаниною до любителів епістолярного жанру,їх тут досить.
Скільки б з економив на своїй машині,якби купив з пробігом в 30-40 т/км і віком,хай, 3-4 роки? 5-6т$.
Скільки б з економив на своїй машині,якби купив з пробігом в 30-40 т/км і віком,хай, 3-4 роки? 5-6т$.
А если купить 15-20 лет, то можно вобще в 2-3 куе уложиться... Во где выгода! Только, после нескольких лет владения некрокорчем, почему-то резко расхотелось экономить подобным образом...
Ты б сюда еще бляхи приплел. Я писал за вменяемое б/у.
Larsen,давай не будемо ганяти сферичного коня в вакуумі.
Ок. Тим більше що в нас нема протиріччя по суті, лише по особистим пріоритетам.
Скільки б з економив на своїй машині,якби купив з пробігом в 30-40 т/км і віком,хай, 3-4 роки? 5-6т$.
Ну якщо ти питаєш мене про мою машину, то відповідь буде суб'єктивною, адже мій вибір базується на моїх вимогах. Тому я намагаюсь говорити лише про об'єктивні речі, які однакові для всіх, не залежно від особистих побажань.
Однак конкретно відповівши на твоє запитання - якби я купив моє авто з пробігом в 30-40 т/км відповідь буде трошки несподівана для тебе. А саме - це зробити було не можливо за означенням. Я купував нову модель яка тільки з'явилась на нашому ринку за пару місяців до мого замовлення. З пробігом в 30-40 т/км нічого такого на вторичці не було. А якби хтось і спихав щось подібне, це було б 99% натяком на бракований екземляр, або биток або щось в такому роді, що, однозначно не варте ніякої економії. Звісно, можна було б сказати а чому не РАВ4 моделі 2013-го року, яка продавалась до мого рестайлу? І тут відповідь буде категоричне ні. Мене дорестейловий Рафік не влаштовував по багатьом параметрам (а зовнішній вигляд взагалі з ніг на голову, таке моє особисте сприйняття). Коли я в 2015 році підбирав собі потенційний варіант для апгрейда, РАВ4 обходив стороною як страшний сон. А от з рестайлом 2016 вони навпаки вгадали мої побажання, і те що найбільше доставало в попередній версії особисто мене, виправили якраз мені до смаку. От такий нюанс...
Ну а щодо загального випадку, так, економія в 5 куо на авто вартістю 30 куо, це помітно. Але з іншого боку, це лише 17% за невідому історію авто (а якщо биток?), це б/у-шність (ну ХЗ що там на тих кріслах робили ), це зовсім не те що нове авто. Питання чи воного того варте? Оскільки ти спитав особисто мене, то відповідь однозначно - ні. І як правильно сказав Kap1toshka, я б скоріше зекономив цю ж суму взявши дешевшу комплектацію, або навіть іншу, дешевшу модель авто. Ну от, наприклад, замість того щоб гіпотетично взяти РАВ4 з пробігом 30-40 т/км, я б скоріше взяв новий Сузукі СХ4 або Кашкай, який би вписався десь в ту ж суму. І ця логіка застосовна до будь-чого - замість будь-якого б/у можна взяти нове, нижче класом. Так само і в моєму випадку можна сказати що я взяв новий РАВ4, віддавши перевагу йому, замість того щоб взяти щось вищого класу, з пробігом. Платити пробігом, а точніше навіть б/у-шністю, за вищий клас чи кращу коплектацію я не згоден. Особливо якщо мова про різницю в якихось 16%.
Інша річ коли грошей критично мало, і вже нічого нового впринципі неможливо купити, щоб задовільняло всі необхідні вимоги. От в такому разі, придбання б/у, причому навіть з великими пробігами, як на мене повністю оправдане. Власне я в минулому так і робив, що й не дивно.
Я писал за вменяемое б/у.
Ну, чим меньший пробіг, тим меньша економія, і тим складніше її оправдати. І взагалі - все варте своєї ціни, адже ринок вільний, і ціни формуються від попиту. Раз вони такі, значить на це є покупець, якого це влаштовує. Це вірно як для б/у, так і для нових.
