Re: Эксплуатация ГБО
хочу форсы stag w03
Отверстие в них маловато вроде бы. Нужно что то вроде 2,1-2,2мм, а у них 1,5мм. Почему они?
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → Эксплуатация ГБО
Сторінки Назад 1 … 34 35 36 37 38 … 48 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
хочу форсы stag w03
Отверстие в них маловато вроде бы. Нужно что то вроде 2,1-2,2мм, а у них 1,5мм. Почему они?
Лево написав:хочу форсы stag w03
Отверстие в них маловато вроде бы. Нужно что то вроде 2,1-2,2мм, а у них 1,5мм. Почему они?
в них дюзы растачиваются и по рем пригодности, вроде повеселее чем хана
Evgenий, а форси ти таки мив чи ні? Ще кілька разів вмити або на стенді разок. Вдасться, то Аляску форсанути, або на Тура.
Лево, у тебе форси першими просяться.
Якраз в суботу міняв дохлу Баракуду (160ткм догори ногами) на W03. На 1.4 Логан 2,15мм. На 1.6 мабуть 2,3-2,4 буде. Пізніше кину фоту. Стають впритирку до воздухана.
форси ти таки мив чи ні
Не мыл Все некогда
Ну уж раз пошла такая пьянка с заменой редукторов и форсунок, хочу спросить -- какие есть варианты замены для редуктора Аляски и форсунок ОМВЛ. Ну или на худой конец -- что не стоит устанавливать.
Пізніше кину фоту. Стають впритирку до воздухана.
Чому баракуда а не Хана?
Фото вже чекаю.
Шланг по бензорампі. Крайня права форса розвернута взад інакше впирає у ВКГ воздухана. Три ліві теж пасувало розвернути взад (так по висоті далі від воздухана), але тут засвердлено у впуск так, що шланги заламаються. Одягати шланги сама кама-сутра, зате довжиною см по 8.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 26th Dec 2018 23:10:06[/merge_posts_bbcode]
alexei74, та ж писано вже, оптимально Tur i AC W02, W03.
Чому баракуда а не Хана?
Шо приїхало, те й викидав. Наступного тижня знов Логан і ампутація Хана 2002 догори дригом, теж біля 150ткм пробігу.
rk03, чому не Хана або Баракуда на Гометах?
Неремонтабельні.
Лево, подскажите. В закромах нашелся генератор Г3-111. Хочу применить его для управления форсунками при промывке.
В качестве развязки хочу применить твердотельное реле типа SSR-40DA-H. Питание форсунок от аккума или зарядки. Должно получиться? Частота сигнала там нужна будет 100-200 гц.
Evgenий, Реле через чур мощное )) сюда такое не надо, да и смотреть на что то быстро срабатывающее что то вроде MOSFET AOD4184
Реле через чур мощное ))
Мощность то такое. Засада в том, что реле в наличии есть Сомнения грызут по времени срабатывания и нужно ли срезать отрицательную полуволну меандра с генератора?
Evgenий, Ага, вопрос в сработке - 10 мс
От Сіренький замінить і викладе осцили Аляски і Тура.
А там, глядишь, Сіренький подробнее расскажет нам про кме тур
Тиск на редукторі 1,25-1,2.
Коливається але переважно ставив так щоб було 1,25
В програмі робочий 1,2.
Компенсації налаштовані і перевірені запиранням клапану та виробленням газу.
В балоні десь 10л газу.
Максисмум, що вдалося "просадити" Тура це 1,13Атм.
Закид до 1,66.
Як на мене дуже достойно.
При тиску 1,2 на Турі і нових компенсаціях машина поїхала по іншому.
Аляска теє витягувала але був відчутний провал.
В таких режимах Аляска вільно просідала з 1,25 до 1-0,9, місцями 0,8атм.
Регулюється Тур десь від 0,8 до 1,6атм.
Якщо хтось хоче стабільного тиску і нормального налаштування системи то дуже раджу KME TUR.
В простому режимі при різкому активному натисканні на педаль тиск не просаджує.
Сіренький, температура газа 30 и не выше? До 30 прогревается быстро?
У меня на Аляске при температуре редуктора 73 градуса температура газа 45 и выше.
30-35 получается на ХХ с открытым капотом при температуре на улице ниже нуля.
Evgenий, Ти правий газ гріє гірше ніж Аляска.
rk03 дав мені чітке пояснення стосовно того як гріє.
Вся причина в камері тосольної рубашки Аляски.
Аляска гріє краще, але в мене ще й довгий шланг від редуктора до фільтра стакана і потім від нього до форсунок.
Звідси падіння температури.
Планую утеплити.
Також термостат в русі тримає 81-82 і досить цікаво себе веде.
По монтажу тура ніяких питань нема. Влазить нормально при любих розкладах на стакан.
Фото якщо треба скину.
[merge_posts_bbcode]Added: 2019-01-04 11:37:27[/merge_posts_bbcode]
Хочу підкреслити падіння до 1,13 - це оберти 4200, МАП 0,85 і час вприску 14мс тобто цілком все нормально.
Сіренький, Что с старой аляской думаешь делать?
Сіренький, Что с старой аляской думаешь делать?
Вже купили газовики. Одразу.
Кажуть перекупи люблять ставити на Субару і автомібі такого класу.
Їм аби продати.
Це ще один аргумент не ремкоплектити Аляску бо її можна продати.
Сіренький, Просто были мысли попробовать форсануть )) Хотя надо ща будет на olx посмотреть )0
Вже купили газовики.
Сколько денег?
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2019-01-04 15:53:33[/merge_posts_bbcode]
на olx посмотреть
На форуме вроде продавал кто то. https://www.logan.in.ua/forum/topic1853 … yaska.html
Evgenий, сегодня встретился,купил... На днях возьму ремкомплект для редуктора, отремонтируют (заменят на новый) мне шуруповерт и буду развлекаться)) фотоотчёты постараюсь не забыть сделать.
На днях возьму ремкомплект
Удачи
я этого тоже не понимаю, но.. Лёня любит развлекаться ))
Дві Аляски Логана потягнуть.
_AlexSander_, когда на работе все работает, а сидеть приходится... Чем только не будешь заниматься))
Сторінки Назад 1 … 34 35 36 37 38 … 48 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → Эксплуатация ГБО
Згенеровано за 0.198 секунд(и), виконано 85 запитів