826

Re: Эксплуатация ГБО

rk03 написав:

От Сіренький замінить і викладе осцили Аляски і Тура.

Аляска. Робочий тиск 1,2.
Газу в балоні достатньо
http://i.piccy.info/i9/52f383a16b41bc55f3b812a4a25174be/1544884595/66754/954076/01_800.jpghttp://i.piccy.info/a3/2018-12-15-14-36/i9-12840727/800x439-r/i.gif

Logan MCV 1.6 2011+ГБО Zenit Pro+OBD, KME Gold, Hana Red, повна шумоізоляція і шикарні сидіння на електриці від Sport BMW+підігрів+компресорна бокова підтрима+ шини Michelin Primacy 4
  0



827

Re: Эксплуатация ГБО

rk03, останні часом зустрічав цікаву інформацію про корекції по тиску.
Ніби вже не правильно налаштовувати по бензочасу.
Потрібно робити просто в математичних розрахунках.
Розжуй))

Logan MCV 1.6 2011+ГБО Zenit Pro+OBD, KME Gold, Hana Red, повна шумоізоляція і шикарні сидіння на електриці від Sport BMW+підігрів+компресорна бокова підтрима+ шини Michelin Primacy 4
  0

828

Re: Эксплуатация ГБО

Evgenий, як ти розумієш екстравприски і чому 1мс?
Сіренький, нам тре стабільну калорійність порції вприску незалежно від тиску. Стабільність це незмінний бензочас. Як ти це зробиш, не має значення. І, в тебе єдина кор-ія, яку задаш, а що нам зі Стагами робити, коли ми вносимо поправку на зашиту поправку? Як нам рахувати?

Blue MCV 1,6 Ambiance 2008  LPG 190Мм (15.08.2017)
  0

829

Re: Эксплуатация ГБО

rk03, стосовно налаштувань.
МАП таки завищений 0.31.
Клапана крутив 8 тис назад.
Правда зазори напевно виставлені 0.1-0.25, або 0.15-0.25
Пшикав карблінером біля дроселя при знятому корпусі воздухана - ніби все гуд.
Ти ніколи не дивився показник навантаження на двигун? Він у мене на їх завжди близько 30%. Чи то просто багато?

Logan MCV 1.6 2011+ГБО Zenit Pro+OBD, KME Gold, Hana Red, повна шумоізоляція і шикарні сидіння на електриці від Sport BMW+підігрів+компресорна бокова підтрима+ шини Michelin Primacy 4
  0

830 Відредаговано Evgenий (2018-12-17 12:23:23)

Re: Эксплуатация ГБО

rk03 написав:

екстравприски і чому 1мс?

Не знаю smile Я там ничего не трогал smile

Тем временем длительная стала  +3,9 smile Думаю, что этому посодействовали индивидуальные коррекции форсунок.

Уже есть RENAULT Logan Ambiance 1.4 + ГУ + кондиционер   Бортовик
  0

831 Відредаговано rk03 (2018-12-17 12:51:45)

Re: Эксплуатация ГБО

Сіренький, 0,31 трохи завищений, та не смертельно. У мене теж підріс. Не думаю, що 0,25 мм тому причина.
Не дивись на навантаження. Часто показує абсурд.

Blue MCV 1,6 Ambiance 2008  LPG 190Мм (15.08.2017)
  0

832 Відредаговано rk03 (2018-12-17 12:50:02)

Re: Эксплуатация ГБО

Evgenий, вище 1,2бар вітку я б трохи прямішою зробив. Підчас настройки кор-ії, т-ра або навантаження мабуть змінились. Для термокор-ій поставити перехід на газ 30° і від нижчої т-ри газу зробити кор-ії, бо занадто низько крива йде при низьких т-рах. Як відрізняється газовприск від бензо на 12мс і 3-3,5 т об? Мін. тиск редуктора можна на 0,6бар. Що у параметри/доп. настройки? Хани фізично в однакових умовах: кут установки, дюзи, довжина шлангів, штуцера в колекторі? МАР з дроселя?
Екстра, між основними, додатковий, короткий вприск для кращого наповнення циліндра бензом. Повільні газфорси їх не встигнуть відпрацювати, тому є інструмент обмежити нижню межу  бензовприску. Ніби добре, але як газмозги це роблять. Приходить початок бензоімпульсу, мозг чекає цю 1мс, щоб переконатись чи це екстра, чи основний імпульс. Екстра - ГФ закрита (цю 1мс він + до наступного основного в цей циліндр), основний - відкриває ГФ, але з затримкою 1мс. А ще маємо 1мс на обробку газмозгом і 1,5-3мс на відкривання форси, і ще час проходження газу до клапана. От і може наступити момент, що клапан закрився, а газ ще подається. Тобто в циліндрі бідно. А ще Аляска провалилась і газвприск ще видовжився.