Ты б сюда еще бляхи приплел. Я писал за вменяемое б/у.
Б/У оно и в Африке б/у... Всё дело в степени... Сильно старый автомобиль и несильно, но всё равно бушный, имеют одни и те же риски, просто с разной вероятностью... Именно из-за этой вероятности и падает цена с возрастом! Если ты решил экономить за счёт этих рисков, то логичнее - купить авто с максимальной выгодой и с максимальными рисками - экономия будет самой высокой! Либо ты свою меру и свой баланс риска/экономии пытаешься выдать за единственно верный? Так у каждого этот баланс свой и зависит от приоритетов при покупке авто! Если для меня важна надёжность, то я вобще не понимаю покупку бушного авто дороже, чем стоит новый логан в салоне! То есть я понимаю, что у человека может быть мало денег и он вынужден покупать бушные машины, но если у него есть деньги на нормальную новую машину, то я не понимаю, как можно купить бушные рисковые понты вместо надёжности и гарантии...
економія в 5 куо на авто вартістю 30 куо
А тепер назви мені хоч один агрегат в своїй машині,котрий не можливо відновити за 5т.$? 100% що гарантія,за гарант.період,тобі цю переплату не перекриє.Навіть якщо двигун,то будуть міняти по детально. Заміна поршньової,на твоєму моторі,десь 2,35т у офів.
Але з іншого боку, це лише 17% за невідому історію авто (а якщо биток?)
Биток,гарно битий толковий бляхар виявить. Царапані крила,бампери-де гарантія що на новій сам не втовчеш,чи не допоможуть.Гарантія завода тут не спасає.КАСКО-десь біля1$ в рік,до вартості машини з салону.Якщо кредит то обовязково,плюс купа"мутних" банківських переплат.
(ну ХЗ що там на тих кріслах робили
В транспорті,чи таксях,в комбезі хімзахисту їздиш?
! Либо ты свою меру и свой баланс риска/экономии пытаешься выдать за единственно верный
Я пытаюсь показать,что имея на руках котлету денег не стоит спешить и покупать иллюзию в виде нового автомобиля.
Я пытаюсь показать,что имея на руках котлету денег не стоит спешить и покупать иллюзию в виде нового автомобиля.
Почему сразу "спешить"? Если критериям и требованиям к авто соответствует новая машина, то при чём тут спешка? Вот я, например, просматривая объявления с фильтрами цены для нового степвея, не нахожу ни одной машины, на которую я бы поменял ключ-на-ключ новый степвей... А в эту цену попадает всякое - и бизнесс-класс, и премиум... Потому, как только "котлета" достаточно распухнет, я, без всякой спешки, отнесу её в кассу Рено...
Потому, как только "котлета" достаточно распухнет, я, без всякой спешки, отнесу её в кассу Рено...
https://auto.ria.com/search/?category_i … ;price_do=
https://auto.ria.com/auto_renault_sandero_21915752.html
Новый 397000 т/грн.
Переплата-111000т.грн=4200$
Покажи мне что там может вознаеб... и его нельзя будет востановить за 4200$?
Опять же,навернется? Зная эти машины-не факт.А что переплатишь-факт.
100% що гарантія,за гарант.період,тобі цю переплату не перекриє.
Ну так діло ж не в одній тількі гарантії. Вживане авто це ще більша лотерея. Ризики отримати сюрприз з ним значно більші ніж з новим авто. А відсутність гарантії лише погіршує ситуацію. Навіть якщо поодиноку проблему можна виправити за ці гроші, то вже послідовність проблем може обійтись дорожче, а нарватись на таке як раз таки більш ймовірно з б/у ніж з новим. Крім того, не забуваємо про час, нерви, і ризик "застрягнути в дорозі" в самий непідходящий момент, що може коштувати значно більше (наприклад поламався по дорозі в аеропорт, ага). Тут вже зовсім не питання гарантії, а саме ймовірність поломок придбаного авто. У нових вона доволі низька. У б/у - лотерея: може бути як у нової, а може бути "нунах". Сам розумієш. Тому якщо мені не вистачає тих 5куо, я краще візьму дешевшу модель, але без лотереї.
