Re: Эксплуатация ГБО
От Сіренький замінить і викладе осцили Аляски і Тура.
Аляска. Робочий тиск 1,2.
Газу в балоні достатньо
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → Эксплуатация ГБО
Сторінки Назад 1 … 32 33 34 35 36 … 48 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
От Сіренький замінить і викладе осцили Аляски і Тура.
Аляска. Робочий тиск 1,2.
Газу в балоні достатньо
rk03, останні часом зустрічав цікаву інформацію про корекції по тиску.
Ніби вже не правильно налаштовувати по бензочасу.
Потрібно робити просто в математичних розрахунках.
Розжуй))
Evgenий, як ти розумієш екстравприски і чому 1мс?
Сіренький, нам тре стабільну калорійність порції вприску незалежно від тиску. Стабільність це незмінний бензочас. Як ти це зробиш, не має значення. І, в тебе єдина кор-ія, яку задаш, а що нам зі Стагами робити, коли ми вносимо поправку на зашиту поправку? Як нам рахувати?
rk03, стосовно налаштувань.
МАП таки завищений 0.31.
Клапана крутив 8 тис назад.
Правда зазори напевно виставлені 0.1-0.25, або 0.15-0.25
Пшикав карблінером біля дроселя при знятому корпусі воздухана - ніби все гуд.
Ти ніколи не дивився показник навантаження на двигун? Він у мене на їх завжди близько 30%. Чи то просто багато?
екстравприски і чому 1мс?
Не знаю Я там ничего не трогал
Тем временем длительная стала +3,9 Думаю, что этому посодействовали индивидуальные коррекции форсунок.
Сіренький, 0,31 трохи завищений, та не смертельно. У мене теж підріс. Не думаю, що 0,25 мм тому причина.
Не дивись на навантаження. Часто показує абсурд.
Evgenий, вище 1,2бар вітку я б трохи прямішою зробив. Підчас настройки кор-ії, т-ра або навантаження мабуть змінились. Для термокор-ій поставити перехід на газ 30° і від нижчої т-ри газу зробити кор-ії, бо занадто низько крива йде при низьких т-рах. Як відрізняється газовприск від бензо на 12мс і 3-3,5 т об? Мін. тиск редуктора можна на 0,6бар. Що у параметри/доп. настройки? Хани фізично в однакових умовах: кут установки, дюзи, довжина шлангів, штуцера в колекторі? МАР з дроселя?
Екстра, між основними, додатковий, короткий вприск для кращого наповнення циліндра бензом. Повільні газфорси їх не встигнуть відпрацювати, тому є інструмент обмежити нижню межу бензовприску. Ніби добре, але як газмозги це роблять. Приходить початок бензоімпульсу, мозг чекає цю 1мс, щоб переконатись чи це екстра, чи основний імпульс. Екстра - ГФ закрита (цю 1мс він + до наступного основного в цей циліндр), основний - відкриває ГФ, але з затримкою 1мс. А ще маємо 1мс на обробку газмозгом і 1,5-3мс на відкривання форси, і ще час проходження газу до клапана. От і може наступити момент, що клапан закрився, а газ ще подається. Тобто в циліндрі бідно. А ще Аляска провалилась і газвприск ще видовжився.
вище 1,2бар вітку я б трохи прямішою зробив.
Ок. От 1,2 до 1,35 почти прямая. На ходу подстраивал при температуре газа 53 градуса . Ориентировался на короткую. Более высокие давления достаточное время не наблюдал.
Кстати, сегодня Аляска на мгновение выдала давление 2,2 (торможение двигателем после разгона на подъеме)
занадто низько крива йде при низьких т-рах.
Переходит на газ при 45 градусах редуктора. При этом температура газа как на улице. В диапазоне примерно до 30 градусов газа похоже еще ниже нужно опустить( короткая опускается до -35). На улице сегодня -7. Вечером еще раз проверю.