Blue MCV 1,6 Ambiance 2008  LPG 190Мм (15.08.2017)
  0

833

Re: Эксплуатация ГБО

https://www.epravda.com.ua/news/2018/12/17/643639/

  0

834 Відредаговано Evgenий (2018-12-18 11:58:51)

Re: Эксплуатация ГБО

rk03 написав:

вище 1,2бар вітку я б трохи прямішою зробив.

Ок. От 1,2 до 1,35 почти прямая. На ходу подстраивал при температуре газа 53 градуса . Ориентировался на короткую. Более высокие давления достаточное время не наблюдал.
Кстати, сегодня Аляска на мгновение выдала давление 2,2 (торможение двигателем после разгона на подъеме) smile

rk03 написав:

занадто низько крива йде при низьких т-рах.

Переходит на газ при 45 градусах редуктора. При этом температура газа как на улице. В диапазоне примерно до 30 градусов газа похоже еще ниже нужно опустить( короткая опускается до -35). На улице сегодня -7. Вечером еще раз проверю.

rk03 написав:

Як відрізняється газовприск від бензо на 12мс і 3-3,5 т об?

При разгоне в районе 3000+ газовпрыск равен или чуть меньше бензинового (около 8мс вроде).
Гляну еще раз внимательнее.

rk03 написав:

Мін. тиск редуктора можна на 0,6бар

Ок.

rk03 написав:

Що у параметри/доп. настройки?

Коррекции для форсунок, при которых, короткая,  при включении газовых форсунок (по одной поочередно), похожа на бензиновую. Кроме того. Устранилась "мелкая дрожь" при работе на газу на ХХ.
Упс. Не то. Посмотрю. Вот:
/upload/iblock/52e/171218dop.jpg
И еще RPM пока что так:
/upload/iblock/1b9/171218rpm.jpg

rk03 написав:

Хани фізично в однакових умовах: кут установки,

насколько я видел, да.

rk03 написав:

МАР з дроселя?

На единицу меньше, чем "газовый"

rk03 написав:

Ніби добре,

Понял. Попробую отключить (ставлю значение "0" ?)
Добавлю.
При прогреве после перехода на газ короткая от - 25 до - 35. При этом длинная лезет в плюс (с +4 до +40 за 10-15 минут) как так? Длинная же это усредненная короткая? Или нет ? sad
Немного подправил RPM. Добавил по 2-3 % в районе 2000 оборотов в диапазоне 2,5-6 мс. Появился отклик на нажатие педали газа. Еще проверю что получилось.

Уже есть RENAULT Logan Ambiance 1.4 + ГУ + кондиционер   Бортовик
  0

835

Re: Эксплуатация ГБО

Evgenий написав:

Ок. От 1,2 до 1,35 почти прямая. На ходу подстраивал при температуре газа 53 градуса . Ориентировался на короткую. Более высокие давления достаточное время не наблюдал.

На ходу трохи не те. На ХХ і дивитись щоб т-ра газу не змінювалась і бензовприск на бензі. Вищий тиск дістанеш скинувши вакуум з реда.

Evgenий написав:

Переходит на газ при 45 градусах редуктора. При этом температура газа как на улице. В диапазоне примерно до 30 градусов газа похоже еще ниже нужно опустить( короткая опускается до -35).

Якщо доведеться аварійно на газу стартувати, пригодяться кор-ії при < т-рах.
Т-ра газу вулична, тобто -7°? Як тоді на газ перейшла, коли в тебе мін т-ра газу задана 0°?

Evgenий написав:
rk03 написав:

Як відрізняється газовприск від бензо на 12мс і 3-3,5 т об?

При разгоне в районе 3000+ газовпрыск равен или чуть меньше бензинового (около 8мс вроде).
Гляну еще раз внимательнее.

Як добре вдавити тапку, 8мс?

Evgenий написав:
rk03 написав:

МАР з дроселя?

На единицу меньше, чем "газовый"
Попробую отключить (ставлю значение "0" ?)

Вакуум фізично з дроселя, чи з колектора?
Став 0мс.

