Yeka написав:З площадки взяв, на площадці лишив. Салон,базар і Авторіа не єдині місця де машини продають.У кожного порядного офа є площадка з б/у машинами.
Точно. Я про це не подумав. Правда там вибір обмежений але якщо щось знайдеться то непоганий варіант в плані трейд-іну.
Yeka написав:Якщо в машини летять опорні підшипники,то вони й летітимуть
Ну що ти таке говориш? Що і як би не летіло, у авто яке вже пройшло 30-40 тисяч, до його вильоту залишилось меньше часу, ніж коли це авто виїзджало з автосалону. Чи в нових авто щось летить частіше ніж через 30-40 тисяч? От таке авто новим точно брати не варто. А б/у тим більше. Китай такий - ризики як у б/у. Правда і ціна теж. Так що я його так само не розглядаю.
Yeka написав:Гаражних,доволі пристойних СТО,валом.Запчастини-открий Екзіст,або Автопро,розборка...Бери-не хочу.
Я не хочу брати, шукати, виясняти, домовлятись, і т.д. і т.п. Це все - час+нерви. Як раз таки з офами в 100 разів простіше. Там є лише одне: загнав і не паришся. Про це й мова.
Yeka написав:Мотор перебрати -3 дні.Ориг.деталі будеш чекати,якщо на складі немає тижнів зо три.Це якщо є на хабі в Європі,а може і не буть...
А тіпа з не оригіналом не можна нарватись на проблеми і потім втратити купу часу на їх розрулювання? І гаражні сервіси всі такі класні що нема ризику нарватись на халяву і потім ще два рази заганяти, причому на другий вже до інших? Слухай, я через це вже колись проходив. Дякую, але якщо є фінансова можливість, краще вже офи.
Yeka написав: А скільки машин гарантійних женуть на Київ,бо в регіонах не можуть правильно продіагностувати.Прикинь скільки стане така поїздка?А це не просто приїхав і ось я,запишись,підгадай свої плани...
Ага, а гаржний сервіс все правильно продіагностує і зробить. Слухай, ти не розумієш головної думки - сенс в тому щоб якомога зменьшити ймовірності серйозної поломки. Питання не в тому як і де її краще усувати, а в тому що я не хочу її мати взагалі. І нове авто проїздить на тих самих 30-40 тисяч довше до її виникнення. Розумієш? Це ж просто як 2+2.
Игорь Петрович1 написав:Есть друзья, которые любят просто менять машинки часто. Долго не держат,если что то не то ,спихивают сразу. Ну потеряют пару сотен или даже в прибыле будут)
)) Газ больше выгоден на малолитражке с малым расходом,вот как логаны 8 клапанов)Да все мы ездим на б/у машинах,если разобраться. Но кто то тешить себя типа гарантией,но если на первых десяти тысяч ничего серьезного не поломалась,то всё остальное это расходники.
Ну от, правильно! Але тепер подумай - невже дивно що я краще зекономлю на чомусь іншому? Ну от, наприклад, візьму біднішу комплектацію чи навіть модель? В моєму випадку, новий Кашкай точно можна взяти не дорожче за мій РАВ4 з пробігом в 30-40 тис. Так що краще, ризикувати на РАВ4, чи не ризикувати на Кашкаї? А якщо є можливість взяти РАВ4 новою, без ризику, я краще візьму її, і ризикувати не буду. Логічно?
Але це мої пріоритети. Якщо комусь важливіше зекономити на ризиках заради кращого авто або богатшої комплектації, я це можу зрозуміти. Просто це не аксіома, адже у всіх різні потреби і можливості.
Yeka написав:Як ти уявляєш відмовитись від гарантії?! При покупці скажеш мені гарантії не треба,не завертайте.І тут такі,гоп-ля,тобі мінус 4т$ від прайса?! Вартість ТО,в цьому випадку, діло десяте.
Правильно! Ніхто тобі не зкине в ціні за відмову від гарантії! Єдине на чому можна зекономити відмовившись від неї, так це на ТО. Все. Отже ціна гарантії це різниця в ціні ТО. Інші витрати при покупці, з точки зору покупця, не оправдують гарантію, а лише інші переваги нового авто, такі як меньша ймовірність поломок, відсутність сюрпризів від попередніх власників і тому подібне.
Yeka написав:І я не знаю.Але є приклади,хочеш зекономити(заробити)-шукай.
Почекай. Я отримаю гірший товар, потрачу на це купу часу, нервів, можливо грошей на поїздки з діагностиками, але зекономлю? А чи не вилізе ця економія боком? Ти ж не можеш ганартувати що я взагалі щось подібне знайду, правда? А от втратити в пошуах можу багато. От і ще одна перевага нового авто - вибираєш точно те що хочеш, з мінімальною тратою часу і нервів, без ніяких ризиків. Так, я і за це готовий заплатити більше. Невже це дивно? А заробляю я іншим способом, там в мене краще виходить ніж торгівлею вживаними авто.
Yeka написав:Бо це вже аргументи "нижче пояса".Далі почнем випитувать хто жінку незайманою брав,а хто з 2 дітьми?
Ну чого ти так? З жінкою це вже навіть не нижче пояса, а тупо хамство. А одежа це ж звичайна річ, що в ній такого що нижче пояса? В порівнянні з машиною? Навпаки часто люди до своїх машин ставляться чутливіше ніж до одежі. Та й не дивно це - одежа дешева, часто міняється всеодно, свого роду розхідник, чого до неї прив'язуватись? Авто інша річ, його міняють рідше, його більше бережуть, все ж таки штука значно дорожча і така від якої більше залежить, на яку більше покладаєшся. Часто люди для своїх авто навіть імена придумують, мало не членом сім'ї сприймають. З одежою таке буває значно рідше.
Короче, щоб не нижче пояса, переформулюю запитання. За що, на твою думку, варто переплачувати в купуючи нову одежу в порівнянні з секонд-хендом?
Yeka написав: Але ж ти за цю віртуальну можливість(на момент покупки нов.машини) переплачуєш 104т грн.Не за дох.?!
Ні, ні. От якраз таки переплачуєш не за гарантію, адже як я вже пояснив, відмовившись від неї, ти меньше не заплатиш. Значить ця переплата за інші переваги нового авто. Це якщо дивитись з точки зору покупця.
[merge_posts_bbcode]Added: 2018-07-19 19:01:34[/merge_posts_bbcode]
Игорь Петрович1 написав:Да все мы ездим на б/у машинах,если разобраться.
Так, питання тільки в тому хто і як її користував до того. Ну це тіпа як Yeka про борщ написав - одне діло коли доїдаєш свій борщ, який їв з самого початку, інша річ якщо доїдаєш борщ, який до тебе їв невідомо хто.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0