Як відрізняється газовприск від бензо на 12мс і 3-3,5 т об?
При разгоне в районе 3000+ газовпрыск равен или чуть меньше бензинового (около 8мс вроде).
Гляну еще раз внимательнее.
Мін. тиск редуктора можна на 0,6бар
Ок.
Що у параметри/доп. настройки?
Коррекции для форсунок, при которых, короткая, при включении газовых форсунок (по одной поочередно), похожа на бензиновую. Кроме того. Устранилась "мелкая дрожь" при работе на газу на ХХ.
Упс. Не то. Посмотрю. Вот:
И еще RPM пока что так:
Хани фізично в однакових умовах: кут установки,
насколько я видел, да.
МАР з дроселя?
На единицу меньше, чем "газовый"
Ніби добре,
Понял. Попробую отключить (ставлю значение "0" ?)
Добавлю.
При прогреве после перехода на газ короткая от - 25 до - 35. При этом длинная лезет в плюс (с +4 до +40 за 10-15 минут) как так? Длинная же это усредненная короткая? Или нет ?
Немного подправил RPM. Добавил по 2-3 % в районе 2000 оборотов в диапазоне 2,5-6 мс. Появился отклик на нажатие педали газа. Еще проверю что получилось.
Ок. От 1,2 до 1,35 почти прямая. На ходу подстраивал при температуре газа 53 градуса . Ориентировался на короткую. Более высокие давления достаточное время не наблюдал.
На ходу трохи не те. На ХХ і дивитись щоб т-ра газу не змінювалась і бензовприск на бензі. Вищий тиск дістанеш скинувши вакуум з реда.
Переходит на газ при 45 градусах редуктора. При этом температура газа как на улице. В диапазоне примерно до 30 градусов газа похоже еще ниже нужно опустить( короткая опускается до -35).
Якщо доведеться аварійно на газу стартувати, пригодяться кор-ії при < т-рах.
Т-ра газу вулична, тобто -7°? Як тоді на газ перейшла, коли в тебе мін т-ра газу задана 0°?
rk03 написав:Як відрізняється газовприск від бензо на 12мс і 3-3,5 т об?
При разгоне в районе 3000+ газовпрыск равен или чуть меньше бензинового (около 8мс вроде).
Гляну еще раз внимательнее.
Як добре вдавити тапку, 8мс?
rk03 написав:МАР з дроселя?
На единицу меньше, чем "газовый"
Попробую отключить (ставлю значение "0" ?)
Вакуум фізично з дроселя, чи з колектора?
Став 0мс.
Добавлю.
При прогреве после перехода на газ короткая от - 25 до - 35. При этом длинная лезет в плюс (с +4 до +40 за 10-15 минут) как так? Длинная же это усредненная короткая? Или нет ?
Про довгу правильно, але яка довга? У нас їх дві. Дивишся рідними Торковими чи ДДТшними екстрапідами?
Які часи бензи і газу зразу після переходу?
Зразу після переходу на газ скинь вакуум з реда, заглуши вакуумний шланг і плюнь на штуцер, чи газ не пре. Ще спробуй відключи в доп. настройках сброс в катофі.
Вищий тиск дістанеш скинувши вакуум з реда.
Так и делал. Потом на ходу подстроил чуток
Як тоді на газ перейшла, коли в тебе мін т-ра газу задана 0°?
В момент перехода +1 была.
пригодяться кор-ії при < т-рах.
После перехода на газ короткая лезет в минус. Поднять LTFT понижением температурной коррекции не получилось. К нулю приблизилась только при температуре около 30 градусов.Это было вчера.
Сегодня. Получилось удержать короткую около 0% при теппературе газа от 0 до +10. Потом легкий минус (5-10) , ну и градусов с 30 уже около нуля. Но кривулька коррекции знатная получилась
Як добре вдавити тапку, 8мс?
Не. Не сильно. Это было вчера.