Evgenий написав:

Добавлю.
При прогреве после перехода на газ короткая от - 25 до - 35. При этом длинная лезет в плюс (с +4 до +40 за 10-15 минут) как так? Длинная же это усредненная короткая? Или нет ? sad

Про довгу правильно, але яка довга? У нас їх дві. Дивишся рідними Торковими чи ДДТшними екстрапідами?
Які часи бензи і газу зразу після переходу?
Зразу після переходу на газ скинь вакуум з реда, заглуши вакуумний шланг і плюнь на штуцер, чи газ не пре. Ще спробуй відключи в доп. настройках сброс в катофі.

Blue MCV 1,6 Ambiance 2008  LPG 190Мм (15.08.2017)
  0
Спасибо сказали: Evgenий1

836 Відредаговано Evgenий (2018-12-19 17:47:51)

Re: Эксплуатация ГБО

rk03 написав:

Вищий тиск дістанеш скинувши вакуум з реда.

Так и делал. Потом на ходу подстроил чуток smile

rk03 написав:

Як тоді на газ перейшла, коли в тебе мін т-ра газу задана 0°?

В момент перехода +1 была.

rk03 написав:

пригодяться кор-ії при < т-рах.

После перехода на газ короткая лезет в минус. Поднять LTFT понижением температурной коррекции не получилось. К нулю приблизилась только при температуре около 30 градусов.Это было вчера.
Сегодня. Получилось удержать короткую около 0% при теппературе газа от 0 до +10. Потом легкий минус (5-10) , ну и градусов с 30 уже около нуля. Но кривулька коррекции знатная получилась smile

rk03 написав:

Як добре вдавити тапку, 8мс?

Не. Не сильно. Это было вчера.
Сегодня. 3400+ оборотов, тапка в пол 10,7-11,2 мс. Примерно одинаковое время. Давление не глянул sad

rk03 написав:

Вакуум фізично з дроселя, чи з колектора?

с коллектора.

rk03 написав:

Дивишся рідними Торковими

Торковыми.

rk03 написав:

Які часи бензи і газу зразу після переходу?

Бенз4,2, газ 3,8.

rk03 написав:

Зразу після переходу на газ скинь вакуум з реда

Попробую и напишу. Плюнуть прицельно не получается  smile Будем тренироваться smile

rk03 написав:

Ще спробуй відключи в доп. настройках сброс в катофі

Ок

Уже есть RENAULT Logan Ambiance 1.4 + ГУ + кондиционер   Бортовик
  0

837

Re: Эксплуатация ГБО

Evgenий написав:

После перехода на газ короткая лезет в минус. Поднять LTFT понижением температурной коррекции не получилось. К нулю приблизилась только при температуре около 30 градусов.Это было вчера.
Сегодня. Получилось удержать короткую около 0% при теппературе газа от 0 до +10. Потом легкий минус (5-10) , ну и градусов с 30 уже около нуля. Но кривулька коррекции знатная получилась smile

Нащо піднімати LTFT, вона ж в +ах вже? LTFT яка в Торку, це довга від ХХ до макс нагрузок. ЕБУ ще оперує довгою тільки для ХХ. Тобто, їздиш, фіксується якась загальна LTFT. З її врахуванням встановлюється певна LTFT на ХХ, яку в Торку не видно. На прогрітому обнуляй тріми і зразу настроюватись по всьому діапазону, тримаючи STFT біля 0 або біля бензової, періодично перемикаючись на бенз у тих же режимах.
На холодну у мене на бензі STFT біля +40%, на газу я увігнав її біля +10-15%. Якщо зроблю в 0 перехід на газ буде з дригом. Різниця в 40% завелика.

Evgenий написав:

Сегодня. 3400+ оборотов, тапка в пол 10,7-11,2 мс. Примерно одинаковое время. Давление не глянул sad

Майже добре, ще б трохи з<ти до 9,7-10,7. Пиши осцилку і дивись тиск.

Evgenий написав:
rk03 написав:

Вакуум фізично з дроселя, чи з колектора?

с коллектора.

Не гут, пульсації тиску в трубі циліндра > ніж в дроселі.

Blue MCV 1,6 Ambiance 2008  LPG 190Мм (15.08.2017)
  0
Спасибо сказали: Evgenий1

838 Відредаговано Evgenий (2018-12-20 15:28:34)

Re: Эксплуатация ГБО

rk03 написав:

Нащо піднімати LTFT

Пробачте дядьку smile Следует читать  STFT .

rk03 написав:

настроюватись по всьому діапазону, тримаючи STFT біля 0

Так и делаю.

rk03 написав:

На холодну у мене на бензі STFT біля +40%

У меня при прогреве на бензине STFT около нуля крутится...После перехода на газ лезет в минус. Если поднять до нуля или в плюс-  неустойчивая работа (с подпукиванием). При прогреве МАП около 40 вплоть до 800 об (ХХ).

rk03 написав:

дивись тиск.

