Тема: 200ткм, розхід газу, бензи і масла
Осені 2017 помітив збільшення розходу газу з 10 до 11л міського циклу. Тоді ж почався і жор масла. Якщо попередні 150ткм на Elf NF 5W40 і далі 40ткм на Shell Helix Ultra 5W40 від заміни до заміни (15ткм) рівень падав в межах похибки, то почало трасою брати біля 0,1л на 100км (містом значно менше). Режим руху - спокійніше середньостатистичного, траса 100-110км/год спокійно. Нічого особливого з автом перед початком жору не робилось, а з двигом взагалі нічого. Якраз в той момент було регулювання клапанів і якщо всі попередні рази за 30 ткм випуск просідав з 0,30мм до 0,20-0,25мм, то цього разу було 0,30-0,35мм. Тобто зазори залишились, навіть виросли.
Видимі підтікання усунуто: пер. сальник РВ, прокладка піддона, кільце масловимірного щупа. Замінив сальники клапанів, хоч були в доброму стані. Глушак без чорноти і мокроти, що на виході, що біля вип. колектора. Свічки чисті, хоча білуваті як на бідній суміші. Але LTFT +-5℅. Лямбда чиста, жива, міняв з задньою, ефекту 0. На бензі LTFT пре в +50%, підозра на кокс бензофорс, вмию. Легко виріс МАР: з 0,27-0,29бар до 0,30-0,32. Дуну димом. Дросель особо не в маслі. У вп. колекторі масла трохи додалось і мокріє довкола прокладки вп. колектора. Поршня: від 1го мокруватого, чорного до 4го чистого. Компресія рік тому 12,3 12,2 12 12,7. Зараз двічі пройшовся Хадо Антикокс. Поршня всі чисті. Компресія 13 13 13 13,8. Жор масла трохи впав 0,06л на 100 траси.
Ще рік тому помітив, що раніше починається відскок УОЗ від детонації. Було при 3500об і МАР 0,7-0,8бар, тепер вже при 2800об. До решти параметрів ЕБУ претензій нема.
Дякую, хто дочитав. Якісь ідеї?