Сегодня. 3400+ оборотов, тапка в пол 10,7-11,2 мс. Примерно одинаковое время. Давление не глянул
Вакуум фізично з дроселя, чи з колектора?
с коллектора.
Дивишся рідними Торковими
Торковыми.
Які часи бензи і газу зразу після переходу?
Бенз4,2, газ 3,8.
Зразу після переходу на газ скинь вакуум з реда
Попробую и напишу. Плюнуть прицельно не получается Будем тренироваться
Ще спробуй відключи в доп. настройках сброс в катофі
Ок
После перехода на газ короткая лезет в минус. Поднять LTFT понижением температурной коррекции не получилось. К нулю приблизилась только при температуре около 30 градусов.Это было вчера.
Сегодня. Получилось удержать короткую около 0% при теппературе газа от 0 до +10. Потом легкий минус (5-10) , ну и градусов с 30 уже около нуля. Но кривулька коррекции знатная получилась
Нащо піднімати LTFT, вона ж в +ах вже? LTFT яка в Торку, це довга від ХХ до макс нагрузок. ЕБУ ще оперує довгою тільки для ХХ. Тобто, їздиш, фіксується якась загальна LTFT. З її врахуванням встановлюється певна LTFT на ХХ, яку в Торку не видно. На прогрітому обнуляй тріми і зразу настроюватись по всьому діапазону, тримаючи STFT біля 0 або біля бензової, періодично перемикаючись на бенз у тих же режимах.
На холодну у мене на бензі STFT біля +40%, на газу я увігнав її біля +10-15%. Якщо зроблю в 0 перехід на газ буде з дригом. Різниця в 40% завелика.
Сегодня. 3400+ оборотов, тапка в пол 10,7-11,2 мс. Примерно одинаковое время. Давление не глянул
Майже добре, ще б трохи з<ти до 9,7-10,7. Пиши осцилку і дивись тиск.
rk03 написав:Вакуум фізично з дроселя, чи з колектора?
с коллектора.
Не гут, пульсації тиску в трубі циліндра > ніж в дроселі.
Нащо піднімати LTFT
Пробачте дядьку Следует читать STFT .
настроюватись по всьому діапазону, тримаючи STFT біля 0
Так и делаю.
На холодну у мене на бензі STFT біля +40%
У меня при прогреве на бензине STFT около нуля крутится...После перехода на газ лезет в минус. Если поднять до нуля или в плюс- неустойчивая работа (с подпукиванием). При прогреве МАП около 40 вплоть до 800 об (ХХ).
дивись тиск.
Сегодня ехал на остатках газа. Подправил коррекции давления в диапазоне 0,8-1,2
Замінив я свою п'ятирічну Аляску на КМЕ Тур. Останній точно гірше гріє газ. Орієнтовно на 10 градусів. Просадку поки не помітив. Стає на логан ідеально на'' мцсце Аляски. Єдиний нюанс датчик температури трохи заважає тосол ним шлангам.
Сіренький, Графики работы ))) очень интересно
Сіренький, Графики работы ))) очень интересно
Поки нема часу.
Буду робити загальне переналаштування системи тоді скину осцилограму.
Але явно Аляска яка на старості просідала моментально з 1,2 до 0,8 на другій передачі.
Не гут, пульсації тиску в трубі
Сверху не видно куда трубка идет. По возможности проводку подниму и гляну.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2018-12-20 17:46:38[/merge_posts_bbcode]
Стає на логан ідеально
Снял и поставил или еще что то доустанавливать нужно?
Та да, у самого аляска - её кривая по давлению очень интересная... когда газ заканчивается (остаётся 3-5)... начинаются цирки, может переключится раз пять на бенз, а потом ещё 40 км проехать
Снял и поставил или еще что то доустанавливать нужно
ні. Перекрутити датчик температури і все.
rk03 написав:настроюватись по всьому діапазону, тримаючи STFT біля 0
Так и делаю.