Сегодня ехал на остатках газа. Подправил коррекции давления в диапазоне 0,8-1,2 smile

Уже есть RENAULT Logan Ambiance 1.4 + ГУ + кондиционер   Бортовик
  0

839

Re: Эксплуатация ГБО

Замінив я свою п'ятирічну Аляску на КМЕ Тур. Останній точно гірше гріє газ. Орієнтовно на 10 градусів. Просадку поки не помітив. Стає на логан ідеально на'' мцсце Аляски. Єдиний нюанс датчик температури трохи заважає тосол ним шлангам.

Logan MCV 1.6 2011+ГБО Zenit Pro+OBD, KME Gold, Hana Red, повна шумоізоляція і шикарні сидіння на електриці від Sport BMW+підігрів+компресорна бокова підтрима+ шини Michelin Primacy 4
  0

840

Re: Эксплуатация ГБО

Сіренький, Графики работы ))) очень интересно

Dacia Logan MCV 1,6V8 2008 Base0 +ГБО + ЭСП + ЦКБЭС(Expression)_by_Лево +БК_by_Лево + ГУР + Airbag пассажира
Бортовой тут
  0

841

Re: Эксплуатация ГБО

Лево написав:

Сіренький, Графики работы ))) очень интересно

Поки нема часу.
Буду робити загальне переналаштування системи тоді скину осцилограму.
Але явно Аляска яка на старості просідала моментально з 1,2 до 0,8 на другій передачі.

Logan MCV 1.6 2011+ГБО Zenit Pro+OBD, KME Gold, Hana Red, повна шумоізоляція і шикарні сидіння на електриці від Sport BMW+підігрів+компресорна бокова підтрима+ шини Michelin Primacy 4
  0

842

Re: Эксплуатация ГБО

rk03 написав:

Не гут, пульсації тиску в трубі

Сверху не видно куда трубка идет. По возможности проводку подниму и гляну.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2018-12-20 17:46:38[/merge_posts_bbcode]

Сіренький написав:

Стає на логан ідеально

Снял и поставил или еще что то доустанавливать нужно?

Уже есть RENAULT Logan Ambiance 1.4 + ГУ + кондиционер   Бортовик
  0

843

Re: Эксплуатация ГБО

Та да, у самого аляска - её  кривая по давлению очень интересная... когда газ заканчивается (остаётся 3-5)... начинаются цирки, может переключится раз пять на бенз, а потом ещё 40 км проехать big_smile

Dacia Logan MCV 1,6V8 2008 Base0 +ГБО + ЭСП + ЦКБЭС(Expression)_by_Лево +БК_by_Лево + ГУР + Airbag пассажира
Бортовой тут
  0

844

Re: Эксплуатация ГБО

Evgenий написав:

Снял и поставил или еще что то доустанавливать нужно

ні. Перекрутити датчик температури і все.

Logan MCV 1.6 2011+ГБО Zenit Pro+OBD, KME Gold, Hana Red, повна шумоізоляція і шикарні сидіння на електриці від Sport BMW+підігрів+компресорна бокова підтрима+ шини Michelin Primacy 4
  0
Спасибо сказали: Evgenий1

845 Відредаговано rk03 (2018-12-21 01:07:37)

Re: Эксплуатация ГБО

Evgenий написав:

rk03 написав:

настроюватись по всьому діапазону, тримаючи STFT біля 0

Так и делаю.

Після обнулення, бо невідомо яка LTFT ХХ.

Evgenий написав:

У меня при прогреве на бензине STFT около нуля крутится...После перехода на газ лезет в минус. Если поднять до нуля или в плюс-  неустойчивая работа (с подпукиванием). При прогреве МАП около 40 вплоть до 800 об (ХХ).

Свічки і їх зазори давно, а то виглядає, що багата газова запалюється, а норм і бідна зле? Або пофорсуночні поправки на гарячу добрі, а на холодну різнобій.  Пробуй баланс форс на холодну перевірити, або по одній на бенз перекидай. З МАРом знову не добре. У мене при -7° за бортом стартує з 0,36-0,37 і з прогрівом до 0,29-0,31. Димогенератора поблизу нема?

Blue MCV 1,6 Ambiance 2008  LPG 190Мм (15.08.2017)
  0
Спасибо сказали: Evgenий1

846 Відредаговано Evgenий (2018-12-21 15:26:55)

Re: Эксплуатация ГБО

rk03 написав:

Свічки і їх зазори

Новые оригинальные.

rk03 написав:

на холодну різнобій.