Биток,гарно битий толковий бляхар виявить.
Послуги бляхаря ти в ціну врахував? Якщо перебираючи варіанти довдеться до нього звертатись десятки разів? Бляхар, діагностика - це все абсолютно необхідне, але ніякої гарантії всеодно не дає, і хоч і знижує ризики, всеодно вони залишаються непорівняно вищими ніж у нового авто.
де гарантія що на новій сам не втовчеш,чи не допоможуть.
В цьому відношенні ніякої різниці між новою і вживаною нема, тому це не аргумент взагалі. Але якщо попадеш в ДТП на вживаній, у якої витягували силові елементи кузова, більша ймовірність травм ніж на новій. Плюс всі ризики з системами пасивної безпеки, які в б/у можуть працювати гірше, або не працювати взагалі, в порівнянні з новою. Знову ж таки - це лотерея.
В транспорті,чи таксях,в комбезі хімзахисту їздиш?
Не їзджу взагалі! Ні, ну я насправді не такий бридливий, багато років на вживаних їздив, причому з довгою і сумнівною історією. Так що це не смертельно. Але якщо вже платити понад 20 куо, і за це отримати такий, скажімо так, потенційний і не зовсім приємний сюрприз, то це напевно не дуже приємно. Друге діло коли платиш там нехай 5 куо, тоді все ясно, що за такі гроші хотіти? А вже за 25 це якось не вписується в загальну картину. Це все звісно діло особисте (знову ж таки), але новизна все ж таки перевага, і чогось вона варта. Просто для кожного її вартість різна.
покупать иллюзию в виде нового автомобиля.
Нове авто не ілюзія. В нього є ряд об'єктивних переваг. Я розумію що, можливо, особисто тобі ці переваги недостатньо суттєві щоб за них платити, а можливо взагалі настільки непомітні що тих назвав ілюзією, однак для інших людей ці переваги явно варті тої ціни, яку за них просять. І це об'єктивний факт, підтверджений продажами нових авто.
Давай відразу з висновками досвідченого бляхаря, а то так там суцільний шрот може бути.
А відсутність гарантії лише погіршує ситуацію. Навіть якщо поодиноку проблему можна виправити за ці гроші, то вже послідовність проблем може обійтись дорожче, а нарватись на таке як раз таки більш ймовірно з б/у ніж з новим
Найшов проблему-вигнав,к туям,на базар.Втратив-100$,а може й наварив,залежить від тебе.А зновою будеш 3 роки ходить,заглядати Представництву до рота і не факт що вирішать.А ходить будеш,бо переплачені 5т$ будуть пекти.
у якої витягували силові елементи кузова
Откривай очі коли купуєш.
Давай відразу з висновками досвідченого бляхаря, а то так там суцільний шрот може бути
Прям по фотографії?!Кажуть Алан Чумак,нажаль,помер.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2018-07-19 12:31:02[/merge_posts_bbcode]
але новизна все ж таки перевага, і чогось вона варта. Просто для кожного її вартість різна
Діло,як то кажуть,хазяйське,платить чи не платить.
https://auto.ria.com/search/?category_i … ;price_do=
https://auto.ria.com/auto_renault_sandero_21915752.html
Ни в одной их этих объяв нет нужной мне машины...
Вот, нарыл нужную:
https://auto.ria.com/auto_renault_sande … 19903.html
Так сколько там переплата?
А я не искал нужную тебе машину.Я показывал,наглядно,что сколько стоит.
А я не искал нужную тебе машину.
В этом и разница...
Купить шопопало, абы подешевле - не мой вариант! )))
Вот, нарыл нужную:
С типтроником?!
Уже одна надергалась,давай другого...
Вопросов больше не имею-успіхів.
Так сколько там переплата?
Она старше 3 лет?
Георгич - палишся...