Після обнулення, бо невідомо яка LTFT ХХ.
У меня при прогреве на бензине STFT около нуля крутится...После перехода на газ лезет в минус. Если поднять до нуля или в плюс- неустойчивая работа (с подпукиванием). При прогреве МАП около 40 вплоть до 800 об (ХХ).
Свічки і їх зазори давно, а то виглядає, що багата газова запалюється, а норм і бідна зле? Або пофорсуночні поправки на гарячу добрі, а на холодну різнобій. Пробуй баланс форс на холодну перевірити, або по одній на бенз перекидай. З МАРом знову не добре. У мене при -7° за бортом стартує з 0,36-0,37 і з прогрівом до 0,29-0,31. Димогенератора поблизу нема?
Свічки і їх зазори
Новые оригинальные.
на холодну різнобій.
Скорее всего. Похоже таки оставшиеся три тоже пора менять
З МАРом знову не добре.
Только что заметил. МАП стал 29-31 Что то где то засралось?
После танцев длительная уже пару дней +7 Газ только UPG. Картинки:
Хвостик верху карты (на 10-13мс) должен будет измениться. Потому как после вчерашнего уточнения коррекции по пониженному давлению сильно тапку не давил. Хочу расход посмотреть.
Впечатления. На педаль газа машинка реагирует бодренько ( бодрее, чем на бензине). Судя по показаниям БК газа немного переливает? На бензине расход 7,2 л/100км, на газу- 6,9л/100км. Маршрут +/- одинаковый- 70 км в один конец (Борщаговка- Борисполь+4км ). Пробки одинаковые не всегда
когда газ заканчивается (остаётся 3-5)... начинаются цирки,
Подправьте коррекциями по давлению. Если тапок не давить, то едет "до конца" Вернее после дня отстоя плавненько еще 3-4 км можно проехать
Лево, получилось Стага с Андроидом подружить?
rk03 написав:Свічки і їх зазори
Новые оригинальные.
Зніматимеш свічки, зроби 0,8-0,9.
Только что заметил. МАП стал 29-31 Что то где то засралось?
ХЗ, навряд чи. Дросель, рхх давно миті?
После танцев длительная уже пару дней +7 Судя по показаниям БК газа немного переливает? На бензине расход 7,2 л/100км, на газу- 6,9л/100км.
Від 5мс до кінця картою на 2-3кліка підніми, щоб графік плавно без зломів йшов. LTFT краще від 0 легко в мінус (до 5%), клапана живіші, динаміка веселіша.
Все ж термо і тиск- корекції якісь звірські виходять, але раз тріми нормальні - най буде.
Дросель, рхх давно миті?
Перед зимой. Пару тык назад заглядывал. Были условно чистые.
Від 5мс до кінця картою на 2-3кліка підніми
Я пробовал. Если поднять даже на 1 клик, то газовая кривая станет выше бензиновой. Зазор между ними будет в 2-3 толщины линии графика и LTFT будет минус 15-20. На моем маршруте 70 км (50/50 город/трасса). Пока "измеряется" расход, пару дней трогать ничего не буду (разве что в таблице что то подправлю). Жену к этому делу я таки приобщил
LTFT краще від 0 легко в мінус
На бензине LTFT +9,2 (на тестовом маршруте). На газу сейчас все время +7,2. В начале экспериментов LTFT на трассе падала к нулю или в небольшой минус, а по городу росла до +20.
Evgenий, stag bt remaper на моём Meizu в никакую не хочет открывать окно с настройками блютуза (( , с планшетом на windows10 и ноутом - прекрасно работает.
По поводу коррекций... как то лень ща лезть туды, в планах санчало замена мультика на балоне и замена трассы на термопластик... и только потом такие мелочи
Сторінки Назад 1 … 32 33 34 35 36 … 48 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → Эксплуатация ГБО
Згенеровано за 0.167 секунд(и), виконано 86 запитів