Скорее всего. Похоже таки оставшиеся три тоже пора менять smile

rk03 написав:

З МАРом знову не добре.

Только что заметил. МАП стал 29-31 smile Что то где то засралось? smile

После танцев длительная уже пару дней +7 smile Газ только UPG. Картинки:
/upload/iblock/c12/181221gaz.jpg /upload/iblock/efa/181221benz.jpg
/upload/iblock/871/181221dav.jpg /upload/iblock/ff7/181221temp.jpg
/upload/iblock/64b/181221prm.jpg /upload/iblock/128/181221otkl.jpg

Хвостик верху карты (на 10-13мс) должен будет измениться. Потому как после вчерашнего уточнения  коррекции по пониженному давлению сильно тапку не давил. Хочу расход посмотреть.
Впечатления. На педаль газа машинка реагирует бодренько ( imho2 бодрее, чем на бензине). Судя по показаниям БК газа немного переливает?  На бензине расход 7,2 л/100км, на газу- 6,9л/100км. Маршрут +/- одинаковый- 70 км в один конец (Борщаговка-  Борисполь+4км ). Пробки одинаковые не всегда smile

Уже есть RENAULT Logan Ambiance 1.4 + ГУ + кондиционер   Бортовик
  0

847 Відредаговано Evgenий (2018-12-21 15:10:37)

Re: Эксплуатация ГБО

Лево написав:

когда газ заканчивается (остаётся 3-5)... начинаются цирки,

Подправьте коррекциями по давлению. Если тапок не давить, то едет "до конца" smile Вернее после дня отстоя плавненько еще 3-4 км можно проехать smile
Лево, получилось Стага с Андроидом подружить?

Уже есть RENAULT Logan Ambiance 1.4 + ГУ + кондиционер   Бортовик
  0

848

Re: Эксплуатация ГБО

Evgenий написав:
rk03 написав:

Свічки і їх зазори

Новые оригинальные.

Зніматимеш свічки, зроби 0,8-0,9.

Evgenий написав:

Только что заметил. МАП стал 29-31 smile Что то где то засралось? smile

ХЗ, навряд чи. Дросель, рхх давно миті?

Evgenий написав:

После танцев длительная уже пару дней +7 smile Судя по показаниям БК газа немного переливает?  На бензине расход 7,2 л/100км, на газу- 6,9л/100км.

Від 5мс до кінця картою на 2-3кліка підніми, щоб графік плавно без зломів йшов. LTFT краще від 0 легко в мінус (до 5%), клапана живіші, динаміка веселіша.
Все ж термо і тиск- корекції якісь звірські виходять, але раз тріми нормальні - най буде.

Blue MCV 1,6 Ambiance 2008  LPG 190Мм (15.08.2017)
  0
Спасибо сказали: Evgenий1

849 Відредаговано Evgenий (2018-12-21 15:49:55)

Re: Эксплуатация ГБО

rk03 написав:

Дросель, рхх давно миті?

Перед зимой. Пару тык назад заглядывал. Были условно чистые.

rk03 написав:

Від 5мс до кінця картою на 2-3кліка підніми

Я пробовал. Если поднять даже на 1 клик, то газовая кривая станет выше бензиновой. Зазор между ними будет в 2-3 толщины линии графика и  LTFT  будет минус 15-20. На моем маршруте 70 км (50/50 город/трасса). Пока "измеряется" расход, пару дней трогать ничего не буду (разве что  в таблице что то подправлю). Жену к этому делу я таки приобщил smile

rk03 написав:

LTFT краще від 0 легко в мінус

На бензине LTFT  +9,2 (на тестовом маршруте). На газу сейчас все время +7,2. В начале экспериментов LTFT на трассе падала к нулю или в небольшой минус, а по городу росла до +20.

Уже есть RENAULT Logan Ambiance 1.4 + ГУ + кондиционер   Бортовик
  0

850

Re: Эксплуатация ГБО

Evgenий, stag bt remaper на моём Meizu в никакую не хочет открывать окно с настройками блютуза (( ,  с планшетом на windows10 и ноутом - прекрасно работает.
По поводу коррекций... как то лень ща лезть туды, в планах санчало замена мультика на балоне и замена трассы на термопластик...  и только потом такие мелочи

Dacia Logan MCV 1,6V8 2008 Base0 +ГБО + ЭСП + ЦКБЭС(Expression)_by_Лево +БК_by_Лево + ГУР + Airbag пассажира
Бортовой тут
  0