"Георгич" шутит. В 48+ тыс менять ремень... ну только Георгич и может такое советовать (как и советовать лить полное дер..мо вместо Пульса, советовал лить обычный, да еще WOG овский ДТ от которого потом проблемы). Его на 60 меняют. Надеюсь сменю до 60тыс машину или еще лучше дочка пусть добивает ее. Но судя по тому как машинка ездит - ей рано еще в утиль, очень рано. Главное лить ОККО и только пульс и будет она возить еще наши попы. А ездит она обалденно тем более не зимой.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2018-07-19 14:01:00[/merge_posts_bbcode]
Б/У оно и в Африке б/у... Всё дело в степени...
Aprox все верно 100 раз. Не слушай никого. Каким бы заманчивым не было это БУ оно все равно БУ и ломаться оно будет в разы чаще причем нужно будет искать какие то редкие мелочи возможно. И тут даже дело не в деньгах, а еще и во ВРЕМЕНИ которое потом драгоценно тратишь на эти мелочи. Ну если времени валом и кроме как ездить за запчастями и валятся под машиной, тогда оно бу имеет смысл. Для кого это цель жизни или кому реально нечего делать и это хобби. Новый авто всегда будет новым авто, а 7ми летняя, даже Мазда, будет уже 7ми летней маздой со всеми вытекающими проблемами. Лучше новый Степвей с хужим пластиком чем старая 10ти летня Хонда с хорошим пластиком на вкус. Вот я так мыслю ибо ездил на старой Мазде и все помню хоть машинка была неубиваемая но... Пример - сосед по "парте" купил Хонду 12 лет мол автомат хо и она не ламаеца (оказалось только в теории). Ну 13 литров в городе не в пробках. Стекло разбили - еще попробуй найди на нее (старая хонда HRV снятая с производства ибо не пошла у них) пасажирсокое заднее окно. Только разборка. И так во всем. В итоге отдал 11куе и чаще маршруткой ибо жрет много и тд тп. Добавил бы 2 куе(для него не проблема) и купил бы Степвея (или того же MCV если вагон нужен или даже Сандеро) и не слазил бы с него как я. Рабочая лошадь. Но ему подавай С- статус. Рыно мол это "брычка". А мне офигенно зашла эта брычка и хочу уже более новую брычку от Рыно но пока планы другие.
тоді в сраку той гібрид краще нову машину взяти хоч і нижчого класу як на мене чим довбатися з вживаною.
Очень верно и доходчиво подмечено.
Можно я немного побуду az74? Мы ваще помним, о чём тема?
Лучше новый Степвей с хужим пластиком чем старая 10ти летня Хонда с хорошим пластиком на вкус.
Если закидон в мой огород,то на новый Степвей не поменял бы.А выиграл бы-спихнул на базар,по тихому,что б и не знали. По расходу-последний заезд в 700 км показал расход 120грн/100км(трасса).Это в солярочном эквиваленте 4,7л на 100км.Груженная машина,весом под 2 тонны,3 взрослых и ребенок в кресле,плюс чемоданы.Средняя 86км/ч.Круиз-120.Степвей так сможет? Это все сидели развалясь,никто колени ушами не накрывал,не слушали рев мотора на обгонах. Ах да клиренс у Степвея 195 против 150...Беда.Но думаю 4,5 сантиметра переживу.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2018-07-19 15:06:03[/merge_posts_bbcode]
Можно я немного побуду az74? Мы ваще помним, о чём тема?
Это в солярочном эквиваленте 4,7л на 100км.
Вот здесь,думаю и будет плавный переход к главной теме.
Груженная машина,весом под 2 тонны,3 взрослых и ребенок в кресле,плюс чемоданы.Средняя 86км/ч.Круиз-120.Степвей так сможет?
Я же говрил про хобби Так и есть. Степвею просто так не нужно. Это не грузовое авто. Кому грузовое нужно - берем МСВ Логан или Лоджи и все будет можно. Забыл как то упомянуть чтобы быть в тебе - берем ДИЗЕЛЬНЫЙ МСВ а не ГБО
Сторінки Назад 1 … 16 17 18 19 20 … 23 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Купівля → Газ или дизель
Згенеровано за 0.203 секунд(и), виконано 88 запитів